וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני הכריזה על God of War למחשב האישי

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 14:30

אחד ממשחקי הדגל הגדולים ביותר של החברה יגיע ל-PC ויציע תמיכה במקלדת ועכבר ואפשרויות להגדרות מתקדמות שלא זמינות על הקונסולה

צפו בטריילר של God of War בגרסת המחשב האישי

God of War PC/סוני

לפני כמספר שבועות, כורה מידע של שירות Nvidia Gforce שלף תמונה מתוך השירות החושפת כי לא מעט משחקים שעתידים להשתחרר למחשב האישי, ביניהם המשחק האקסקלוסיבי לקונסולות הפלייסטיישן - God of War (2018). כעת ההדלפה הופכת למציאות, וחברת סוני מכריזה על המשחק בגרסת המחשב האישי שישוחרר לפלטפורמות סטים וה-Epic Games Store ב-14 בינואר 2022, וזמין כעת לרכישה מוקדמת.

המשחק God of War משנת 2018 שוחרר במקור לפלייסטיישן 4 וזמין גם לקונסולת הדור החדש הפלייסטיישן 5, ונחשב לאחד ממשחקי הדגל המצליחים ביותר של סוני. כעת שחקני המחשב האישי יזכו להנות מהחוויה היחודית בגרסת ה-PC שלו, שתזכה לאפשרויות הגדרות מתקדמות שאינן אפשריות בקונסולות שכוללות גם שינוי רזולוציות ותמיכה ברזולוציית 21:9, הרצת המשחק על יותר מ-60 פריימים לשנייה, ותמיכה בטכנולוגיית DLSS של חברת NVIDIA.

God of War. סוני, אתר רשמי
God of War/אתר רשמי, סוני

גרסת המחשב האישי תתמוך כמובן גם בעכבר ומקלדת, וכל מבנה תצורת הכפתורים בתוך המשחק תותאם למחשב האישי. שחקנים שיהיו מעוניינים לשחק עם שלט יוכלו לעשות זאת, וסוני עדכנה כי המשחק יתמוך גם בבקרי DualShock 4 וה- DualSense החדש בנוסף לשלטים נוספים, וכן - גם שלט האקס בוקס יתמך.

במהלך השנים האחרונות סוני החלה לשחרר עוד ועוד משחקים למחשב. זה התחיל עם המשחקים של חברת Quantic Dreams שהגיעו לפלטפורמת Epic Games Store, ומאז סוני המשיכה לשחרר גם את Horizon Zero Dawn, את Days Gone, והכריזה ממש לאחרונה גם על המשחק Uncharted 4 שישוחרר במהלך שנת 2022.

God of War. סוני, אתר רשמי
God of War/אתר רשמי, סוני

ככל שהזמנים מתקדמים, חברות כמו מיקרוסופט מבצעות שינוי גישה והופכות את עצמן ידידותיות ופתוחות יותר לצרכנים, ומציעות שירותים כמו ה-Game Pass שמציעים ספריית משחקים ענקית הזמינה גם לשחקני קונסולות האקס בוקס והמחשב האישי במקביל, בנוסף לכותרים הבלעדיים של החברה כבר ביום ההשקה.

בסוני הבינו כי הם מפספסים קהל שחקנים רחב שמעוניין לשחק בכותרים הבלעדיים של החברה, והם לא יכולים להמשיך לנקוט באותה הגישה שנקטו עד היום בדור הנוכחי. מדובר בהחלטה מבורכת בהחלט, מכיוון ועוד שחקנים יזכו להנות מאותם משחקים של סוני שברוב המוחלט מקבלים ביקורות מפרגנות ומחמיאות.

God of War. סוני, אתר רשמי
God of War/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully