וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך Deathloop ינצל את היכולות של הפלייסטיישן 5?

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 13:35

המשחק ישתמש בכל היכולות המיוחדות של שלט ה-DualSense וישאב את השחקנים אל תוך עומק החוויה

איך Deathloop ינצל את היכולות של ה-PS5?

Deathloop/Arkane

במשחק Deathloop אנו נשחק את קול (Cole) - שכיר חרב שנתקע על אי עליו לחסל שמונה מטרות שונות המנהיגות כת סודית. הבעיה היא שקול תקוע בתוך לולאת זמן ובכל פעם שהוא מת - הוא חוזר לנקודת ההתחלה, ועל מנת לשבור את הלולאה, קול חייב לחסל את כל שמונת המנהיגים בתוך 24 שעות.

Deathloop ישוחרר ב-14.9 למחשב האישי בפלטפורמת סטים, ועבור הקונסולות הוא יהיה בלעדי במשך השנה הראשונה לפלייסטיישן 5. כחלק מהבלעדיות הזו, מוצג בפנינו טריילר שחושף כיצד המשחק יהפוך ל"אימרסיבי" יותר ויסחוף את השחקנים עמוק אל תוך החוויה.

גרסת המשחק בקונסולת הפלייסטיישן 5 תיעזר בשלט ה-DualSense החדש של סוני, שכולל יכולות מרשימות שקיבלו את השמות Haptic Feedback - בו הרטט של השלט מתבצע בצורה נקודתית ומדוייקת ומדמה את המתרחש על המסך, ויכולת ה-Adaptive Triggers שמאפשרת ללחצני ה-R2\L2 "להתנגד" ללחיצה - כך למשל מפתחים יוכלו לדמות מעצור בנשק במשחקי יריות, או לדמות נהג הלוחץ על דוושת הגז בהדרגה.

צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הכתבה>>>

Deathloop. Arkane, אתר רשמי
Deathloop/אתר רשמי, Arkane
Deathloop. Arkane, אתר רשמי
Deathloop/אתר רשמי, Arkane

אז איך Deathloop ינצל את כל היכולות הללו?

חלק גדול ממשחק כמו Deathloop הוא מגוון כלי הנשק המטורפים שנקבל, ובחברת Arkane שמפתחים את המשחק ישתמשו רבות ביכולת ה-Adaptive Triggers שהזכרנו קודם. ירי בכל נשק יתבצע בצורה שונה לחלוטין: במידה והשחקנים יחזיקו שני כלי נשק בכל יד הם יצטרכו לבצע לחיצות נפרדות על מקשי ה-R2\L2 על מנת לבצע ירי עם כל יד בנפרד.

כלי נשק מסויימים ידרשו מכם לסחוט מעט את ההדק ורק לאחר שתשחררו יתבצע הירי, כאלו שידרשו ללחוץ באופן רציף על כפתור הירי, וכן - ב-Deathloop תהיה האפשרות שלשחקנים יהיה מעצור בנשק והם יאלצו לשחרר אותו במהלך הקרב על ידי לחיצה על כפתור ה-R2 עד שישתחרר.

Deathloop. Arkane, צילום מסך
כל כלי נשק נשק ירגיש שונה בידיים של השחקנים/צילום מסך, Arkane
Deathloop. Arkane, צילום מסך
ויתופעל בצורה שונה מקודמו/צילום מסך, Arkane

גם יכולות ה-Haptic Feedback יקבל ביטוי, ושחקנים ירגישו את הצעדים שלהם במצב התגנבות או במצב ריצה, כאשר יכולות הרטט החדשות ידמו גם את המשטח שעליו יצעדו השחקנים. הרמקול שמצורף לשלט ה-DualSense יקבל ביטוי גם הוא והשחקנים יוכלו לשמוע באמצעותו רעשים וצלילים מתוך המשחק - כמו דימוי של מכשיר קשר.


המטרה של Arkane היא לסחוף את השחקנים אל תוך עומק החוויה כמה שניתן, ואין ספק שהיכולות המיוחדות של שלט ה-DaulSense פותחות אפשרויות שלא היו זמינות בעבר עבור המפתחים והשחקנים כאחד.

Deathloop. Arkane, צילום מסך
ה-Haptic Feedback ידמה את סביבת המשחק/צילום מסך, Arkane
Deathloop. Arkane, אתר רשמי
שימוש גם ברמקול של שלט ה-DualSense/אתר רשמי, Arkane
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully