וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פלייטיקה הישראלית משיקה משחק מובייל חדש: Switchcraft

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 17:09

פותח על ידי הסטודיו Wooga המתמחה בשילוב סיפורים ועלילות אינטראקטיביות עם מכניקות המשחק של Match 3, ומסמל אבן דרך עבור החברה לאחר ההנפקה בינואר השנה

Switchcraft key Art. Wooga, אתר רשמי
Switchcraft key Art/אתר רשמי, Wooga

חברת Playtika הכריזה על השקה גלובלית של משחק חדש - Switchcraft, שפותח על ידי סטודיו המשחקים שלה בברלין, Wooga, המובילה בסטוריטלינג וחיבור נרטיבים למשחקי קז'ואל. Switchcraft הוא משחק סטוריטלינג המשלב עלילות וסיפורים אינטראקטיביים עם המכניקה המשחקית של Match 3.

במהלך המשחק נדרשים המשתתפים להביא לפתרון תעלומה בתוך סיפור סוחף ומרתק. גיבורת המשחק היא אישה צעירה, ביילי וורד, שחיה בעיירה קטנה במסצ'וסטס בארצות הברית. ביילי מובילה את השחקנים למסע מפותל מלא אתגרים ואינטראקציות.

Switchcraft. Wooga, אתר רשמי
Switchcraft/אתר רשמי, Wooga

התמה הקסומה המופיעה לכל אורכו של משחק Switchcraft, מוסיפה דינמיקה ואלמנטים בלתי צפויים לסיפור ולוקחת את השחקנים למסע של חיפושים ותגליות, כשהם בוחרים לעצמם מסלולים המשתנים לפי התפתחות העלילה. המשחק אימץ סגנון גרפי אומנותי וחדשני, ולכל אורכו משולבים סיפוריהם של דמויות מקשת רחבה של עמים, מגדרים וכן בעלי מוגבלויות, ובראשן עומדת דמות נשית חזקה. מגוון הדמויות הוא אלמנט ייחודי ביחס למשחקי Match 3 אחרים.

"Wooga עבדה על Switchcraft מספר שנים, אך יכולתו של הצוות להכין את המשחק להשקה בשנה וחצי האחרונות, בנסיבות מאתגרות ביותר, היא לדעתנו לא פחות ממדהימה", אמר נאי צ'אנג, העומד בראש סטודיו Wooga. "אני מודה לכל העובדים שתרמו להישג מרשים זה ואפשרו לנו לעשות את הצעד הבא במסענו להביא לשמחה והנאה בעבודה ובמשחק "

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Switchcraft. Wooga, אתר רשמי
Switchcraft/אתר רשמי, Wooga

התמחות Wooga בסטוריטלינג תאפשר את הרחבת אוכלוסיית ה- Match 3, שתתווסף לבסיס המשתמשים החודשי הפעיל של פלייטיקה, המונה 36 מיליון שחקנים ברחבי העולם. רוברט אנטקול, מייסד, מנכ"ל ויו"ר פלייטיקה אמר כי "ההשקה הגלובלית של Switchcraft מוסיפה עוצמה לשנה המרשימה שעשינו בפלייטיקה, שנה שהתחילה בהנפקת החברה בינואר".

"Wooga הוא סטודיו ייחודי המאופיין ברמה גבוהה של מומחיות אומנותית במשחקים אותם הוא מפתח, ההישג הזה הוא אבן דרך חשובה עבורו. השקת המשחק היא מהלך משמעותי עבור פלייטיקה, והיא חלק מההתמקדות האסטרטגית שלנו בפיתוח משחקים חדשים".

Switchcraft. Wooga, אתר רשמי
Switchcraft/אתר רשמי, Wooga
Switchcraft. Wooga, אתר רשמי
Switchcraft/אתר רשמי, Wooga

עומקם ועושרם של הסיפורים והמשחקים של Switchcraft מושכים שחקנים שאוהבים את מכניקת match 3 ומזמינים אותם לצלול לתוך עולם וירטואלי מלא בדמויות שניתן להזדהות איתן. Switchcraft מתבסס על הניסיון הארוך וההיסטוריה המוצלחת של Wooga ביצירת משחקים עם נרטיב עשיר, כדוגמת June's Journey.

עם השקת Switchcraft, הוא מאפשר לפלייטיקה להרחיב את מגוון המוצרים שלה ואת מאפייני הקהל באחד התחומים הפופולריים ביותר בעולם הגיימינג היום, תחום ה-Match 3. המשחק הושק בכל העולם על פלטפורמות ה-iOS והאנדרואיד וזמין להורדה באנגלית וב-12 שפות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully