וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: מפתחת חדשה מצטרפת למשפחת סוני פלייסטיישן

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 14:42

ענקית הטכנולוגיה רוכשת את חברת Firesprite שתפתח עבורה כותרים בלעדיים

The Playroom. סוני, אתר רשמי
מתוך The Playroom/אתר רשמי, סוני

ענקית הטכנולוגיה סוני שיחררה הצהרה בבלוג הרשמי של פלייסטיישן כי היא רכשה את המפתחת Firesprite - שעזרה לפתח את The Playroom וגרסת מציאות המדומה שלו לקונסולת הפלייסטיישן 4 וה-PSVR. מדובר למעשה במפתחת ה-14 שמצטרפת אל PlayStation Studios - חטיבת המפתחות הבלעדיות אשר מפתחות משחקים בלעדיים לקונסולות של סוני.

הסטודיו האנגלי שממוקם בליברפול הוקם על ידי עובדים לשעבר של חברת Psygnosis Limited (שהייתה גם ידועה בשם SCE Studio Liverpool), שעבדה על לא מעט משחקי פלייסטיישן לאורך הדורות - הבולטים ביניהם הם סדרות המירוצים Wipeout ופורמולה 1 לקונסולות הפלייסטיישן 1, 2 ו-3.

סוני מברכת את Firesprite על הצטרפותה למשפחה

Firesprite. סוני, אתר רשמי
מתוך הבלוג הרשמי של פלייסטיישן/אתר רשמי, סוני

עד היום Firesprite שיחררה משחקים עבור סוני, אך לא נחשבה כמפתחת בלעדית של סוני. מצד סוני לא נמסרה הצהרה רשמית על איזה משחק תעבוד המפתחת הטרייה במשפחה, ולמרות שהמפתחת עזרה לפתח את המשחק The Playroom בגרסה לפלטפורמת ה-PSVR - בחברה לא התחייבו כי המשחק שעליו יעבדו יהיה משחק מציאות מדומה, אך גם לא שללו דבר.

הרמן הולסט, המנהל הראשי של חטיבת Playstation Studios מסר בראיון למגזין Gameindustrybiz: "למרות שהם צברו ניסיון עם משחקים כמו Playroom או Peristence, מוקדם מידי לדבר על הפלטפורמות הספציפיות או חווית המשחק שאנחנו רוצים ליצור עם Firesprite, אבל אנחנו בהחלט רואים את הערך בחווית מציאות מדומה".

The Playroom VR. סוני, אתר רשמי
מתוך The Playrrom VR/אתר רשמי, סוני

לא מדובר במפתחת הראשונה שסוני רוכשת השנה: במהלך יוני היא רכשה את Housemarque שפיתחה את המשחק Returnal לקונסולת הפלייסטיישן 5, ואת Nixxes ההולנדית. במהלך בשנה שעברה סוני רכשה את גם Insomniac שפיתחה עבורה את המשחק ספיידרמן וסדרת Ratchet & Clanck המיתולוגית, ואת חברה Guerilla Games שפיתחה את Horizon Zero Dawn ועתידה לשחרר גם את משחק ההמשך Forbidden West בפברואר הקרוב.

רוב המשחקים הבלעדיים של של סוני לקונוסלות הפלייסטיישן לאורך השנים ידועים ברמה הגבוהה והליטוש שהם מציעים לשחקנים, וחלק מהמשחקים הללו נחשבים לכאלו שבשבילם אנשים רוכשים את קונסולות הפלייסטיישן - משחקים כמו סדרת Uncharted, ספיידרמן, God of War, Ghost of Tsushima, Horizon,ועוד רבים וטובים.

Playstation Studios. פלייסטיישן ישראל, אתר רשמי
Playstation Studios/אתר רשמי, פלייסטיישן ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully