וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה קאמבק: הקפטן של Astralis חוזר לעניינים

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 16:07

שחקן המפתח של הקבוצה Gla1ve חוזר לשחק לאחר שלקח חופשה עקב לידת בנו הבכור. ואיך המהלך השפיע על השחקן החדש?

gla1ve. ויולה שונדלר, ESL, אתר רשמי
קבוצת Astralis במהלך IEM Cologne 2021/אתר רשמי, ויולה שונדלר, ESL

הקבוצה הדנית האגדית Astralis הכריזה אתמול על הרוסטר שלה לקראת הטורניר PGL MAJROR הקרוב שיתקיים בשטוקהולם בעוד שבועיים. להפתעתם של הרבה מעריצים התברכנו לגלות שהקפטן האגדי של הקבוצה, לוקאס אגהולם רוסנדר הידוע בכינוי Gla1ve , חוזר לקבוצה לאחר שלקח חופשה של יותר מחודש בעקבות הלידה של הבן שלו בשבוע שעבר. Gla1ve חתם במהלך השנה האחרונה חוזה חדש עם הקבוצה עד לשנת 2024.

עם הבשורה המשמחת הזו, מגיעה גם ההבנה המצערת שמי ששיחק ברוסטר בחודשים האחרונים והיה חלק חשוב מהקבוצה, לוקאס Bubzkji" אנדרסן - השחקן הצעיר שהצטרף לרוסטר השנה יאלץ לשבת בצד, והוא לא יקח חלק במה שהיה אמור להיות טורניר המייג'ור הראשון שלו. הבשורה הזו לא הייתה קלה בשביל השחקן הצעיר, כפי שאפשר לראות מהציוץ שלו לאחר שהבשורה יצאה לאור.

לוקאס הביע תסכול רב וכתב בטוויטר: "אני גמור מזה שאני אשב בחוץ במיוחד בגלל שהייתי שם בכדי להעפיל. כואב לי לא לקחת חלק במייג'ור הראשון שלי ולא להיות מסוגל לשחק מול קהל 'ביתי', אבל למרבה הצער יש רק 5 מקומות. הרגשתי שהיכולות האישיות שלי הולכות לכיוון טוב בתקופה האחרונה".

כל מה שנשאר לנו לעשות זה לקוות ש-Astralis יתנו הופעה טובה במייג'ור הקרוב, לאחר שאת המייג'ור הקודם שהיה בשנת 2019 בלונדון הם ניצחו. נאחל בהצלחה לקבוצה בטורניר הגדול של השנה ונדאג לעדכן אתכם בכל התפתחות שתהיה בשבועות הקרובים לקראת הטורניר הגדול.

gla1ve. סימון האוורד, ESL, אתר רשמי
Gla1ve חוזר להנהיג את הקבוצה/אתר רשמי, סימון האוורד, ESL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully