וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA: רוקסטאר הכריזה על הגרסאות המחודשות באופן רשמי

מערכת ערוץ הגיימינג

9.10.2021 / 7:00

ה-Defenitive Edition תכלול את טרילוגית GTA III, וייס סיטי וסן אנדרס המיתולוגית עם שיפורים גרפיים והתאמות לסטנדרטים מודרניים, שתשוחרר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם, והמחשב והאישי

צפו בטריילר ההכרזה של Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition/Rockstar

במהלך החודשים האחרונים צצו להן ברשת לא מעט שמועות המציינות כי חברת רוקסטאר עתידה לשחרר גרסאות מחודשות של טרילוגיית GTA שכוללות את GTA III, וייס סיטי וסן אנדרס המיתולוגיים.

כעת השמועה הופכת למציאות והמפתחת הותיקה מכריזה על טרילוגיית GTA - The Definitive Edition שתשוחרר לקונוסלות הדור הנוכחי - הפלייסטיישן והאקס בוקס Series X\S, לקונוסלות הדור הקודם - הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן, לנינטנדו סוויץ', ולמחשב האישי.

לפי האתר הרשמי של רוקסטאר, הטרילוגיה החדשה תספק חידושים למשחקיות העומדים בסטנדרטים של ימינו בנוסף לשיפורים גרפיים מודרניים תוך כדי שמירה על חוויית המשחק והאווירה שהפכו את המשחקים לכל כך אהובים.

רוקסטאר ציינה באתר הרשמי שלה כי במהלך שבוע הבא היא תסיר מהפלטפורמות הדיגיטליות השונות את גרסאות המשחק הישנות, כך שהטרילוגיה המחודשת היא זו שתהיה זמינה לרכישה בלבד.

כמובן ששחקנים שמחזיקים בעותקים הקלאסיים לא יושפעו מהמהלך, כך שאם אתם מעוניינים לרכוש את הגרסאות הישנות ולשמור אותן לעצמכם, רצוי לעשות זאת במהרה.

תאריך השקה רשמי עוד לא נחשף, אך בטריילר נכתב כי הטרילוגיה המחודשת "תגיע בקרוב", וניתן לצפות שתגיע אלינו עד סוף שנת 2021, כאשר לא מעט שמועות מרמזות על נובמבר הקרוב. רוקסטאר ציינה כי המשחק יגיע במהלך שנת 2022 גם אל מכשירי ה-iOS והאנדרואיד במובייל.

במהלך החודש האחרון, חברת Take-Two המפיצה את המשחקים דאגה להסיר מהרשת גרסאות מעריצים מחודשות של הטרילוגיה על מנת שלא יפגעו במכירות של הגרסאות הרשמיות שהיא עתידה לשחרר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אז למה ה-The Definitive Edition צריכה לסקרן אתכם?

חלק ניכר מהשמועות מציינות כי ה-The Definitive Edition החדשה תרוץ על מנוע המשחק Unreal של חברת אפיק. לכן חשוב להבין קודם כל להבין מהו מנוע משחק (Game Engine): תחשבו על כך שמנועים של המשחקים הם בעצם "תעודת הזהות" שלהם שכוללים בתוכם את כל הדרך שבה המשחק יתנהל ויגיב לאלמנטים השונים: החל מפיזיקה, תאורה, וכל מה שמרכיב את עולם המשחק.

Unreal נחשב ל"מנוע פתוח" בתעשייה, וזה אומר שכולם יכולים להשתמש בו. Unreal הוא מנוע מאוד ותיק בשוק ונחשב למאוד נפוץ, ובמשך שנים על גבי שנים אתם כנראה משחקים במשחקים שבנויים עליו, וכנראה אפילו לא ידעתם את זה: פורטנייט, רוקט ליג, סדרת Arkham של בטמן, ביושוק, סדרת בורדרלנדס, אלו רק חלק ממש קטן מין הדוגמאות.

המעבר של רוקסטאר למנוע Unreal מסמל אבן דרך מעניינת ומסקרנת, מכיוון וזו תהיה הפעם הראשונה שבה החברה תשחרר משחק על מנוע חיצוני, ולא על המנוע הפרטי שפיתחה בעצמה - RAGE Engine, ומשרת אותה מאז ימי GTA IV ועד ימינו.

במידה ומדובר באמת, מנוע משחק שונה למעשה אומר שחווית המשחק של ה-The Definitive Edition לא תסתפק בשדרוגים גרפיים בלבד, ואמורה להרגיש שונה מאוד ממה שהשחקנים ששיחקו בטרילוגיה המקורית הכירו בזמנם.

GTA San Andreas. Rockstar, אתר רשמי
בקרוב: גרסאות מחודשות של טרילוגיית GTA/אתר רשמי, Rockstar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully