וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטל רויאל חדש מגיע לשכונה: Ghost Recon Frontline הוכרז

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 13:35

משחק יריות טקטי-קבוצתי שיכלול עד 100 שחקנים בזירה ויאפשר לשחקני הקונסולות והמחשב לשחק יחדיו בהשקה, אבל למרות הרצון לכותר חדש בסדרה, בקהילה מאוכזבים

צפו בטריילר ההכרזה של Ghost Recon Frontline

Ghost Recon Frontline/ubisoft

חברת יוביסופט חוגגת 20 שנה לסדרת Ghost Recon המיתולוגית, ואתמול בערב במהלך שידור חגיגי נחשף לו המשחק החדש בסדרה - Ghost Recon Frontline - משחק באטל רויאל חינמי המיועד לקבוצות של עד שלושה שחקנים ויכלול עד 100 שחקנים בזירה. צפו בטריילר ההכרזה בנגן המצורף למעלה.

Ghost Recon Frontline. ubisoft, אתר רשמי
Ghost Recon Frontline/אתר רשמי, ubisoft

אם המשחקים האחרונים בסדרה כמו Wildlands או Breakpoint היו משחקי יריות מגוף שלישי (כאשר המצלמה ממוקמת מאחורי גב השחקן), אז Frontline החדש חוזר להיות משחק יריות בגוף ראשון (כאשר המצלמה ממוקמת מזווית עיניו של השחקן), ויכלול עץ יכולות ומערכת סקילים שבה יוכלו השחקנים להשקיע ולשפר את דמותם.

כל דמות במשחק תכלול יכולות מיוחדות וכולן יהיה תפקיד מוגדר בזירת הקרב, ובתור התחלה המשחק יכלול שלוש סוגי דמויות: Assault - שמותאם לקרבות מטווח קרוב, Support - שמטרתם לשמר עמדות ולתמוך בקבוצה, ו-Scout - שמטרתם לאתר אוייבים ממרחקים. מצב המשחק העיקרי יהיה Expedition, והוא ידרוש מהצוותים לבצע משפר משימות ומטלות במפת המשחק במהלך הסיבוב על מנת להשיג נקודות XP ושיוכלו לשפר את דמותם ואת כלי הנשק שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Ghost Recon Frontline. ubisoft, אתר רשמי
Ghost Recon Frontline/אתר רשמי, ubisoft
Ghost Recon Frontline. ubisoft, אתר רשמי
Ghost Recon Frontline/אתר רשמי, ubisoft

כמו משחקים חינמיים רבים, Frontline יתעדכן באופן קבוע במשך כל עונה שתוסיף תוכן חדש: החל מדמויות עם יכולות נוספות, כלי נשק מתקדמים, מפות ומצבי משחק חדשים שידאגו לרענן את המשחק. תאריך שיחרור עוד לא הוכרז, אך הבטא הסגורה של המשחק תתקיים בין ה-14-21 לאוקטובר עבור שחקני המחשב האישי. ביוביסופט מסרו כי המשחק יכלול אפשרות Cross-Play כבר בהשקה שלו, מה שיאפשר לשחקני המחשב והקונסולות לשחק יחדיו.

Ghost Recon Frontline. ubisoft, אתר רשמי
Ghost Recon Frontline/אתר רשמי, ubisoft
Ghost Recon Frontline. ubisoft, אתר רשמי
Ghost Recon Frontline/אתר רשמי, ubisoft

תגובת הרשת

למרות ההכרזה המרעישה על משחק חדש בסדרת המיתולוגית והאהובה, לא ניתן להתעלם מהתגובות ברשת, ונראה קהילת המשחק לא קיבלה בצורה חיובית את העובדה שסדרת Ghost Recon עוברת לז'אנר הבאטל רויאל. נכון לכתיבת שורות אלו, כמות הדיסלייקים ביוטיוב גדולה הרבה יותר מכמות הלייקים החיוביים - 11,000 דיסלייקים מול 2,500 לייקים.

שחקנים רבים משתפים את תסכולם בתגובות, וטוענים כי המעבר לז'אנר הבאטל רויאל יפגע במשחקיות הטקטית שסדרת Ghost Recon ידועה בה, ומדובר בעוד נסיון של החברה לקפוץ על הז'אנר הפופולארי. שחקנים רבים התלוננו גם על היחס של יוביסופט למותג במהלך השנים האחרונות, והעובדה שהמשחק האחרון בסדרה Breakpoint משנת 2019 נחשב בעיני רבים לנקודת שפל, הוזכרה לא מעט בתגובות.

Ghost Recon Frontline. מערכת ערוץ הגיימינג, צילום מסך
השחקנים לא פירגנו בלייקים להכרזה על המשחק החדש/צילום מסך, מערכת ערוץ הגיימינג

שחקנים רבים מעוניינים לראות את סדרת Ghost Recon חוזרת לשורשים שלה, במצב שבו היא לא מנסה לרכב על טרנדים עכשוויים שאין להם יותר מידי קשר למה שהפך את הסדרה לאהובה מלכתחילה. הבעיה מתחילה כאשר הגישה הכללית של חברת יוביסופט היא להפוך את כל המשחקים שלה למשחקי Live Service - משחקים חינמיים המתעדכנים באופן קבוע והשחקנים יכולים לבצע רכישות בחנות דיגיטלית, אך לא נראה שזה דבר שהשחקנים מצפים לקבל מהמשחקים של יוביסופט.

זהו לא הניסיון הראשון של יוביסופט לרכב על גל הבאטל רויאל, וביולי שנה שעברה היא שחררה את המשחק Hyper Scape - שנראה כמו שילוב של קול אוף דיוטי Warzone ו-Apex Legends עם יכולות מיוחדות. המשחק זכה לביקורות פושרות במיוחד, ולא זכה לקהילת משחק פעילה ותוססת כמו משחקים אחרים בשוק, ופחות או יותר ננטש על ידי יוביסופט ואינו מתוחזק באופן קבוע ושוטף. ניתן רק לקוות כי המצב ב-Ghost Recon Frontline יהיה שונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully