וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר חדש של קול אוף דיוטי חושף את הקמפיין הראשי

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 11:32

העלילה של Vanguard נחשפת ביחד עם הדמויות הראשיות במשחק שיחזיר את השחקנים לתקופת מלחמת העולם השנייה

Call of Dut Vanguard Story Trailer

Call of Duty Vanguard/Activision

שלבי הבטא של Vanguard, הכותר החדש של בסדרת קול אוף דיוטי הסתיימו השבוע, ולאחר שחשפו לא מעט לגבי מצבי המולטיפלייר השונים של המשחק, הגיע זמנו של הקמפיין הראשי לשחקנים יחידים להיחשף בטריילר חדש שחברת אקטיוויז'ן שיחררה, ומציג לנו את הסיפור ועלילת המשחק שתתקיים בתקופת מלחמת העולם השנייה. צפו בטריילר בנגן המצורף למעלה>>>

בטריילר אנו נחשפים לדמות הראשית במשחק: ארתור קינגסלי, שמנהיג את קבוצת Vanguard וכוללת גם את מומחה החבלה לוקאס, ווייד המתפקד בתור טייס, הלנה בתור הצלפית של הקבוצה, ויד ימינו של ארתור - ריצ'ארד. השחקנים יגלמו את כל אחת מהדמויות השונות במהלך עלילת המשחק הראשית, ותפקידם בקבוצה יהיה לבצע פעולות מיוחדות וסודיות כנגד כוחות הנאצים והיטלר בתקופת מלחמת העולם השנייה. בטריילר, אנו נחשפים לרגעי משחקיות שכוללים רגעי התגנבות מותחים בנוסף לאקשן המהיר שסדרת קול אוף דיוטי מתגאה בה לאורך השנים.

Call of Duty Vanuguard. Activision, אתר רשמי
הדמויות הראשיות שהשחקנים יגלמו ב-Vanguard/אתר רשמי, Activision

מצב המולטיפלייר של Vanguard ישוחרר עם 20 מפות שונות וכמו כל שנה, הובטחה לנו חווית משחק מהירה וטקטית בנוסף למספר מצבי משחק שהוצגו לראשונה ב-Modern Warfare 2019 - כמו 2v2 Gunfight, שיצוות את השחקנים עם עוד שותף כנגד שני יריבים בזירות הרבה יותר קטנות ומצומצמות על מנת להבטיח סיבובים מהירים ואינטסנסיביים.


גם מצב הזומבים המוכר והאהוב מכותרים קודמים יחזור, שם השחקנים יוכלו להצתוות עם חברים ברשת ויצטרכו לעצור נחילי זומבים בלתי פוסקים התוקפים מכל עבר.Vanguard גם עם תכנת anti-cheaters עבור שחקני המחשב האישי על מנת לבלום כמה שיותר את תופעת הצ'יטרים הפוגעת בחוויית המשחק של כלל השחקנים.

Call of Duty Vanugaurd. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Vanugaurd/אתר רשמי, Activision

את המשחק החדש מפתחת Sledgehammer games, שהיא אחת משלושת המפתחות הראשיות של סדרת קול אוף דיוטי, ואחראית על הכותרים Modern Warfare 3, Advanced Warfare, Black Ops Cold War, Modern Warfare 2019 וכמובן WWII - המשחק הראשון של קול אוף דיוטי בזמן מלחמת העולם השנייה, כך שהיא לא זרה למותג.

קול אוף דיוטי Vanguard ישוחרר ב-5 לנובמבר השנה למחשב האישי, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, והאקס בוקס וואן וה-Series X\S.

Call of Duty Vanugaurd. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Vanugaurd/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully