וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף קניות: סוני רוכשת את גם Blupoint Games

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 16:14

המפתחת שהייתה אחראית על הרימייק של Demon's Souls ועל חידושים למשחקים כמו God of War וסדרת Uncharted מצטרפת למשפחת פלייסטיישן, והיא כנראה לא האחרונה

Demon's Souls. bluepoint games, סוני, אתר רשמי
Demon's Souls/אתר רשמי, bluepoint games, סוני

ענקית הטכנולוגיה סוני שיחררה הצהרה בבלוג הרשמי של פלייסטיישן כי היא רכשה את המפתחת Bluepoint Games - אותה חברה שפיתחה לא מעט חידושים למשחקים כמו Demon's Souls לקונסולת הפלייסטיישן 5, החידוש למשחק Shadow of the Colossus, בנוסף לגרסת ה-Remastered של סדרת Uncharted - שקיבלה את השם The Nathan Drake Collection.

מדובר למעשה במפתחת ה-15 שמצטרפת אל PlayStation Studios - חטיבת המפתחות הבלעדיות שמפתחות משחקים בלעדיים לקונסולות של סוני. הסטודיו ממוקם בטקסס ומכיל כ-70 עובדים, ועובד עם חברת סוני עוד משנת 2006 - כשפיתח גם את God of War Collection ו-The Ico & Shadow of the Colossus Collection לקונסולת הפלייסטיישן 3. אך למרות ההיסטוריה ארוכת השנים הזו, הוא לא נחשב לסטודיו בלעדי ועבד מידי פעם גם עם מיקרוסופט המתחרה.

Bluepoint Games. סוני, אתר רשמי
Bluepoint Games/אתר רשמי, סוני

למרות שעד היום Bluepoint פיתחה אך ורק גרסאות מחודשות למשחקים קיימים, בסוני ציינו כי החברה תתחיל לפתח כותרים מקוריים בלעדיים עבור הקונסולה. רוב המשחקים הבלעדיים של של סוני לקונוסלות הפלייסטיישן ידועים ברמה הגבוהה והליטוש שהם מציעים לשחקנים לאורך השנים, וחלק מהמשחקים הללו נחשבים לכאלו שבשבילם אנשים רוכשים את קונסולות הפלייסטיישן - משחקים כמו סדרת Uncharted, ספיידרמן, God of War, Ghost of Tsushima, Horizon, ועוד רבים וטובים.

לא מדובר במפתחת הראשונה שסוני רוכשת השנה, ונראה שבחברה נכנסו לטירוף רכישות: בתחילת החודש היא רכשה את Firesprite שפיתחה את The Playroom וכותרים עבור משקפי המציאות המדומה, בחודש יוני היא רכשה את Housemarque שפיתחה את המשחק Returnal לקונסולת הפלייסטיישן 5, ואת Nixxes ההולנדית.

במהלך בשנה האחרונה סוני רכשה את גם חברת Insomniac שפיתחה עבורה את המשחק ספיידרמן וסדרת Ratchet & Clanck המיתולוגית, ואת חברת Guerilla Games שפיתחה את Horizon Zero Dawn ועתידה לשחרר גם את משחק ההמשך Forbidden West בפברואר הקרוב. ניתן רק לקוות כי זה לא יהיה הסוף, וסוני תמשיך למשוך אליה כשרונות נוספים ככל שדור הקונסולות ימשיך להתקדם.

Playstation Studios. פלייסטיישן ישראל, אתר רשמי
Playstation Studios/אתר רשמי, פלייסטיישן ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully