וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של יוצרי "משחקי הכס" ו-Dark Souls נדחה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 18:20

משחק האקשן-תפקידים Elden Ring שמציג שיתוף פעולה בין ר. ר. מרטין ומיאזקי נדחה לפברואר, אבל המפתחים מזמינים אתכם להירשם ולבדוק את שרתי המשחק כבר מהחודש הבא

צפו בטריילר של Elden Ring

Elden Ring/BANDAI NAMCO

אחד המשחקים המסקרנים ביותר של הדור הנוכחי הוא המשחק Elden Ring - שיתוף פעולה בין כותב ויוצר "משחקי הכס" ג'ורג' ר. ר. מרטין, והידטאקה מיאזקי - היוצר של סדרות המשחקים Dark Souls, Sekiro ו-Bloodbourne.

הטריילרים של Elden Ring ששוחררו במהלך השנה האחרונה חשפה אותנו לסגנון הייחודי של שני היוצרים במשחק אקשן-תפקידים שהיה אמור להשתחרר לקראת סוף חודש ינואר 2022, אך כעת אנו מקבלים הודעה מעמוד הטוויטר הרשמי של המשחק שמכריז כי Elden Ring ידחה בחודש - ל-25 בפברואר 2022.

הסיבה לדחייה מפורטת בפוסט: "העומק והחופש האסטרטגי שאנו מעניקים במשחק עברו את הציפיות שלנו" וככל הנראה המפתחים זקוקים לעוד מעט זמן על מנת ללטש את המשחק כך שיושק ללא תקלות. באותה נשימה, מפיצת המשחק בנדאי נאמקו, מזמינה את השחקנים להרשם באתר הרשמי שלה (לחצו כאן על מנת לעבור לאתר ההרשמה) על מנת שיוכלו להשתתף בבדיקות השרתים של המשחק שיחלו ב-12 בנובמבר וזמינים לשחקני הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

פיל ספנר, מנכ"ל אקס בוקס, כבר זכה לשחק בעצמו ב-Elden Ring, והוא תיאר את המשחק בתור "המשחק השאפתני ביותר של הידטקה מיאזקי". המשחקים של מיאזקי כמו סדרת Dark Souls, Bloodbourne ואפילו Sekiro ידועים לא רק בעולמות המרהיבים שהם מספקים, אלא גם במשחקיות הקשוחה שלהם שדורשת מהשחקנים לא מעט התמדה, כישרון ועצבים מפלדה. השילוב עם סופר הפנטזיה ג'ורג' מרטין יוצר לא מעט ציפייה והייפ למשחק, והרבה שחקנים מצפים לחווייה יחודית בהחלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Elden Ring. Bandai Namco Entertainment, אתר רשמי
Elden Ring/אתר רשמי, Bandai Namco Entertainment

הדחייה של Elden Ring הופכת חודש פברואר לחודש לוהט, ולא מעט כותרים גדולים עתידים להשתחרר במהלכו: החל המשחק הבלעדי של סוני Horizon: Forbidden West ועד ל-Dying Light 2: Stay Human, החידוש לסדרת Saints Row, חבילת הרחבה ל-Destiny 2, ואפילו משחק האינדי Sifu. המשחק ישוחרר ב-25 בפברואר למחשב האישי, ולקונוסלות הפלייסטיישן 4 ו-5, והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Elden Ring. Bandai Namco Entertainment, אתר רשמי
Elden Ring/אתר רשמי, Bandai Namco Entertainment
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully