וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

New World: מכינים את הקרקע לעולם חדש

ליאל לצרס

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 19:02

כל מה שאתם צריכים לדעת על משחק הרשת החדש שפיתחה חברת אמאזון

צפו בטריילר ההשקה של New World

New World/Amazon

חברת אמזון השיקה היום את משחק הרשת החדש שלה - "New world", ואמנם זה לא המשחק הראשון שהחברה הגדולה הזו מוציאה, והיא כבר השיקה כבר כמה משחקים כמו "The Grand Tour Game" שהיה זמין לקונסולות בלבד (ואינו זכה להצלחה גדולה), אך לעומתו, המשחק החדש "New World" זמין לשחקני המחשב בלבד.

הפיתוח של "New world" נמשך כבר מספר שנים ארוכות, ויצא בגרסת הבטא שלו ב־23 ביולי. המשחק סחף עימו כבר אז המון שחקנים, ולעומת משחקים כמו "Rust" ו־"Ark", שהם משחקים שמוגבלים לכמה עשרות או מאות של שחקנים בשרת, ל-New World יש פוטנציאל להגיע ל־1000 משתמשים בשרת בעזרת הטכנולוגיה של אמזון, ובחברה אף שואפים ומעוניינים להגיע לעד עשרת אלפים שחקנים בעתיד.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

קצת רקע על המשחק

ב־New World אתם מתרסקים לחוף עם ספינתכם (או מה שנשאר ממנה) ומגלים את האי "Aeternum". האי הוא הגרסה העל טבעית של אמריקה הצפונית של המאה ה־17. באי ניכר יסוד מיוחד בשם Azoth, שמעניק חיי נצח, בזמן שהיסוד הזה יכול להביא כוח לאלו שמוצאים אותו, הוא גם מה שהורס את היבשת. באי תוכלו למצוא סוגים שונים של מה שהיה בעבר בני אדם, צמחים, או יצורים למינהם. היסוד לקח את הגוף שלהם ונתן להם כוח, אבל השחיט את כל מה שהיה אנושי בעברם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

כיתות והתקדמות

התקדמות שלכם תהיה תלויה באיך שתרצו לשחק את המשחק: מעיצוב הדמות שלכם, פרטים שתוכלו לשנות בדמות שלכם עד שתיראה בדיוק איך שחלמתם עליה, ועד לאיזה סוג שחקן אתם תרצו להיות. ב־New World אין מערכת כיתות שתעזור לכם להתמקד באיזה סוג של שחקן אתם רוצים להיות, אך מערכת נקודות עובדת במקום.

Strength, Dexterity, Intelligence, Focus, Constitution - אלו חמשת הבחירות לאן יכולות ללכת הנקודות שלכם, כל בחירה תשפיע על נשק/יכולת שונה. על מנת לראות את כל ההשפעות של הנקודות על כל אחת מהבחירות, אתם מוזמנים ללחוץ כאן. הנקודות יוכלו להתקבל אחרי עליית רמות והשגת XP, שאותו תוכלו להשיג דרך הריגה, בניה של כלים, השלמת חלקים בסיפור ומשימות צד.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

חוץ מההתקדמות דרך שיפור תכונות השחקן שלכם, תוכלו גם לקדם את ה־Trade Skills שלכם: אלו תכונות שלאו דווקא קשורות לקרב, וקשורות יותר לריתוח, בניה, והשגה של יסודות בסיסיים.

אחת ההתקדמויות החשובות במשחק שיהיו לכם היא השליטה בנשק שלכם, והוא מציג ארבעה סוגי נשקים: One-Handed, Two-Handed, Ranged ו־Magical. בכל נשק שתשתמשו ועל כל הריגה תקבלו XP, איתו תשתמשו על מנת לשפר את יכולת השליטה שלכם בנשק. חלק מהנקודות יכולות ללכת גם לשליטה בהגנות שלכם, וחלק בשליטה בהתקפות. כל תוספת תעזור להוריד יותר חיים, או לעשות התקפות מיוחדות יותר.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

PVP ו־PVE - מצבי המשחק הקיימים

לעומת משחקים אחרים בז'אנר, נראה שהמתקפות האוטומטיות נשארו מאחור עם הפיתוח של New World. אומנם המתקפות האוטומטיות היו קיימות בהמון משחקים בסגנון בעבר, נראה שהפעם נצטרך להגן, להתקיף ולחמוק בכוחות עצמנו.

למשחק יש מערכת PVP (שחקן נגד שחקן, Player vs Player) מיוחדת, בשביל להתחיל לשחק ב-PVP עליכם יהיה להיכנס ל־Faction. האופציה הזו לא הולכת להיפתח עד שתגיעו לרמה 10 במשחק, על מנת שתוכלו לחוות אותו קצת לפני שאתם רצים להילחם בשחקנים אחרים.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

המוד הראשי הוא "War" - מלחמה של 50 על 50 שנלחמים על אזור מסוים והשליטה בו. שליטה באזור מסוים יכול להיות גם מעשה משתלם, בזמן שתוכלו לקבל 5% XP יותר על הכל, וירידה בעלויות ה־Fast Travel.

מוד אחר שתוכלו לשחק יהיה "Outpost Rush": המוד הזה הוא 20 על 20 עם אלמנטים של PVE (שחקנים נגד סביבת המשחק, Player vs environment) והדובדבן על הקצפת הוא שבמוד יוכלו לשחק רק מי שכבר הגיע לרמה 60, ככה שהמוד הולך להיות רק לטובים מבין קהילת המשחק.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

על הקבוצות להגיע ל1000 נקודות בכך שהם מחזיקים את אחת (או יותר) משלושת העמדות שניתן לקחת. ככל שיש יותר עמדות בשליטה של קבוצה אחת, ככה גם כמות הנקודות תעלה עם הזמן. המוד לא נוגע רק ב־PVP, במידה ותחליטו להסתכל על הצד האסטרטגי של המשחק, תוכלו לעשות דברים אחרים על מנת להשיג את היתרון הנחוץ.

כמו למשל להביס דמות שנוצרת מחדש בכל 10 דקות בשם "Baroness Hain", בשביל להשיג בונוס בהתחדשות החיים (Regeneration) ובהגנות שלכם. תוכלו להשתמש גם ב־Corrupted Portals על מנת לשלוח יצורים לתקוף את הקבוצה העוינת, ולאחר שהשתלטתם על האזור של ה־Corrupted Portal, תוכלו להעניק לו 500 Azoth ובתמורה תקבלו לצד הקבוצה שלכם יצורים מהמשחק שיתקפו את הקבוצה השניה.

המוד שלפי דעתי הוא מה שמייצג את המשחק, הוא Expeditions. במוד הזה תוכלו לשחק ב-Dungeons עם עוד ארבעה חברים. תוכלו לצפות ליצורים שונים מהרגיל, ואתגרים, כמו פאזלים ומבוכים שתצטרכו לעבור, וכמובן שהפרסים גם שווים את המאמץ. החוויה של חמישה חברים שרק מתקדמים והורגים מפלצות היא משהו שקשה לוותר עליו, וטוב לראות שככה חשבו גם המפתחים של New World.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

Factions - הקבוצות אותן תשחקו

הקבוצות שמנסות לשים את שמן על המפה הן ה־Marauders, קבוצה של כוח צבאי אכזרי, שמחפשים להשתמש בכוחם על מנת להשיג חופש ולהפוך את האי לאומה חופשית. ה־Covenant הם קבוצה דתית, שרוצה להחזיר את ה"צדק" בכך שיהרגו את כל הכופרים. וה־Syndicate הם ארגון סודי שמחפש את הידע שמסתתר בהיסטוריה של האי ומסביבו. לכל קבוצה יש את משימות ה־PVP או PVE היחודיות לה, בנוסף לפרטי לבוש שאפשר לקבל בהשלמת המשימות האלו שיחודיות לכל קבוצה.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

אז איפה ניתן לקנות?

גרסת המשחק הרגילה זמינה לרכישה בפלטפורמת סטים בסכום של 150 שקלים, וגרסת הדלוקס זמינה בסכום 190 שקלים, וכמובן שהיא גם זמינה אצל אמזון בסכום של 40 דולר, וגרסת דלוקס שעולה 50 דולר.

New World. Amazon, אתר רשמי
New World/אתר רשמי, Amazon

המפרט המומלץ על מנת להריץ את המשחק

תזדקקו למערכת הפעלה Windows 10 64-bit, מעבד Intel Core i7-2600K או AMD Ryzen 5 1400, זיכרון 16GB RAM, כרטיס מסך NVIDIA GeForce® GTX 970 או AMD Radeon R9 390X, ו-DirectX 12 מותקן, ו-50 ג'יגה פנויים בכונן הקשיח שלכם על מנת להתקין את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully