וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש אוקטובר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 9:17

סוני חשפה את המשחקים החינמיים ששחקני הפלייסטיישן ישחקו החודש: מלחמת העולם השנייה, גולף ומכות

PS PLUS Ocober 2021. סוני, אתר רשמי
PS PLUS Ocober 2021/אתר רשמי, סוני

חברת סוני חשפה באתר הרשמי שלי את המשחקים החינמיים שיגיעו בחודש אוקטובר אל מנויי שירות ה-PS PLUS, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-5 באוקטובר, ועד ליום שני, ה-1 לנובמבר.

המשחק הראשון שיהיה זמין לשחקני קונסולת הפלייסטיישן 5 הוא Hell Let Loose - משחק מולטיפלייר בתקופת מלחמת העולם השנייה המאפשר לשחקנים להכנס לזירה עם עד 100 שחקנים ולהשתתף בקרבות ריאליסטיים ואסטרגיות לחימה בזמן אמת, ולבחור בין 14 דמויות בעלות תפקידים וכלי נשק ייחודיים בזירת הקרב.

המשחק השני שיהיה זמין לשחקני הפלייסטיישן 4 הוא PGA Tour 2K21 - משחק הגולף של המפתחת 2K שאחראית גם על כותר הספורט NBA 2K. ב-PGA 2K21 השחקנים יוכלו לשחק במגוון מגרשים הלקוחים ישירות מהמציאות ולשחק במצב קריירה עם דמות מותאמת אישית, מול חברים אחד על אחד או ברשת.

המשחק השלישי, שגם הוא יהיה זמין לשחקני הפלייסטיישן 4, הוא מורטל קומבט X - המשחק העשירי בסדרת משחקי המכות הפופולארית. המשחק עזר לקדם את הסדרה למעמד מכובד ביותר בז'אנר המכות, והיה למעשה כותר המורטל קומבט הראשון שבו ESL, ליגת ה-eSports הפופולארית קיימה טורנירים רשמיים עם קופות פרסים מרשימות - כך שתוכלו לצפות למערכת קרב מקצועית ומהודקת.

מנויי PS PLUS שיהיו מעוניינים להוריד את המשחקים של חודש ספטמבר: Hunting Grounds, Overcooked ו-Hitman 2, יוכלו לעשות זאת עד יום שני, ה-4 באוקטובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
PS PLUS September 2021. סוני, אתר רשמי
המשחקים של חודש ספטמבר יהיו זמינים להורדה עד ה-4 באוקטובר/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully