וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק החדש של פוקימון זמין עכשיו גם למכשירי המובייל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 12:47

פוקימון Unite שוחרר במקור לקונסולת הנינטנדו סוויץ', וכעת הוא מגיע להורדה חינמית עבור מכשירי iOS ואנדרואיד. וכן, הוא כולל גם קרוס פלטפורם

צפו בטריילר של Pokemon Unite

Pokemon Unite Trailer/Pokemon Company

משחק מסוג ה-MOBA (קיצור ל-Multiplayer online battle arena, זירת קרב מרובת משתתפים) פוקימון Unite שוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ' במהלך חודש יולי האחרון, ונראה שזה היה הנסיון של נינטנדו לתת את התשובה שלה למשחקים דמויי League of Legends ו-Dota 2 שזוכים להצלחה מטורפת ברחבי העולם.

ידיעה שהתפרסמה באתר הרשמי של החברה הכריזה כי לאחר שלושה חודשים של בדיקות המשחק על קונסולת הנינטנדו סוויץ', המשחק פוקימון Unite ישוחרר סוף סוף גם למכשירי האנדרואיד וה-iOS, והוא זמין להורדה חינמית בפלטפורמות הדיגיטליות Google Play ו-App Store. צפו בטריילר ההשקה של המשחק בנגן המצורף למעלה>>>

Pokemon Unite. Pokemon Company, אתר רשמי
Pokemon Unite/אתר רשמי, Pokemon Company

הידיעה מאשרת כי המשחק יכלול אפשרות קרוס פלטפורם מלאה, ומכיוון שמדובר במשחק מבוסס קבוצות -זה אומר ששחקני הנינטנדו סוויץ' והמובייל יוכלו לחבור ולשחק יחדיו. שחקני הסוויץ' שכבר החלו לשחק בחודשים האחרונים ושירצו להעביר את חשבון המשתמש והתקדמות המשחק שלהם למובייל יוכלו לעשות זאת, ולהיפך - שחקני מובייל יוכלו להעביר את חשבון המשתמש שלהם אל קונסולת הסוויץ'.

כחלק מהשקת המשחק למובייל, אירועים חדשים יפתחו בתוך המשחק שיאפשר לשחקנים לשדרג אייטמים עד לרמה 30, וכוללים לא מעט אביזרים קוסמטיים חדשים עבור הפוקימונים בקבוצה שלכם. נינטנדו מציינת כי היא תמשיך לעבוד ולעדכן את המשחק, בין אם מדובר בתוכן חדש או בעדכוני משחקיות שיהיו מבוססים על פידבקים מצד הקהילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Pokemon Unite. Pokemon Company, אתר רשמי
Pokemon Unite/אתר רשמי, Pokemon Company
Pokemon Unite. Pokemon Company, אתר רשמי
Pokemon Unite/אתר רשמי, Pokemon Company

אלו שתוהים מהו ז'אנר ה-MOBA ננסה להסביר בצורה הכי פשוטה איך המשחק מתנהל: בפוקימון Unite השחקנים יתחלקו לשתי קבוצות של 5 נגד 5 שחקנים כאשר במפת המשחק מחולקות "נקודות שליטה" של הקבוצות היריבות.

השחקנים יבחרו בין דמויות פוקימונים שונות כשלכל אחת יתרונות וחסרונות בשדה הקרב, ועל השחקנים לשתף פעולה אחד עם השני בתור קבוצה על מנת לשמר כמה שיותר נקודות שליטה במפה, כאשר בסוף הסיבוב הקבוצה עם מספר הנקודות הגבוה ביותר ניצחה.

המשחקים זמינים להורדה עבור מכשירי האנדרואיד בלחיצה כאן, ומכשירי אפל בלחיצה כאן.

Pokemon Unite. Pokemon Company, אתר רשמי
Pokemon Unite/אתר רשמי, Pokemon Company

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully