וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להשתתף בשעשועון הגיימינג הראשון בישראל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:15

ההרשמה בפנים: ערוץ הגיימינג מזמין אתכם לשחק פיפ"א 22 בטלוויזיה ולהתחרות בתכנית "בוס פייט", ואולי גם לזכות בקונסולה פלייסטיישן 5 וציוד היקפי מטורף

"בוס פייט" - שעשועון הגיימינג הראשון בארץ, רק בערוץ הגיימינג

בוס פייט/ערוץ הגיימינג

רוצים להשתתף בשעשועון הגיימינג הראשון מסוגו בארץ? "בוס פייט" - תכנית טורנירים שבה 16 שחקניות ושחקנים יתחרו אחד נגד השני וינסו לפלס את דרכם עד לשלב הבוס הגדול - בו יתחרו כל עונה ביוטיובר מוביל אחר בתחומו וינסו לזכות בפרס הגדול.

תכנית הטלוויזיה החדשה בנויה כמו ריאליטי טלוויזיוני בהנחיית כוכב הרשת ליאור בוכנר (נון סטופ גיימינג), בזמן שהשחקנים ישחקו בעמדות גיימינג מקצועיות ומושקעות ויכנסו לזירה הווירטואלית לקרבות ראש בראש, ויתחרו על קונסולת פלייסטיישן 5 וציוד היקפי.

כעת ערוץ הגיימינג (אפיק 66 ב-HOT) מזמין אתכם להרשם ואולי תזכו להשתתף בצילומים של עונה השנייה של "בוס פייט", שיתקיימו בשבוע הבא ב-26.9. בזמן שהעונה הראשונה של "בוס פייט" התמקדה במשחק הבאטל רויאל פורטנייט, העונה השנייה תתמקד במשחק הכדורגל "פיפ"א 22" - משחק הכדורגל הפופולארי שיוצא גם באותו השבוע.

היוטיובר מולו ישחקו המתמודדים הוא לא אחר מאשר רועי פלדמן - אלוף ישראל והשחקן שכבר ייצג את ישראל בתחרויות רשמיות של חברת EA בעבר.

חושבים שאתם יכולים להביס את פלדמן בפיפ"א 22? בואו להוכיח את זה, ב"בוס פייט". לחצו כאן על מנת לעבור לאתר ההרשמה>>>

צפו בפרק הבכורה של "בוס פייט" בנגן המצורף למטה>>>

פרק הבכורה של "בוס פייט"

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully