וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לילדים: אתר השידור למבוגרים פותח את שעריו לגיימרים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 16:57

פלטפורמת הצילום והשידור ברשת Chaturbate המפיצה תכנים פורנוגרפיים, מכריזה כי המשתמשים והמשתמשות יוכלו כעת לשדר את עצמם משחקים

מתוך סימולטור הדייטינג TOGETHER BnB. AURORA Games, אתר רשמי
מתוך משחק סימולציית הדייטים TOGETHER BnB/אתר רשמי, AURORA Games

אתר השידור בלייב המיועד למבוגרים, Chaturbate, מספק למשתמשים ומשתמשות פלטפורמה על מנת ליצור תכנים פורנוגרפיים בתשלום. כעת יצאה החברה בהכרזה מפתיעה שאף אחד לא ציפה לה: השירות פותח את שעריו גם לגיימרים ולגיימריות, ויאפשר למשתמשים ולמשתמשות לשדר בזמן שהם משחקים.

"המשתמשים והמשתמשות יוכלו מעכשיו לשחק משחקים באופן רשמי בפלטפורמת Chaturbate" נכתב בציוץ בטוויטר הרשמי של החברה, ובאותה נשימה קראה גם למפתחים של משחקי מחשב לתת את אישורם לצרף את המשחקים שפיתחו לרשימת המשחקים המאושרים בהם יהיה ניתן לשחק במהלך השידורים.

למי שציפה לקבל שידורים בהם מופיעים תכניים אירוטיים או פורנוגרפיים בנוסף למשחקים מוכרים מהמפתחות הגדולות, ככל הנראה יתאכזב. נכון לעכשיו רשימת המשחקים שאושרו לשידור בפלטפורמה כוללת בעיקר כותרים עצמאיים, שרובם הם משחקי סימולציות דייטים יפניים על גבול ז'אנר הפורנו - משחקים שכבר קיבלו איסור על שידורם בפלטפורמת טוויץ' הפופולארית.

הצעד ככל הנראה היה מתבקש ובלתי נמנע, מכיוון ובחודשים האחרונים צצות לא מעט טענות ותלונות כלפי סטירמריות בפלטפורמת טוויץ', בהן נשים שידרו את עצמן בבגד ים מתוך בריכה או אמבטיה.

לא מעט משתמשים דיווחו על ערוצים של משתמשות שלטענתם הן משחיתות והורסות את פלטפורמת השידור, וגם בהנהלת טוויץ' לא אהבו את התופעה, אך בסופו של דבר התפשרו על הנושא ויצרו עבור היוצרות קטגוריה משלהן בפלטפורמה: "Pools, Hot Tubs, and Beaches".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Amouranth. Twitch, צילום מסך
הסטרימרית Amouranth, בין הבולטות בפרשת "Pools, Hot Tubs, and Beaches" בפלטפורמת טוויץ'/צילום מסך, Twitch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully