וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אקס בוקס: "לא סיימנו לרכוש מפתחות משחקים"

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 12:56

פיל ספנסר מציין בראיון כי מיקרוסופט תמשיך לרכוש עוד חברות פיתוח בעתיד על מנת שיפתחו כותרים בלעדיים לקונסולות האקס בוקס והשירותים השונים שהיא מציעה

פיל ספנסר. xbox wiki,
פיל ספנסר/xbox wiki

עד היום, הקרב הגדול בין שחקני הקונסולות היה בעיקר בטריטוריית "הכותרים הבלעדיים". בזמן שסוני החזיקה בבעלותה לא מעט חברות פיתוח שמפתחות עבור קונסולת הפלייסטיישן כותרים בלעדיים באופן קבוע, מהצד של מיקרוסופט בגזרת האקס בוקס, גם הכותרים הבלעדיים המשוחררים לקונסולה הם ברוב המקרים לא הסיבה העיקרית שבגללה שחקנים רוכשים את האקס בוקס.

במיקרוסופט בהחלט מודעים לביקורת המתמשכת שנשמעת משחקנים ברחבי העולם הדורשים כותרים בלעדיים שיצדיקו את רכישת הקונסולה, וחברה ביצעו לא מעט רכישות בשנים האחרונות על מנת לתת להרחיב את ספריית המשחקים שלה. לאחרונה, פיל ספנסר, מנכ"ל אקס בוקס, התראיין למגזין וול סטריט, ושם הוא נשאל העתיד ועל המצב של חטיבת המשחקים של מיקרוסופט - ה-XBOX Game Studios.

המראיינת של וול סטריט שאלה האם הוא חושב לפי דעתו שצוות המפתחות הבלעדי שמיקרוסופט מספק והאם הסתיימו תהיליכי הרכישה, והתשובה של ספסנר ככל הנראה תשמח את מעריצי החברה: "אין לנו מכסה, אין שום ציר זמן שמחייב אותי לרכוש מפתחות בשלב או בזמן מסויים. אם נמצא אולפנים שיש לנו התאמה טובה איתם, אנו נשתף אותם בחזון שלנו ומה שאנחנו מעוניינים לעשות ולהשיג, ואם נרגיש ששיתוף הפעולה הזה יתרום לשני הצדדים - זוהי בהחלט אופציה שנמצאת על השולחן".

"זו רק אחת מהפריבילגיות שיש לנו כאן במיקרוסופט: אנחנו מסוגלים לנקוט בגישה ארוכת טווח, ואין ספק שצירוף מפתחות ויוצרים חדשים להיצע שלנו הוא חלק חשוב מזה. אם תסתכלו על החברות שרכשנו ושיתפנו איתם פעולה, אלו אנשים שיש לנו איתם מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח, ועכשיו כשהם חלק ממשפחת אקס בוקס הם רואים את מפת הדרכים שלנו בפלטפורמה ובשירותים שאני מציעים, ואני רוצה שהם יוכלו לבצע את עבודתם היצירתית על הצד הטוב ביותר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
xbox game studios. xbox, אתר רשמי
xbox game studios/אתר רשמי, xbox

"הגישה ארוכת הטווח" שהזכיר ספנסר מכוונת לשירות ה-Game Pass של אקס בוקס, בו מיקרוסופט מאפשרת לשחקנים גישה לספרית משחקים אונליין המכילה מאות כותרים להורדה, כולל אותם כותרים בלעדיים שפותחו ויפותחו עבור מיקרוסופט וקונסולת האקס בוקס שלה. במיקרוסופט הבינו כי העתיד של התעשייה לא יקבע על ידי איזו חברה תמכור יותר יחידות קונסולה, אלא שהכוח הצרכני הוא דווקא בשירותים קבועים שעליהם משלם הצרכן באופן חודשי.

שירות ה-Game Pass מוצע גם לשחקני המחשב האישי, ואפשר לשלבו ביחד שירות ה-xCloud - שירות הגיימינג באמצעות ענן דרך המחשב או המובייל. שילוב של שני השירותים הללו והזמינות שלהם על פלטפורמות שונות לשחקנים שלא רכשו קונסולת אקס בוקס, פותח את ההיצע של מיקרוסופט לקהלי יעד חדשים.

xbox game studios. xbox, אתר רשמי
xbox game studios/אתר רשמי, xbox

רק לפני כשנה מיקרוסופט רכשה תמורת 7.5 מיליארד דולר את ZeniMax, חברת האם של בת'סדה - המפתחת של סדרת Fallout, שמחזיקה בבעלותה גם מפתחות נוספות כמו Arkane ו-id Software שאחראיות על כותרים פופולאריים רבים בעולם משחקי היריות כמו The Elder Scrolls, Wolfenstein, Doom, Dishonored, ו-Quake.

במהלך השנים האחרונות מיקרוסופט רכשה גם את Playground Games, Ninja Theory, Compulsion Games and Undead Labs ,inXile, Double Fine ואת Obsidian Entertainment.

bethesda x xbox. xbox, אתר רשמי
bethesda x xbox/אתר רשמי, xbox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully