וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-800,000 צ'יטרים הורחקו מקול אוף דיוטי Warzone

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 15:55

אקטיוויז'ן פתחה בקמפיין מאסיבי ופעולות רחבות נגד שחקנים המרמים במשחק הבאטל רויאל הפופולארי ותמשיך להשבית חשבונות "נגועים"

הקמפיין בו פתחה חברת אקטיוויז'ן המפתחת ברשתות החברתיות כנגד הצ'יטרים

Call of Duty Warzone/Activision

שנה וחצי לאחר ששוחרר, שמשחק הבאטל רויאל קול אוף דיוטי Warzone עדיין נחשב לאחד המשחקים הפופולאריים והמשוחקים ביותר, אך אי אפשר להתעלם מתופעת הצ'יטרים שפוקדת את שרתי המשחק - אותם שחקנים שמשתמשים בתכנות המאפשרות להם לרמות והורסים לשחקנים רבים את חוויית המשחק.

במהלך השנה האחרונה חברת אקטיוויז'ן שמפיצה את המשחק, החלה לנקוט במספר צעדים על מנת לנסות למגר את התופעה ופתחה צוותים שכל מטרתם היא לנסות לאתר ולסגור חשבונות שנחשדים או כאלה שדווחו כצ'יטרים.

למרות שמידי חודש מושבתים אלפי חשבונות "נגועים", מדובר בתופעה שקשה נורא להלחם בה מכיוון והמשחק חינמי - וברגע שחשבון של צ'יטר נסגר, הוא יכול לפתוח בקלות חשבון חדש באמצעות מייל חלופי.

Call of Duty Warzone. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Warzone/אתר רשמי, Activision

חברת Raven Software שמפתחת את המשחק מפרסמת כעת עדכון כי 50,000 חשבונות נוספים שזוהו כצ'יטרים הושבתו במהלך גל החיפושים האחרון של הצוות - מה שאומר שנכון לעכשיו בערך כ-800,000 חשבונות הורחקו משרתי המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

למשחק Warzone אמנם קיימת מערכת "אנטי-צ'יטרים" מובנית כמו לרוב המשחקים בימינו, אך כמו תמיד קיימים השחקנים שיודעים לפרוץ ולעקוף את חומות ההגנה של החברות הגדולות ובכך להתקין צ'יטים על משחקים שונים ולרמות ברשת.

במהלך הימים האחרונים אקטיוויז'ן פתחה בקמפיין בו היא מציינת באופן מפורש כי היא רודפת ומחפשת אחר הצ'יטרים ברשת, שם צויין: "זה לא תרגיל: אם אתה מרמה, אנחנו בדרך אלייך, ונתפוס אותך".

"אנחנו בדרך אליכם ונתפוס אתכם"

Call of Duty Warzone. Activision, אתר רשמי
"זה לא תרגיל: אם אתה מרמה, אנחנו בדרך אלייך נתפוס אותך"/אתר רשמי, Activision

באקטיוויז'ן ו-Raven Software מודעים היטב לבעיה המתמשכת, לכן הם דואגים לעדכן כמה שניתן את קהילת השחקנים בנושא. חלק מהצעדים שנוקטים במהלך הבדיקות והחיפושים הם בדיקות אבטחה שבועיות, הוספת צעדי זיהוי מתקדמים לפרופילים פיקטיביים, אפשרויות דיווח משתמשים, וסגירת אתרים המפיצים תכנות צ'יטים.

כפי שצויין, מכיוון והמשחקים חינמיים, דבר לא עוצר את השחקנים לפתוח מספר פרופילים תחת מייל מזוייף, כך שלמעשה מדובר במין משחק של "חתול ועכבר" בו אקטיוויז'ין משביתה חשבונות שזוהו כצ'יטרים, אך השחקנים פשוט פותחים חשבונות מייל ופרופילים חדשים, ומתקינים עליהם את תכנות הצ'יטים.

חלק מההצעות לייעול שהעלו השחקנים ברחבי הפורומים, ברדיט ובטוויטר היו להפעיל תכנות שיגרמו למשחק לזהות את חומרת המחשב שעליו רץ המשחק ובכך להבדיל את השחקנים המשתמשים בצ'יטים. ניתן רק לקוות כי מערכת האנטי צ'יטרים של קול אוף דיוטי Vanguard החדש שישוחרר בנובמבר הקרוב תגיע עם פתרונות יצירתיים מצד אקטיוויז'ן, והשחקנים יזכו להנות מחווית משחק נקייה ומהנה.

Call of Duty Vanguard. Activision, אתר רשמי
האם מערכת האנטי צ'יטים של Vanguard תספק פתרונות יצירתיים שיפתרו את הבעיה המתמשכת?/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully