וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימה, וגם קיימה: התשובה לצ'יטרים בקול אוף דיוטי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 23:37

חברת אקטיוויז'ן שיחררה אתמול אזהרה בטוויטר, והיום היא מעלה הילוך נגד שחקנים המרמים ברשת ומציגה את המערכת החדשה שלה שתשנה את כללי המשחק: RICOCHET

call of duty warzone. Activision, אתר רשמי
call of duty warzone/אתר רשמי, Activision

תופעת הצ'יטרים (רמאים) במשחקי רשת כמו קול אוף דיוטי היא אחת מהתופעות המכוערות ביותר שקיימות במשחקי רשת. אותם צ'יטרים משתמשים בתכנות שונות המאפשרות להם לרמות במגוון דרכים המעניקים להם יתרון לא הוגן בזמן משחקי רשת, והיא ידועה לשימצה בחודשים האחרונים בעיקר בקרב שחקני קול אוף דיוטי Warzone, ואף בשלבי הבטא של Vangaurd שעתיד לצאת בחודש נובמבר.

אתמול בערב חברת אקטיוויז'ן פירסמה אזהרה בטוויטר הרשמי של קול אוף דיוטי בו היא פונה ישירות לצ'יטרים שפוקדים את משחק הרשת והזהירה אותם: "צ'יטרים יקרים, נתראה מחר. אנחנו אוהבים משחקים וזוהי התשוקה שלנו. זהו כבוד בשבילנו ליצור משחקים עבור המעריצים הטובים בעולם, ואולי אנחנו לא תמיד מצליחים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, אנחנו כן מחוייבים לבצע את העבודה הטובה ביותר שנוכל".

"רמאות הורסת את ההנאה עבור כולם ואף אחד לא אוהב רמאים. המטרה שלנו היא לספק חווית משחק כיפית והוגנת בשביל המעריצים ובשביל שחקני קול אוף דיוטי בכל מקום. צ'יטרים - אתם לא רצויים, אנחנו לא נסבול צ'יטרים, ובקרוב תדעו מה זה אומר".

היום בערב הציגה חברת אקטיוויז'ן את המערכת החדשה שתשתמש אותה נגד צ'יטרים במשחק - RICOCHET, שתושק ביחד עם Vanguard בנובמבר הקרוב ותוטמע לתוך Warzone באחד מהעדכונים הקרובים של המשחק. אז מה בעצם הופך את RICOCHET לכזו שמשנה את חוקי המשחק?

חברת אקטיוויז'ן אמנם מרחיקה שחקנים המתויגים המדווחים כצ'יטרים באופן קבוע, אך שחקן שחשבונו נחסם בידי אקטיוויז'ן וזוהה כחשבון שמריץ תכנות צ'יטים יכול לפתוח חשבון משתמש נוסף, תחת מייל חדש שפתח במיוחד. מכיוון וברוב המקרים המשחקים נחשבים לחינמיים, מדובר במשחק של חתול ועכבר מצד המפתחות, ולאחר שחסמו חשבון משתמש אחד, חמישה חשבונות נוספים נפתחו המתויגים כצ'יטרים.

מערכת RICOCHET שתותקן על המחשבים של השחקנים תרוץ ברמת ה-Kernel של המחשב, זה אומר ששחקנים שיתקינו את העדכון יאפשרו לאקטיוויז'ן גישה למפרט המערכת של השחקנים. גישה כזו לנתונים תאפשר לאקטיוויז'ן לבודד את השחקנים שמרמים לפי מפרט המחשב שלהם, החל ממעבד, כרטיס מסך ופריטים שלא בהכרח יוכלו לזייף או להחליף. במצב כזה גם אם יפתחו חשבון משתמש נוסף דבר לא יעזור להם, והם יזוהו על ידי אקטיוויז'ן ברמת החומרה של המחשב שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
RICOCHET. Activision, אתר רשמי
RICOCHET - התשובה של אקטיוויז'ן לתופעת הצ'יטרים בקול אוף דיוטי/אתר רשמי, Activision

המערכת תסרוק את המחשב גם עבור תכנות צ'יטים שונות שנועדו להתעסק עם הקוד של המשחק, ותדאג לנקות אותן מהמערכת במידה ותמצא כאלו. לפי אקטיוויז'ן, מכיוון ושחקני הקונסולות לא יכולים להתקין תכנות צ'יטים, העדכון ישוחרר רק עבור שחקני המחשב האישי, והיא לא תרוץ ברקע של מערכת ההפעלה באופן רציף, אלא רק כאשר השחקנים יפעילו את המשחק, ותכובה ברגע שיסגרו את המשחק.

חלק נוסף במערכת הוא אלגוריתם החוקר התנהגויות חשודות בשרת מצד השחקנים, ולמרות השידרוגים למערכת החדשה חברת אקטיוויז'ן מפצירה בקהילת השחקנים שלה להמשיך ולדווח על צ'יטרים במשחק על מנת שיוכלו להמשיך להבטיח חוויה תקינה, הוגנת ומהנה עבור כלל השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully