וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לעתיד: סוני מכריזה על PS Showcase 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 17:12

בשבוע הבא ב-9 בספטמבר החברה תקיים שידור ברשת ותחשוף את כל המשחקים והעדכונים ששחקני הפלייסטיישן יכולים לצפות להם

PlayStation Showcase 2021. סוני, אתר רשמי
PlayStation Showcase 2021/אתר רשמי, סוני

חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה וברשתות החברתיות כי בשבוע הבא ב-9 בספטמבר בשעה 23:00 (שעון ישראל) היא תערוך את PlayStation Showcase 2021, שידור ישיר ברשת שיימשך כ-40 דקות בו יוצגו את כל החידושים והעדכונים שסוני מתכננת עבורינו בעתיד הקרוב.

סוני אישרה: בלי מציאות מדומה

השחקנים יזכו לקבל עדכונים מצד Playstation Studios שמכיל למעשה את כל המפתחות שנמצאות בבעלות בלעדית של סוני ומפתחות משחקים בלעדיים עבור קונסולת המשחק - חברות כמו נוטי דוג, Sucker Punk, Guerilla Games, בנוסף לעדכונים מצד חברות צד שלישי שבחרו להציג לראשונה את המשחקים שלהם דרך סוני, אך לא בהכרח יהיו בלעדיים לקונסולה.

העדכון יעסוק בכל המשחקים והעדכונים שעתידים לצאת במהלך עונת החגים הקרובה ולעתיד הקרוב. סוני כבר הודיעה כיה היא לא תחשוף את הדור הבא של טכנולוגיית המציאות מדומה שלה, ה-PSVR2, אך השחקנים יכולים לצפות לשלל משחקים מצד מפתחות גדולות ועצמאיות כאחד.


סוני שיחררה בחודשים האחרונים את Ratchet & Clank: Rift Apart וממש לא מזמן את גרסת הבמאי של Ghost of Tshusima (לחצו כאן על מנת לקרוא את הביקורת של ערוץ הגיימינג), וממש לאחרונה חשפה סרטון משחקיות של Horizon: Forbbiden West שהיה צפוי להשתחרר עד סוף השנה הנוכחית אך נדחה ממש לאחרונה לפברואר 2022.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האם נקבל הכרזות על כותרים בלעדיים חדשים?

אחד המשחקים ששחקנים הכי מצפים לו הוא משחק ההמשך God of War: Ragnarok, ללהיט שלה משנת 2018, אך גם הוא נדחה לשנת 2022. קיים סיכוי שסוני תחליט לשחרר טיזר-טריילר על מנת לשמור על ההייפ,. ובסוני כבר הודיעו במהלך השנה כי 25 משחקים בלעדיים נמצאים בשלבי פיתוח וצפויים להשתחרר במהלך הדור הקרוב, כך שלא מין הנמנע לצפות להכרזות על כותרים חדשים.

ככל הנראה תהיה התמקדות מסויימת גם משחקים כמו Guardians of the Galaxy ו-Battlefield 2042, אך אלו כאמור ישוחררו גם למחשב האישי ולקונסולה המתחרה, האקס בוקס Series X\s. כשיש כל כך הרבה אופציות על השולחן וחוסר ודאות כל שנותר הוא להמתין ולראות מה סוני מתכננת, בשבוע הבא ב-9 בספטמבר.

God of War 2018. סוני, אתר רשמי
האם נקבל סוף סוף טריילר ראוי ל-God of War Ragnarok?/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully