וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולה מארש ו-Garden City Movement יבצעו שיר בפיפ"א 22

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 14:30

האזינו לשיר החדש שיופיע בפסקול של משחק הכדורגל הפופולארי של חברת EA

לולה מארש ו-Garden City Movement. EA,
לולה מארש ו-Garden City Movement/EA

בין אן תאהבו או תשנאו כדורגל, על דבר אחד אין ויכוח: חברת EA יודעת לבחור את האמנים לפסי הקול של סדרת פיפ"א לאורך השנים. כעת אנחנו מקבלים הכרזה מרגשת מצד להקות האינדי-פופ הישראליות Garden City Movement ולולה מארש שהודיעו ברשתות החברתיות כי השתיים משתפות פעולה, ויבצעו השנה שיר עבור פס הקול של משחק הכדורגל הפופולארי של חברת EA - פיפ"א 22.

השיר, Summer Night, יופיע בפסקול המשחק השנה לצד שמות גדולים נוספים בתעשיית המוזיקה העולמית כמו The Chemical Brothers, Jungle, Run The Jewles, Major Lazer, Sia ועוד שמות רבים וטובים.

Summer Night כבר זמין להאזנה ברשת בפלטפורמות כמו ספוטיפיי ו-Deezer, ואתם מוזמנים לצפות בקליפ החדש דרך יוטיוב בנגן המצורף למטה>>>

זו לא הפעם הראשונה שבה אמנים ישראלים מופיעים בפסקול של פיפ"א: להקת בלקן ביט בוקס כבר הופיעה בעבר בפסקול של פיפ"א 17 עם השיר I Trusted U ובפיפ"א 10 עם Ramallah Tel Aviv. גם הדיג'יי הישראלי אינפקטד מאשרום הופיע בפסקול של משחק היורו UEFA Euro 2008 עם השיר Becoming Insane, גם הוא של חברת EA.

פיפ"א 22 ישוחרר השנה ב-1 לאוקטובר, אך שחקנים המנויים לשירות EA PLAY של החברה יוכלו לקבל גישה מוקדמת למשחק כבר מה-26 בספטמבר. פיפ"א 22 ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן ו-Series X\S, נינטנדו סוויץ', פלטפורמת סטדיה של גוגל ולמחשב האישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רשימת הפסקול המלאה. EA,
רשימת הפסקול המלאה של פיפ"א 22/EA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully