וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לשלוט בסטרימינג באקס בוקס מהשלט של הטלוויזיה

מערכת ערוץ הגיימינג

9.9.2021 / 17:31

מיקרוסופט התחילה לבחון את האפשרות אצל מספר מצומצם של משתמשים, ותשחרר את העדכון במהלך החודשים הקרובים למערכת ההפעלה עבור כלל הקונסולות

XBOX. מיקרוסופט, אתר רשמי
XBOX/אתר רשמי, מיקרוסופט

חברת מיקרוסופט החלה לבצע ניסויים והיא בוחנת את האפשרות בו היא תאפשר למשתמשים האקס בוקס לנווט בתפריטי הקונסולה באמצעות שלט הטלוויזיה הביתי. קונסולות ה-Series X\S ששווקו בדור האחרון מכילות רכיב HDMI-CEC המאפשר לשלטי טלוויזיה רגילים לקלוט את האות ולאפשר למשתמשים לשלוט בתפריטים של הקונסולה ואף באפליקציות נוספות.

נכון לעכשיו שלט האקס בוקס כן איפשר למשתמשים לשלוט בעצמת הווליום של הטלוויזיה, אך כעת השחקנים לא יצטרכו להשתמש בשלט האקס בוקס במהלך צפייה בנטפליקס, יוטיוב, סופטיפיי או שירותי סטרימינג אחרים. האופציה החדשה תאפשר לשחקנים לשנות את ערוץ ה-HDMI לזה של האקס בוקס דרך השלט של הקונסולה עצמה.

XBOX Dashbored. window central,
לשלוט בסטרימינג מקונסולת האקס בוקס ישירות משלט הטלוויזיה/window central

האופציה החדשה נמצאת במסך האפשרויות של האקס בוקס, אך נכון לעכשיו היא זמינה אך ורק למספר בודקים מצומצם ברחבי העולם אשר נרשמו בעבר בתור בודקים של חברת מיקרוסופט. העדכון צפו להיות משוחרר עבור כלל המשתמשים במהלך החודשים הקרובים לאחר ששלבי הבדיקות יסתיימו.

מיקרוסופט עובדת על מספר אפשרויות חדשות במקביל, כמו תמיכה בדפדפן Edge דרך קונסולת האקס בוקס, תמיכה ברזולוציות 4K עבור התפריט הראשי, ו"מצב לילה" שיאפשר לשחקנים לבצע התאמה אישית לתאורת ה-LED בשלטים והקונסולה עצמה.

Xbox Remote. window central,
בקרוב שחקנים לא יאלצו לרכוש שלט ייעודי לשיטה באקס בוקס ויוכלו לבצע זאת מהשלט הביתי/window central

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully