וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון "הדור הבא" ישוחרר בקרוב לשלטי האקס בוקס וואן

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 15:14

שיפור זמני ההשהיה בחיבור למכשירים עם קליטת בלוטות' נמוכה: שלטי הדור הקודם יקבלו שידרוג ויכללו פיצ'רים מותאמים לדור הקונסולות החדש

Xbox One Controller. Windows Central,
Xbox One Controller/Windows Central

דור הקונסולות החדש כבר כאן כמעט שנה, ובזמן שמיקרוסופט ממשיכה לייצר קונסולות ושלטים מעוצבים בסגנון של משחקים כמו Halo ו-Forza, קיימים גם לא מעט שחקנים שעדיין לא הצליחו להניח את ידם על ה-Series X\S החדשות, והם עדיין משתמשים באקס בוקס וואן בתור קונסולה עיקרית.

מיקרוסופט מעדכנת בבלוג הרשמי של אקס בוקס כי היא מתכוונת לשחרר עדכון קושחה לשלטי האקס בוקס וואן, שיעניק להם תכונות ופיצ'רים הזמינים רק בעיקר בשלטי הדור הבא. נכון לעכשיו העדכון זמין רק עבור טסטרים ומשתמשים שנרשמו לשירות הבדיקות של מיקרוסופט, אך בחברה מתכוונים לשחרר את העדכון גם לקהל הרחב.

שלטי האקס בוקס וואן שיתמכו בעדכון הם אלו עם חיבור בלוטות', שלטי ה-Elite Wireless Series 2, וה-Adaptive Controllers.

העדכון ישפר תמיכת השלטים בחיבור למכשירים בעלי קליטת בלוטות' נמוכה, ולפי מיקרוסופט שחקנים יוכלו להתחבר בצורה אלחוטית מהירה ונוחה יותר עם השלט לווינדוז 10, מערכת הפעלה iOS גרסא 15 ומעלה של אפל, ומכשירי אנדרואיד שונים. השחקנים אף יוכלו לשלב את החיבור לאנדרואיד ביחד עם שירותי ענן הגיימינג xCloud ושירות המשחקים Game Pass.

לאחר העדכון, השחקנים יוכלו להחליף בין המכשירים השונים (בין הסמארטפון או המחשב\קונסולה) בלחיצה על כפתור ה-Pair בשלט בצורה הרבה יותר נוחה וללא תקלות. העדכון ישפר גם את "זמן ההשהיה" (Latency Input), שזהו בעצם המונח המתאר את הרגע בו הפקודה נקלטת בקונסולה, עד לרגע שבו היא מתבצעת הלחיצה בשלט- מה שיוביל בסופו של דבר לחווית גיימינג מדוייקת ורספונסיבית יותר עבור השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Latency. מיקרוסופט, אתר רשמי
העדכון ישפר את זמן ההשהיה - ויוביל לחווית גיימינג מדוייקת יותר עבור השחקנים/אתר רשמי, מיקרוסופט

למרות שבפועל נשמע כי לא מדובר בעדכון משמעותי, עבור רבים מדובר בחדשות משמחות: שחקנים רבים עדיין לא הצליחו להניח את ידם על דור הקונסולות החדש, ובמיקרוסופט לא מעוניינים כי שחקנים אלו ירגישו כי הם נשארו מאחור. בחברה ביצעו לא מעט מהלכים בשנים האחרונות שמטיבות מאוד עם המשתמשים, והחברה משנה את תדמיתה והופכת להרבה יותר "ידידותית" עבור הצרכן הממוצע,

Xbox One All Controllers. EDDS-Xbox, צילום מסך
מיקרוסופט רוצה שתמשיכו להשתמש בשלט הקיים שלכם/צילום מסך, EDDS-Xbox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully