וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוג'יטק ו-Riot מציגות את ליין הגיימינג של League of Legends

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 15:42

שחקו בסטייל עם ציוד הגיימינג הרשמי של משחק הרשת הפופולארי

חברת Logitech G, בין המובילות העולמיות בפיתוח וייצור ציוד היקפי לגיימרים, בשיתוף פעולה עם חברת Riot Games, מפתחת המשחק League of Legends, מציגות את קולקציית LoL החדשה. המוצרים בקולקציה המיוחדת מציעים את אותו הסטנדרט הגבוה והביצועים העוצמתיים כמיטב המסורת של Logitech G, כאשר הם מעוצבים בסגנון הנקי והארטיסטי של Hextech המוכר לשחקנים.

League of Legends Logitech. Logitech, אתר רשמי
סט הגיימינג של League of Legends/אתר רשמי, Logitech

בקולקציית LoL החדשה ניתן למצוא את המוצרים הבאים: Logitech G PRO X Gaming Headset, סט אזניות שעוצב במיוחד על מנת לעורר השראה במעריצי League of Legends לפתח את יכולותיהם ולהיות מותאם לספורט אלקטרוני רשמי. בנוי בצורה שממקסמת נוחות, עמידות ועיצוב פרימיום, יחד עם טכנולוגיית Blue Vo!ce וסאונד סראונד 7.1 שיבטיח צלילים חדים ובהירים.

League of Legends Logitech. Logitech, אתר רשמי
Logitech G PRO X Gaming Headset/אתר רשמי, Logitech

Logitech G PRO Mechanical Gaming Keyboard היא מקלדת קומפקטית (tenkeyless) שתפנה לכם מקום בשולחן עם העיצוב העמיד והסוויצ'ים החומים (Brown Tactile Switches), שיתנו לכם פידבק שאינו רועש מדי ואינו מסיח את הדעת. נוסף על כך, המקלדת ניתנת לתכנות LIGHTSYNC RGB, שמאפשר לשחקנים להתאים את עיצוב האורות כאוות נפשם.

Logitech G PRO Wireless Gaming Mouse הוא עכבר אלחוטי אולטרה-קל, בטכנולוגיית LIGHTSPEED Wireless ועם HERO 25K Sensor לשליטה ודיוק טובים יותר, עם עמידות בלחיצה של 50 מ"מ. העכבר מגיע עם 4-8 כפתורים הניתנים להתאמה, מהם 4 כפתורים צדדיים הניתנים להסרה. ה-PRO Wireless Gaming Mouse מציג רמה חדשה של שליטה ודיוק השמורה לשחקני ספורט אלקטרוני מקצועיים.

וכמובן הערכה לא תהיה שלמה ללא ה-Logitech G840 XL Gaming Mouse Pad. הגיע הזמן להביא את ה-Summoner's Rift אל השולחן שלכם ולהשלים את הקולקציה! פד העכבר רחב במיוחד, במידות של 400X900 מ"מ, על מנת לספק חווית משחק חלקה ועקבית ולבטל הפרעות אפשריות לתנועת העכבר.

League of Legends Logitech. Logitech, אתר רשמי
League of Legends Logitech/אתר רשמי, Logitech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully