וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל משקל ומותאם לגיימינג: Logitech G Pro X Superlight

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 13:36

63 גרם של איכות: עכבר הגיימינג של לוג'יטק ממשיך את דרכו של הדגם הקודם בסדרת ה-Pro ומספק לשחקנים ביצועים מרשימים וחווית משחק חלקה ומרשימה

Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

לאחר מספר שנים ארוכות בהן עכברי הגיימינג המובילים בתעשייה נראו כמו מפלצות מגושמות עם עשרות כפתורי צד וגימיקים כאלו ואחרים, לפני שנתיים ענקית אביזרי הגיימינג Logitech שינתה את פני המשחק בעזרת עכבר הגיימינג המהפכני, ה-G Pro Wireless, עכבר גיימינג די פשוט מבחינת צורתו, בעל החיישן המתקדם ביותר דאז בעל DPI של 20k, ונתון מפתיע ששינה את עולם הגיימינג דאז, עם משקל של 80 גרם.

כל שחקני הגיימינג המקצועיים ביותר עזבו את עכבר המשחק האהוב אליהם, וה- G Pro הפך לעכבר כמעט בלתי ניתן להשגה. בשנתיים האחרונות, כל חברות הגיימינג הגדולות בעולם, הסתכלו על הנוסחה המנצחת של לוג'יטק, והשיקו גרסאות משלהן, שהתחרו ראש בראש עם העכבר המעולה, ואף הצליחו להתעלות עליו בכמה פרמטרים בודדים.

בלוג'יטק לא נבהלו, והשנה, זכינו להכיר את עכבר הגיימינג הקל בעולם, ה-Logitech G Pro X Superlight, שמתעלה על קודמו בכל פרמטר, וספוילר קטן, מדובר בעכבר ששינה עבורי את חווית המשחק שלי על גבי המחשב.

Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

חוץ מהעכבר אנחנו נמצא משטח החלקה להחלפה עבור מי שרוצה תנועה עוד יותר חלקה מהרגיל, ומדבקות גריפ שניתן להדביק על צידו של העכבר ועל שני כפתוריו המרכזיים, כך שאם אתם מהשחקנים שמזיעים מהידיים, או כאלו שפחות אוהבים את תחושת המט החלקלקה על גבי העכבר, בלוג'טיק חשבו עליכם, ודאגו לכך שה- Logitech G Pro X Superlight יהיה העכבר הנכון בשבילכם בכל מצב.

מבחינת העיצוב של העכבר, על מנת לצמצם את משקלו של בהשוואה לדגם הקודם, החליטו בלוג'יטק להסיר את שני כפתורי הצד שנמצאו על גבי צידו הימני של העכבר ולהשאיר רק את השניים בצד שמאל, החלטה שהופכת את העכבר הזה משימושי לשחקנים ימניים ושמאליים יחדיו, לאחד שפונה רק לשחקנים המשתמשים ביד ימין שלהם, השמאליים שבינינו יכולים לפנות אל עבר הדגם הקודם המעולה.

בנוסף לעיצוב הארגונומי של העכבר, ולמרות משקלו הדי קל, ה- Logitech G Pro Superlight עצמו הוא אינו קטן או מיניאטורי במידותיו. אני אדם די גבוה, ובעל כפות ידיים גדולות מאוד, וביומיום אני מוצא את עצמי תמיד חוזר ל-MX Master 2S האייקוני והדי עצום של לוג'יטק שבכלל מיועד עבור העבודה המשרדית שלי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

לאחר שנים של חיפושים אחר עכבר הגיימינג הנוח ביותר, אני הצלחתי ליהנות מכל רגע של שימוש ב- Logitech G Pro X Superlight, שלא גרם לי להתכווצויות בכף יד אפילו לא פעם אחת.

חיסרון אחד, קטן ואפילו מעט מעצבן כבר בשלב זה (ואנחנו בשנת 2021!!!), העכבר ממשיך לסבול מהבעיה של רוב האביזרים של לוג'יטק למעט האוזניות של החברה, וגם הוא נטען ומתחבר למחשב בעזרת כבל מיקרו USB, שמראה שלמרות גילו המופלג, בלוג'יטק ממשיכים להתעקש עליו, במקום להשתדרג ל-USB-C, שהוא נוח, שימושי וזמין הרבה יותר.

מבחינת הנראות אני חושב שמדובר בחבילה המושלמת למי שמחפש את הלוק הסולידי והפחות גיימרי ביחס לשאר הדגמים הפופולריים בשוק. ה- Pro X Superlight מתעטף בציפוי מאט שחור וחלק להפליא, עם לוגו כסוף ושטוח על גבי מרכזו, וגלגלת שחורה עם גוונים לבנים על צידה. לדעתי מדובר בעכבר לא פחות מיפייפה, ואחד שלחלוטין משתלב בסט-אפ של כל גיימר מכל סוג שהוא.

Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

משקל וביצועים

אז לאחר בערך שנתיים על גג רשימת עכברי הגיימינג הטובים ביותר, האם הסופרלייט הצליח לשחזר את הצלחתו של קודמו, ולזכות שוב בטייטל עכבר הגיימינג המקצועי הקל והטוב בעולם? לדעתי האישית, הוא אכן עומד בהייפ.

משקלו של העכבר עומד על בערך 63 גרם, מדובר רשמית בעכבר הגיימינג הקל ביותר בשוק נכון לימים אלו, ומדובר בנתון שהוא לא פחות מ-Game Changer.

אם בעבר עכברי הגיימינג שלנו היו פחות ארגונומיים וסבלו מהמון כפתורים שיסרבלו עבורנו את השימוש בעכבר, כאן מדובר בחבילה הפשוטה והטובה ביותר, בגלל העיצוב הדי סטנדרטי והפשוט למראית העין של ה- Logitech G Pro X Superlight.

משקלו הקל פשוט נותן תחושת קלילות וריחוף בלתי מוסברות בעת משחק, והאמת היא שלא חוויתי שום חווית משחק דומה למה שה- Pro X Superlight מספק.

Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

כמובן שז'אנר המשחקים המשמעותי ביותר עבור עכבר שכזה הוא ז'אנר האקשן ומשחקי היריות, ובעזרת חיישן ההירו החדש שמצליח להגיע עד ל-25 אלף DPI, ובעזרת טכנולוגית הלייטספיד האלחוטית הנהדרת והמוכרת של לוג'יטק, מדובר בחוויית משחק שפשוט אין שניה לה.

בעזרת כיוונון נכון והתאמה אישית של חיישן העכבר, עם משקלו הנמוך, בחיים לא הרגשתי כל כך קליל בזמן משחק, העכבר פשוט החליק על גבי משטח העכבר שלי בקלות די משכרת, וחיי הסוללה המדהימים שלו סיפקו לי כמעט שבועיים שלמים מבלי לחשוב בכלל על טעינה מהרגע שהוא יצא מהאריזה.

החיסרון היחיד של העכבר שעולה לראשי, זה העובדה שמכיוון שהורידו את צמד הכפתורים שהיו ממוקמים על צידו הימני של העכבר מהדגם הקודם, על גבי הLogitech G Pro X Superlight קיימים רק חמישה כפתורים, משמע שעלינו "להקריב" כפתור על מנת לשנות באופן מהיר את ה-DPI שלנו ישירות על גבי העכבר.

הפתרון היעיל ביותר ל"בעיה" זה לשלב את העכבר עם מקלדת גיימינג של לוג'יטק, שבעזרת התוכנה ניתן להגדיר כפתור על גבי המקלדת שיעשה את הפעולה עבור העכבר, וכך לא נצטרך "להקריב" שום כפתור.

Logitech G Pro Superlight. Logitech, אתר רשמי
Logitech G Pro Superlight/אתר רשמי, Logitech

מחיר

עוד סוגיה שחשוב לציין בכל הקשור לעכבר היא תג המחיר שלו. ה- Logitech G Pro X Superlight מוגדר על פי דעת רבים כעכבר הגיימינג הטוב בעולם נכון לעכשיו, והוא לחלוטין מתומחר ככזה עם מחיר של 649 שקלים חדשים. לביצועים הטובים בעולם אכן יש מחיר לא זול.

לסיכום

ה- Logitech G Pro X Superlight הוא חלום שמתגשם עבור כל גיימר שמחפש את חווית המשחק המהירה, הקלה והחלקה ביותר עבור משחקי האקשן שלו.

אם אתם שחקנים מקצוענים, או שחקנים שמזיזים את העכבר המון, ואחרי סשן משחק ארוך אתם מרגישים את היד עייפה וקצת כואבת, התרופה שלכם היא יחידה אחת של Logitech G Pro Superlight ואתם תרגישו כמו חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • לוג'יטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully