וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם משחקי הגיים בוי הקלאסיים בדרך לקונסולת הסוויץ'?

מערכת ערוץ הגיימינג

5.9.2021 / 13:11

שמועה חדשה ברשת: קטלוג משחקי הגיים בוי והגיים בוי Color יגיע לשירות האונליין של החברה

Game Boy. Nintendo Life,
Game Boy/Nintendo Life

האם נינטנדו הולכת לתת את הכבוד הראוי שמגיע לספריית המשחקים הניידים שלה משנות התשעים? שמועה חדשה שמסתובבת ברשת מציינת כי בחברה מתכוונים להוסיף את המשחקים הקלאסיים מתקופת קונסולות הגיימבוי והגיימבוי color , לתוך שירות הנינטנדו אונליין - שירות המנויים של החברה.

השמועה החלה לצוץ בפודקאסט של Nate the Hate כבר במהלך שבוע שעבר, אליו הצטרף מאוחר יותר גם האתר Nintendo Life, ולאחר מכן גם האתר Eurogamer אישר את הידיעה עם המקורות שלו.

מנינטנדו נמסר בתגובה: "אין לנו דבר להכריז בשלב זה על הנושא" - ומכיוון ולא מדובר בהכחשה או שלילה של הנושא - האפשרות העתידית אכן קיימת.

האזינו לפודקאסט של Nate The Hate

Nintendo Switch Online. נינטנדו, אתר רשמי
Nintendo Switch Online/אתר רשמי, נינטנדו

נינטנדו מציעה בשירות מנויי האונליין שלה משחקים קלאסיים מתקופת ה-NES וה-SNES, אך לא מעט תלונות נשמעו מצד שחקנים ברשת שדווקא משחקים קלאסיים וגדולים כמו Chrono Trigger או סופר מריו RPG לא נוכחים בקטלוג המשחקים - גם שנתיים לאחר שהשירות הושק לראשונה.


לא מדובר באפשרות מופרכת מכיוון שקונסולות הגיימבוי הניידת, והממשיכה הרוחנית שלה, זכו להצלחה מאסיבית ברחבי העולם, וסביר להניח שנינטנדו אכן תהיה מעוניינת לרענן מעט את ההיצע שלה, במיוחד לאחר שנכנסנו אל תוך דור הקונסולות החדש.

Nintendo Switch Online. נינטנדו, אתר רשמי
Nintendo Switch Online/אתר רשמי, נינטנדו

לאחרונה הכריזה נינטנדו על דגם ה-OLED החדש של קונסולת הנינטנדו סוויץ', וגרסת Pro של הקונסולה לא נראית באופק (או בכלל) כך שנכון לעכשיו היא לא הולכת לשום מקום, בזמן שהמשחק הגדול הבא של נינטנדו הוא משחק ההמשך של זלדה ל-Breath of The Wild, שישוחרר במהלך שנת 2022.

הבעיה הגדולה היא שרוב המשחקים הקלאסיים של נינטנדו כבר לא זמינים, והם אלו שזוכים להכי הרבה הורדות פיראטיות ברשת, ונינטנדו נמצאת במאבק מתמשך מול אתרי רומים (Roms) ואימולטורים. הקהילה מאוד מצפה מצד החברה לתת מענה חוקי והולם עבור אותם כל השחקנים שמעוניינים לשחק במשחקים הקלאסיים שהם גדלו עליהם.

Nintendo Switch Online. נינטנדו, אתר רשמי
Nintendo Switch Online/אתר רשמי, נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully