וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזמנה המוקדמת לנינטנדו סוויץ' OLED נפתחה בישראל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 21:06

הדגם החדש יכלול זכרון פנימי רחב יותר, מסך גדול יותר, איכות סאונד משופרת וחיבור רשת ישירות לקונסולה

Nintendo Switch OLED Model/נינטנדו

נינטנדו ישראל מכריזה כי החל מהיום (יום א', ה-19.9.21) נפתחת ההזמנה המוקדמת של קונסולת ה-Nintendo Switch (דגם OLED) בישראל והיא תהיה זמינה לרכישה באתר Nintendo.co.il, בחנות הדגל של Nintendo בדיזינגוף סנטר, תל אביב, ואצל המשווקים המורשים.

ל- Nintendo Switch (דגם OLED) מימדים דומים לקונסולה המוכרת, עם מסך OLED גדול וצבעוני יותר, בגודל 7", בעל צבעים חיים וניגודיות גבוהה. הקונסולה כוללת רגלית העמדה מתכווננת למצב שולחני, עמדת עגינה חדשה ומשופרת בעלת חיבור רשת (LAN) פיזי לטובת משחק מקוון יציב, נפח אחסון פנימי של 64GB ורמקולים מובנים לסאונד משופר במצב נייד או שולחני.

כמו דגמי Nintendo Switch הקודמים, גם הדגם החדש יאפשר לשחקנים לשחק על גבי הטלוויזיה ולחלוק את הג'וי-קונים (Joy-Con) עם חבריהם לטובת משחק מרובה-משתתפים מהנה, וממש כמו קונסולות ה- Nintendo Switch וה- Nintendo Switch Lite גם דגם ה- OLED ניתן לנשיאה לכל מקום כדי ליהנות ממגוון אפשרויות משחק. כמו כן, ל-OLED זמינים גם אביזרים כמו נרתיק נשיאה ומגן מסך.

Nintendo Switch OLED Model. נינטנדו ישראל, אתר רשמי
Nintendo Switch OLED Model/אתר רשמי, נינטנדו ישראל

לצד השקת הקונסולה מושק גם המשחק Metroid Dread, ההמשך ישיר ל-Metroid Fusion והוא הכותר החדש בסאגת מטרויד הדו מימדית שהחלה עם המשחק המקורי על קונסולת ה-NES. עם מסך ה-OLED הבהיר והצבעוני, היציאה להרפתקה האינטרגלקטית הבאה של ציידת הראשים סאמוס אראן (Samus Aran) תרגיש אף יותר עוטפת מבעבר. המשחק גם הוא זמין כעת בהזמנה מוקדמת.

ה- Nintendo Switch (דגם OLED) יספק למשתמשים חוויות משופרות בכל שלושת מצבי המשחק: מצב טלוויזיה: מקמו את קונסולת נינטנדו סוויץ' (דגם OLED) שלכם בעמדת העגינה, כדי לשחק משחקי סוויץ' על גבי הטלוויזיה. על ידי שימוש בחיבור הרשת (LAN) הפיזי, משתמשים יכולים ליהנות מדרך נוספת להתחבר לרשת במצב טלוויזיה.

מצב שולחני: פתחו את הרגלית בגב הקונסולה והשתמשו במסך הקונסולה כדי לשחק משחקים מרובי משתמשים תוך שימוש בשני הג'וי-קונים (Joy-Con) הכלולים, היישר מהקופסא. הרגלית המתכוונת הרחבה מספקת יסוד עמיד ומוצק. היא גם מאפשרת לשחקנים להטות את הקונסולה בטווח רחב יותר לטובת זוויות צפיה טובות יותר, כך שקל יותר לראות את המסך.

מצב נייד: משתמשים יוכלו להביא את הקונסולה לאן שיחפצו במצב נייד ולשחק משחק מקומי או מקוון עם חברים. מסך ה-OLED בגודל 7" יספק צבעים חיים וניגודיות גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Nintendo Switch OLED Model. נינטנדו ישראל, אתר רשמי
Nintendo Switch OLED Model/אתר רשמי, נינטנדו ישראל

קונסולת Nintendo Switch (דגם OLED) זמינה לרכישה בשני צבעים: צבע לבן, המגיע עם ג'וי-קונים לבנים וקונסולה שחורה עם עמדת עגינה לבנה, ובצבעי אדום נאון/כחול נאון, המגיעים עם ג'ויקונים בצבעי כחול-אדום, קונסולה שחורה ועמדת עגינה שחורה. כל הג'וי-קונים הקיימים עבור Nintendo Switch תואמים לדגם החדש.

בנוסף, ה- Nintendo Switch (דגם (OLED) מתאים לכל ספריית משחקי Nintendo Switch הקיימת. הרוכשים במכירה המוקדמת יוכלו לקבל את הקונסולה בהזמנה מראש עם שליח עד הבית או לבחור באיסוף עצמי - באירוע ההשקה הלילי המתוכנן להתקיים בלילה שבין ה- 7.10 ל- 8.10 בחנות הדגל של נינטנדו ישראל, בדיזנגוף סנטר תל אביב. מחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,799 ש"ח.

Nintendo Switch OLED Model. נינטנדו ישראל, אתר רשמי
Nintendo Switch OLED Model/אתר רשמי, נינטנדו ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully