וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים חדשים על הסרט של סופר מריו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 17:12

כל ההכרזות המפתיעות מאירוע נינטנדו Direct מסוף השבוע האחרון: משחק חדש בסדרת קירבי, טריילר חדש ל-Metroid והכרזה על Bayonetta 3

Super Mario Movie. imdb,
Super Mario Movie/imdb

עברו שלושה חודשים מאז האירוע האחרון של נינטנדו בו היא חשפה את כל ההכרזות והמשחקים הגדולים שלה, ובמהלך סוף השבוע היא פינקה את המעריצים וקיימה אירוע Nintendo Direct חדש בן 40 דקות, שהתמקד במשחקים שיושקו בתקופת החורף הקרובה. אז מה היה לנו בשידור של נינטנדו?

צפו בשידור Nintendo Direct המלא

Monster Hunter Rise Sunbreak

משחק ציד המפלצות והיצורים המושקע של חברת קאפקום מקבל חבילת הרחבה חדשה ומאסיבית שתכלול איזורים חדשים, מפלצות חדשות, ורמות חדשות שהשחקנים יוכלו להשיג. חבילת ההרחבה Sunbreak תושק במהלך קיץ 2022.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Mario Party Superstars

משחק החברה הקבוצתי של נינטנדו שנחשף ב-E3 השנה יקבל חמישה שלבים מחודשים מתוך גרסת המשחק מקונסולת הנינטנדו 64, ומצב משחק שמוקדש כולו למיני משחקונים קבוצתיים בז'אנרים שונים. המשחק ב-29 באוקטובר.

Voice of Cards: The Isle Dragon Roars

יוצר סדרת Nier, יוקו טארו, חושף משחק קלפים חדש המשולב עם אלמנטים של משחקי תפקידים, ויושק ב-28 לאוקטובר. הדמו של המשחק זמין כבר עכשיו בחנות הדיגיטלית של נינטנדו.

Disco Elysium: The Final Cut

משחק התפקידים המצויין Disco Elysium (מי אמר 'הסמויה' במשחק מחשב?) מקבל תאריך יציאה לקונסולת הנינטנדו סוויץ'. ב-12 באוקטובר המשחק יהיה זמין לרכישה דיגיטלית, ושחקנים שירצו עותק פיזי יאלצו להמתין עד לשנת 2022.

Hyrule Warriors: Age of Calamity - Guardian of Remembrance

משחק ה-Hack and slash שמתקיים בעולם של Zelda Breath of The Wild מקבל חבילת הרחבה חדשה שתכלול המשך לעלילת המשחק בנוסף לשתי דמויות חדשות בדמותם של מדענים מיקום המשחק. ההרחבה תשוחרר ב-29 באוקטובר.

Chocobo GP

סדרת Final Fantasy מקבל משחק מירוצים קארטינג חדש שמזכיר מאוד את מריו קארט (גם הוא של נינטנדו), והוא יאפשר לשחקנים לשחק לא מעט דמויות מהסדרה הקלאסית. המשחק ישוחרר בשנת 2022.

Super Smash Bros. Ultimate

מעריצים ציפו לקבל הכרזה על הדמות האחרונה שתצטרף למשחק המכות הפופולארי, אך במקום זאת בנינטנדו החליטו להמשיך את הטיזינג, וקבעו תאריך הכרזה - אז תכינו את עצמכם ל-5 באוקטובר.

Kirby and the Forgotten Land

הגוש הורוד שמסוגל לשאוב ולאכול הכל מקבל משחק חדש - Kirby and the Forgotten Land. בניגוד לנוסחא הקלאסית של משחקי קירבי, Forgotten Land יהיה משחק פלטפורמר בתלת מימד מלא בזמן שהשחקנים יחקרו את עולם המשחק המסתורי.

Animal Crossing Direct

נראה שנינטנדו אוהבת לעשות טיזינג לשחקנים, ובמקום זאת קיבלנו ידיעה על הכרזה שתשודר במהלך חודש אוקטובר, ונראה שדמותו של הבריסטה האהוב מסדרת המשחקים תבצע קאמבק.

Mario Golf: Super Rush

משחק הגולף של השרברב האיטלקי מקבל עדכון שכולל שתי דמויות חדשות ושני מסלולים חדשים שזמינים כבר עכשיו להורדה.

Disney Magical World 2: Enchanted Edition

המשחק שוחרר במקום לקונסולת הנינטנדו 3DS, וכעת היא מקבל חיים מחודשים על קונסולת הנינטנדו סוויץ'' - שם תוכלו ליצור דמות מותאמת אישית ולהנות משלל פעילויות ומשחקונים עם דמויות דיסני האהובות.

Star Wars: Knights of the Old Republic

משחק התפקידים בעולם של "מלחמת הכוכבים" קיבל מעמד של קאלט לאורך השנים, ורימייק מלא הוכרז עבור המחשב האישי והפלייסטיישן 5. שחקני הסוויץ' לעומתם, יזכו לקבל את המשחק המקורי מ-2003 שישוחרר ב-11 לנובמבר.

Dying Light

משחק האקשן-תפקידים-זומבים-בעולם-פתוח האהוב מגיע סוף סוף לקונסולה הניידת של נינטנדו ב-19.10 בגרסתו המלאה - כלומר יחד עם כל חבילות ההרחבה, הסקינים והתוכן שכבר שוחררו עבור המחשב והקונסולות.

Triangle Strategy

המשחק התפקידים הטקטי החדש של Square Enix נחשף כבר באירוע ה-Direct האחרון, וכעת אנחנו מקבלים הצצה נוספת וגם תאריך יציאה - ה-4.3.

Metroid Dread

משחק ההמשך המצופה לסדרת Metroid הותיקה מקבל טריילר חדש ומציג לנו רגעי משחקיות חדשים שרק מקדמים את רכבת ההייפ. המשחק ישוחרר ב-8 לאוקטובר יחד עם הדגם הנינטנדו סוויץ' OLED החדש.

שירות הנינטנדו אונליין מתרחב

שירות המנויים של נינטנדו אונליין מעדכן את תכנית המנויים שלו ומוסיף מסלול חדש שיאפשר לשחקנים לשחק בכותרים קלאסיים של קונסולת נינטנדו 64 המיתולוגית - קלאסיקות כמו סופר מריו 64 או Legend of Zelda: Ocarina of time יהיו זמינות על הקונסולה, כאשר חלקם יתמכו ב-Co-Op ברשת.

נינטנדו הכריזה כי גם משחקי סגה Genesis הקלאסיים יצטרפו למסלול החדש, ועל הדרך הכריזה גם על שני שלטים חדשים, כאשר כל אחד מעוצב כמו השלט המקורי של אותה הקונסולה. בנינטנדו מבטיחים
כי השירות יתעדכן עם משחקים באופן קבוע.

Shadowrun Trilogy

הטרילוגייה המחודשת לסדרת Shadowrun תכיל שלושה משחקים: Shadowrun Returns, Dragonfall, ו- Hong Kong, והם יגיעו יחדיו לקונסולת הנינטנדו סוויץ' במהלך שנה הבאה.

Castlevania Advanced Collection

כותרי סדרת Castlevania ששוחררו לקונסולת הגיים בוי Advance זמינים להורדה, והאוסף כולל את כל ארבעת המשחקים ולא מעט אפשרויות כמו אפשרות לעריכת שמירות, מיפוי מקשים וגלריית אמנות לכל המשחקים.

Actraiser Renaissance

המשחק ששוחרר במקור לקונסולת ה-SNES זכה ל-Reboot (איתחול), והוא משלב משחקיות פלטפורמת דו מימדית וסימולצית ניהול בה אתם שולטים על ממלכה שלמה בקרב בין הטוב לרע.

Deltarune Chapter 1 & 2

משחק התפקידים מגיע לקונסולה הניידת של נינטנדו לאחר שזכה להצלחה במחשב האישי, שחקני הסוויץ' יוכלו להוריד כבר עכשיו את שני הפרקים יחדיו.

הסרט המבוסס על סופר מריו

במשך שנים מדברים על עיבוד קולנועי חדש לדמויות הפופולאריות של השרברב האיטלקי וחבריו, וכעת אנחנו מקבלים תאריך יציאה רשמי: ה-21 בדצמבר 2022. במקום לנסות לבצע עיבוד לייב אקשן כמו הניסיון הכושל משנות התשעים, מדובר בסרט אנימציה שתפיק ותנפיש Illumination Entertainment (גנוב על הירח, המיניונים, החיים הסודיים של חיות המחמד).

נינטנדו חשפה גם את צוות השחקנים שידובבו את הדמויות האהובות, אז תתכוננו: כריס פראט ידובב את מריו, אניה טיילור-ג'וי תדובב את הנסיכה פיץ', צ'ארלי דיי בתור לואיג'י, ג'ק בלאק בתור באוזר, קיגן מייקל קי בתור טוד, וסת' רוגן בתור דונקי קונג.

הצוות של הסרט המבוסס על סופר מריו. Press Start,
כריס פראט בתור מריו, סת' רוגן בתור דונקי קונג וג'ק בלאק בתור באוזר/Press Start

Splatoon 3

משחק היריות בגוף שלישי של נינטנדו נחשף באירוע ה-Direct האחרון, וכעת הוא מקבל טריילר שמציג לנו את המולטיפלייר ואת מצב המשחק לשחקן יחיד, בנוסף ליכולות החדשות. תאריך שיחרור ספציפי עוד אין, אך המשחק ישוחרר במהלך שנת 2022.

Bayonetta 3

זהו ה-רגע לו חיכו בכל אירוע ה-Direct החדש: נינטנדו הכריזה סוף סוף על המשחק השלישי בסדרת Bayonetta ואנחנו מקבלים הצצה לעיצוב החדש של ביונטה עצמה, בנוסף לכל היכולות המטורפות והמוגזמות (בקטע הכי טוב שרק אפשר כמובן) של סדרת האקשן-Hack-and-Slash האהובה. המשחק צפוי להשתחרר במהלך שנת 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully