וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנויי PS PLUS יקבלו שישה משחקים בחינם בחודש נובמבר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 18:19

סוני חוגגת יום הולדת ל-PSVR, והיא מפנקת את המנויים עם שלושה משחקי מציאות מדומה, בנוסף לשלושה הקבועים במהלך החודש הבא

PSVR/sony

חברת סוני החליטה לפנק את מנויי PS PLUS ונראה שמשתמשי השירות הולכים לשחות במשחקים חינמיים בחודש הבא: החברה מפרסמת הודעה באתר הרשמי שלה ומודיעה כי במהלך חודש נובמבר, שלושה משחקי VR (מציאות מדומה) יחולקו ללא תוספת מחיר, בנוסף לשלושת המשחקים הקבועים המחולקים מידי חודש. זה אומר שבמהלך חודש נובמבר השחקנים יקבלו בסך הכל שישה משחקים חינמיים בשירות.

בסוני חוגגים חמש שנים מאז שהשיקו את ה-PSVR, משקפי המציאות המדומה של הקונסולה, ובחברה החליטו לחגוג את האירוע ולפנק את המעריצים במהלך החודש. בסוני עוד לא חשפו איזה משחקים השחקנים יקבלו, אך הם כן מפרסמים רשימה של חמשת משחקי המציאות המדומה המשוחקים ביותר על הקונסולה - כך שסביר להניח שאחד או כמה מהם נחשבים לאופציה ריאלית.

בין המשחקים שסוני פרסמה ניתן למצוא את Rec Room, Beat Saber, PlayStation VR Worlds, The Elder Scrolls V: Skyrim VRן ו-Resident Evil 7 biohazard. חשוב לזכור שעליכם להיות מנויי שירות PS PLUS ולהיות בעלי ערכת סוני PSVR על מנת לקבל את המשחקים ולשחק בכותרי המציאות המדומה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
PSVR. סוני, אתר רשמי
חמשת המשחקים המשוחקים ביותר ב-PSVR (לפי זמן משחק)/אתר רשמי, סוני

אז מה קורה עם ה-PSVR 2 של הדור הבא?

בסוני כבר הכריזו על משקפי ה-PSVR 2 בחודש פברואר האחרון, אך טרם נחשף העיצוב או כל פרט ספציפי לגבי הדגם החדש. מה כן ידוע לנו? סוני טוענת כי ה-PSVR 2 יכללו שיפורים נרחבים בביצועים ובאינטראקציות בתוך המשחקים עצמם, והמעקב אחר מיקום ותנועות המשחקים ישופר, ושלמדו מהטעויות של הדגם הראשון.

סוני ציינה כי השלטים החדשים ישאבו השראה משלטי ה-DualSense של הפלייסטיישן 5 וגם הם ידמו את המתרחש על המסך באמצעות רטט מדויק - כך יעצימו את חווית המשחק של השחקנים. בהשוואה לדגם הראשון ששוחרר, ה-PSVR 2 תתחבר באמצעות כבל בודד וההתקנה תהיה הרבה יותר פשוטה בהשוואה למספר הכבלים והחיבורים שנדרשו בעבר.

סוני כבר ציינה שאת האביזר החדש השחקנים לא יראו השנה, אבל היא הבטיחה כי גם לאחר שהיא תשווק את ה-PSVR 2, שחקני המציאות המדומה בפלייסטיישן 4 לא יינטשו, והיא תמשיך לשווק משחקי VR גם לדור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully