וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת המודים שאתם חייבים להכיר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 11:18

שחקני מיינקראפט, Among Us או World of Warcraft? אלו המודים שיעשו את החיים שלכם לקלים הרבה יותר

Overwolf Mods. ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
Overwolf Mods/אתר רשמי, ערוץ הגיימינג

אוברוולף היא הגילדה שמאגדת יחד את קהילת יוצרי התוכן למשחקים: עם למעלה מ-30,000 יוצרים ו-20 מיליון משתמשים פעילים בחודש, אוברוולף היא הפלטפורמה המובילה להפצה, שיווק ומונטיזציה של אפליקציות ומודים למשחקי מחשב.

החברה נבנתה עבור יוצרים, על ידי יוצרים. המשימה שלה היא לאגד את יחד את כל קהילת יוצרי התוכן למשחקים, להעצים אותם ולתת להם את כל הכלים שהם צריכים בשביל לייצר הכנסה מהדבר שהם הכי אוהבים לעשות - ליצור חוויות גיימינג אדירות למשחקים האהובים עליהם.

מהמשרדים הממוקמים ברמת-גן, גייסה עד כה החברה מעל 75 מיליון דולר ממספר משקיעים, ביניהם: Griffin Gaming Partners, Ubisoft, Insight, Marker, Intel Capital, Liberty Technology Venture Capital ו-Atreides Management.

במידה ואתם משתמשי הפלטפורמה או חדשים לה, אלו הם חמשת המודים שאתם חייבים להכיר.

Mineshafts and Monsters

המוד הראשון שנציין הוא למעשה מודפאק (Modpack חבילת מודים) בשם Mineshafts and Monsters, אשר פותח ע"י bstylia14 עבור המשחק Minecraft. הגדולה שלו היא בחוויית ה- RPG הסוחפת שהוא מייצר, ובאלמנטים הרבים והטובים שהוא מוסיף למשחק, שכה מאפיינים את הז'אנר - החל באינטראקציה עם דמויות וצבירת מוניטין, דרך חקר של מגוון האיזורים שבמפה והקמת התיישבויות, ועד איסוף משאבים ממבנים מיוחדים ולחימה בשלל יצורים ומפלצות.

לחצו כאן על מנת לעבור לאתר Curseforge ולהוריד את המוד>>>

Mineshafts and Monsters. Curseforge, אתר רשמי
Mineshafts and Monsters/אתר רשמי, Curseforge
Mineshafts and Monsters. Curseforge, אתר רשמי
Mineshafts and Monsters/אתר רשמי, Curseforge

המוד השני, גם הוא עבור Minecraft, נקרא Pixelmon. וגם כאן מדובר במודפאק, הכולל כמה מודים שמאוגדים יחד ויוצרים חוויית משחק כוללת. כפי שהשם שלו מרמז, המודפאק מספק חוויה של משחק פוקימון לכל דבר - רק בעולם פתוח לגמרי, המבוסס על Minecraft.

העולם של Pixelmon הוא עצום ורווי אפשרויות, ופזורים בו כפרים, עיירות, דמויות ומבנים - בהם גם מכוני פוקימונים, וכן מגוון רחב של פוקימונים שמסתובבים להם חופשי בשלל סביבות מחיה. החל מאיזורים ירוקים ומרובי צמחיה, לדוגמה, אפשר למצוא לרוב פוקימוני עשב, ובאיזורי חוף וים אפשר למצוא פוקימוני מים.

Pixelmon מביא לידי ביטוי כמובן גם את שאר האלמנטים הטובים והמוכרים של הסדרה והמשחקים - ביניהם הקרבות המפורסמים, הפוקדורים (Pokeballs) וכמובן - מטרת העל הנכספת של כל שחקן או מאמן: לתפוס את כל הפוקימונים.

לחצו כאן על מנת לעבור לאתר Curseforge ולהוריד את המוד>>>

Deadly Boss Mods

המוד השלישי שלנו נוצר ב-2007 עבור המשחק World of Warcraft. מאז ועד היום, הוא ממשיך להוות מעין מדריך תוך-משחקי שימושי ביותר לכל מה שקשור לקרבות בוסים, פשיטות וניווט במבוכים ואיזורים שונים במשחק. למוד יש כמה וכמה פונקציות חשובות ומועילות, ביניהן מתן חיוויים לשחקנים/יות בכל פעם שמהלך חשוב כלשהו מתבצע במשחק, הצגת זמני cooldown ושאר תזמונים שונים, וההמלצות/אזהרות בזמן אמת, בהתאם למהלך המשחק.

לחצו כאן על מנת לעבור לאתר Curseforge ולהוריד את המוד>>>

Deadly Boss Mod. Curseforge, אתר רשמי
Deadly Boss Mod/אתר רשמי, Curseforge
Deadly Boss Mod. Curseforge, אתר רשמי
Deadly Boss Mod/אתר רשמי, Curseforge

Questie

המוד הרביעי שלנו משמעותי וחשוב גם הוא עבור שחקני WOW. מדובר במוד שתומך ומסייע לשחקנים/יות בכל מה שקשור לקווסטים ומשימות: הוא מרכז את כל היעדים שהשחקנים/יות צריכים/ות להשלים ומוסיף אותם למפה.

המוד מאגד את המידע ומציג אותו בתור טולטיפים - הזמינים גם לשחקנים/יות עצמם/ן וגם לשאר חברי הקבוצה. Questie יודע גם להראות קווסטים שהושלמו, לצורך מעקב, ואף להצביע על מה בדיוק נשאר לעשות באיזור ספציפי כדי לסיים אותו במלואו ולעבור הלאה. אפשר גם להיעזר בו בתור מאגר אינפורמציה לכל דבר ועניין, ולקבל מידע על מיקומים של דמויות ואובייקטים שונים בתוך המשחק.

לחצו כאן על מנת לעבור לאתר Curseforge ולהוריד את המוד>>>

Questie Mod. Curseforge, אתר רשמי
Questie Mod/אתר רשמי, Curseforge
Questie Mod. Curseforge, אתר רשמי
Questie Mod/אתר רשמי, Curseforge

Sheriff Mod

המוד האחרון בו נתמקד הפעם הוא Sheriff Mod, והוא עבור משחק יחסית חדש ופופולרי בשם Among Us. ברגע שמופעל, המוד בוחר שחקן/ית באופן רנדמולי ונותן לו/לה את תפקיד השריף. במסגרת התפקיד, מוענק להם/ן כפתור ה-Kill button, שכשמו כן הוא - מאפשר לאותו שריף לירות במתחזה.

מהלך זה יוצר משחקיות מעניינת ביותר: אם השריף מצליח/ה למצוא את המתחזה ולפגוע בו, אז מדובר בניצחון גדול. המתחזה נחשף ומת, והקבוצה מנצחת. אך אם השריף בוחר לא נכון ופוגע בטעות בחבר/ת צוות אחר, אז גם אותו חבר/ת צוות וגם השריף עצמו מתים ויוצאים מהמשחק. בתרחיש כזה, העבודה הופכת להרבה יותר קלה עבור המתחזה.

נוצר כאן מתח רב בתוך המשחק, שכן על השריף מוטלת אחריות גדולה למצוא את המתחזה. מבחינת המתחזה - עליו למצוא בהקדם מי השריף ולנסות לא לעורר את חשדו, ומבחינת שאר חברי הצוות - עליהם למצוא את השריף בהקדם ולעזור לו למצוא את המתחזה. הכל מתרחש די מהר, ויש הרבה אקשן סביב זה.

חלק ממה שהופך את המוד לכה מוצלח ומהנה, זה שהוא מכניס תפקידים חדשים למשחק הליבה, ומייצר עוד מימד של התרגשות על גבי משחק שכבר מרגש ומהנה ביותר מטבעו.

לחצו כאן על מנת לעבור לאתר Curseforge ולהוריד את המוד>>>

Among Us Sheriff mod. Curseforge, אתר רשמי
Among Us Sheriff mod/אתר רשמי, Curseforge
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully