וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחת פורטנייט מודה: העתקנו מ-Among Us

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 17:40

חברת Epic Games מודה שמצב Impostors Mode בבאטל רויאל הפופולארי שלה נוצר בהשראת משחק הרשת שהפך ללהיט בשנה האחרונה

Fortnite Impostors Mode. Epic Games, אתר רשמי
Fortnite Impostors Mode/אתר רשמי, Epic Games

משחק הרשת Among Us הפך ללהיט בקרב סטרימרים ושחקנים רבים ברחבי העולם, בו השחקנים נמצאים במתחם סגור בו עליהם לבצע משימות שונות ולנסות ולנחש מי מבין כל המשתתפים הם "המתחזים" שרוצחים את יתר חברי הקבוצה. המשחק זכה להצלחה כל כך מאסיבית, שגם חברת אפיק החליטה "להעתיק" את מצב המשחק הפופולארי הזה עבור משחק הבאטל רויאל שלה פורטנייט, ויצרה את Impostors Mode.

מצב המשחק Impostorss Mode הושק במהלך חודש אוגוסט והוא מדמה את Among Us לתוך פורטנייט: החל מהמשחקיות, המכניקות השונות ואפילו הטרמינולוגיה בשמות השונים ששמרה את הכינוי "מתחזים" לדוגמא. מיותר לציין כי המפתחים של Among Us, חברת Innersloth לא אהבה את העובדה שחברת אפיק העתיקה את סגנון המשחק ולא חשבה על רעיון מקורי משלה, ואפילו לא נתנה לה קרדיט או הזכירה את שמה.

המצב השתנה אתמול, כאשר עדכון V18.20 עבור פורטנייט שוחרר, ובין כל השינויים שפרסמה באתר הרשמי שלה, חברת אפיק הזכירה גם את מפתחת האינדי וגם את המשחק שפיתחה בשמם עם השורה: "גרסה 18.20 מביאה אותה שיפורים למצב ה-Impostors, מצב המשחק שנוצר בהשראת Among Us שפיתחה Innersloth, והמשיכה לפרט על השינויים בעדכון.

Fortnite Among Us. Epic Games, צילום מסך
Epic Games מתייחסת ומזכירה את Among US ו-Innersloth בשמם/צילום מסך, Epic Games

ב-Innersloth לא אהבו את העובדה שלא הוזכרו (עד עכשיו), ובחודש שעבר מקימי החברה כתבו סטטוס בטוויטר שבו הם מביעים תסכול על כך שתעשיית הגיימינג לא מתקדמת למקום בריא כל עוד חברות ימשיכו להעתיק מחברות אחרות ולא חושבות על רעיונות מקוריים ויצירתיים משלהם: "לא רשמנו את המכניקות של Among Us כפטנט. אנו לא חושבים שזה מוביל לתעשיית משחקים בריאה. זה באמת כל כך קשה לתת עוד 10% מאמץ ולהעניק טוויסט משלך למכניקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
Among Us. Innersloth, אתר רשמי
מתוך Among Us/אתר רשמי, Innersloth

בסופו של יום אפיק יצאה בסדר גמור לאחר שהיא העניקה את הקרדיט. שתי החברות ניהלו שיחה בטוויטר לאחר מכן ו-Epic Games הצהירה שהיא מעריצה של Innersloth והם מעוניינים בשיתוף פעולה בין החברות.

Innersloth אמנם לא רשמה את מכניקות המשחק שלה כפטנט, אבל בחברה כן העלו נקודה חשובה: כל עוד חברות ירדפו אחר טרנדים ולא יחפשו את הדרך לחדש ולחשוב על רעיונות מקוריים, תעשיית הגיימינג עלולה להגיע למקום מאוד לא בריא. לא כל משחק מחוייב לעקוב אחר הטרנד הכי עכשווי, ולא מעט משחקים בתעשייה איבדו לאורך השנים את "הזהות" המקורית ואת מה שהפך אותם לכל כך אהובים. וזה כנראה תקף גם לכל תעשייה, ולא רק לעולם הגיימינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully