וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריץ שזעק בשידור חי: "מה קורה עם GTA 6?"

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 16:49

לשחקן אדוק של הסדרה נמאס להמתין, והחליט להשמיע את קולה של קהילת המשחק שמצפה בשקיקה לעדכון או למשחק חדש מצד רוקסטאר המפתחת

צפו במעריץ שפרץ לשידור חי ושאל "מה עם GTA 6?"

המעריץ שפרץ לשידור ושאל "מה קורה עם GTA 6"/Games4Nerds

קצת רקע לפני שמתחילים: המשחק GTA V שוחרר לראשונה בשנת 2013 לקונסולת הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360, ושנה לאחר מכן ב-2014 יצא בגרסת מחודשת גם לקונסולות הדור החדש של אותה תקופה - הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן, בנוסף למחשב האישי. מאז כאמור, עברו 8 שנים, משחק חדש בסדרה לא נראה באופק ומרוקסטאר החברה המפתחת לא נאמרה מילה בנושא, למרות שכולם מצפים ומחכים למשחק.

רוקסטאר ידועה בתור חברה ששומרת על דממת אלחוט, וכעת נראה שלאחד ממעריצי הסדרה, שהזדהה בשם טייסר (Taser) נמאס לחכות, וכאקט מחאתי החליט לפרוץ לבמה ובמהלך שידור השעשועון החי הגרמני Schlag den Star, פנה אל המנחה אלטון (Elton) ואמר "מה קורה עם GTA 6? אני מחכה כבר שמונה שנים ל-GTA 6", וביקש מהמנחה לענות למצלמות.

צפו בסרטון המצורף בנגן בראש הכתבה>>

איפה GTA 6?. Games4Nerds, צילום מסך
"אני מעוניין לדעת מה עם GTA 6?"/צילום מסך, Games4Nerds

המתמודדת שעל הבמה נראתה מופתעת וקצת מפוחדת, אך אלטון מצידו שמר על קור רוח ואמר בתשובה כי הוא אינו אחראי על הנושא והוא לא תחת פיקוחו. המתמודדת שאלה את טייסר האם מדובר במשחק מחשב, וטייסר שענה בחיוב ציין "הדבר הכי טוב שאפשר לעשות כרגע הוא לצעוק למצלמה ולשאול 'מה קורה עם GTA?'".

אלטון המשיך לשמור על קור ורוח וענה לטייסר בחזרה: "אין לי צורך ב-GTA 6, עוד לא סיימתי את המשחק החמישי עדיין", ומשם האבטחה של האולפנים פינתה את טייסר מהבמה. לאחר מכן אלטון התלוצץ עם המתמודדת והצופים ושאל "האם חברת TAKE-TWO (מפיצת המשחק) או רוקסטאר (מפתחת המשחק) שילמו לו?".

מנחה התכנית אלטון נחשב גם לשחקן ומדובב, ובשנת 2007 היה חלק מתעשיית הגיימינג כאשר לקח חלק בדיבוב המשחק Halo 3 של חברת מיקרוסופט, וכנראה זו הסיבה שטייסר חשב כי לאלטון יהיה מושג מה הסטטוס עם המשחק עצמו. הלך קצת רחוק מידי עם החשיבה הזו - אבל המקרה היה משעשע ללא כל ספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אבטחת המקום מורידה את המעריץ מהבמה. Games4Nerds, צילום מסך
אבטחת האולפן מורידה את המעריץ מהבמה/צילום מסך, Games4Nerds

אז מה באמת קורה עם GTA 6?

רוקסטאר היא חברה ששומרת את הקלפים קרוב לחזה, והיא איננה יוצאת בהצהרות בומבסטיות לגבי הכרזות חדשות בשנים האחרונות. מאז שרוקסטאר פיתחה את GTA V ושיחררה גם את מצב המשחק ברשת הנלווה GTA אונליין, החברה גילתה כי ההשקעה והרווח בתחזוק מצב אונליין משתלם לה הרבה יותר כלכלית.

משחקים בעלי קמפיין לשחקן יחיד לוקחים הרבה יותר זמן פיתוח והשקעה מצד המפתחים, אך מהצד השני תיחזוק מצב משחק ברשת נחשב להרבה יותר משתלם כלכלית מכיוון ולא מעט שחקנים מבצעים רכישות דיגיטליות בתוך GTA אונליין, והמספרים של השחקנים הפעילים בקהילה נשארים יציבים - גם שמונה שנים לאחר שהמשחק שוחרר.

המשחק האחרון שרוקסטאר שיחררה היה Red Dead Redemption 2, וגם במקרה הזה רוקסטאר החליטה להשקיע את זמנה בתפעול מצב האונליין מאשר פיתוח חבילות הרחבה עלילתיות למשחק. רוקסטאר הבינה כי היא יכולה לפתח משחק או שניים בדור קונסולות, לפתח להם מצב אונליין ברשת - והוא זה שיתחזק באופן כלכלי את החברה במינימום מאמץ.

Red Dead Online. רוקסטאר, אתר רשמי
רוקסטאר הבינה כי היא יכולה לתחזק את מצבי האונליין של המשחקים שלה....../אתר רשמי, רוקסטאר
GTA Online. רוקסטאר, אתר רשמי
...ואלו ישתלמו לה כלכלית הרבה יותר מאשר פיתוח משחקי קמפיין יחיד עלילתיים./אתר רשמי, רוקסטאר

הבעיה עם רוקסטאר והעובדה שהיא שומרת את הקלפים קרוב לחזה כל כך, היא העובדה שלאורך השנים צצות ברשת לא מעט שמועות וידיעות, וברוב המקרים הן התגלו כלא נכונות. לפי הדיווחים והשמועות האחרונים, GTA 6 יגיע לקראת שנת 2023-2024, ובשנה הבאה השחקנים יקבלו גרסת מחודשת של טרילוגיית GTA 3, וייס סיטי וסן אנדרס במנוע המשחק Unreal.

רוקסטאר תשחרר כבר בשנה הבאה את GTA V בפעם נוספת עבור דור הקונסולות החדש, כך ששנת היציאה של 2023-2024 נשמע מופרך, ובאשר לגרסאות המחודשות של משחקי GTA מדובר גם בידיעה הזוייה, מכיוון ולחברת קיים מנוע משחק ביתי משלה - RAGE, שעליו מבוססים כל המשחקים שלה במהלך השנים האחרונות, כך שאין לה שום סיבה להשתמש במנוע משחק של חברה חיצונית שאינו שלה.

הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות עם הציפייה ל-GTA 6 הוא פשוט להמתין בסבלנות, ולזכור שאם שמעתם "שמועה ברשת" או "דיווח" לגביי העתיד של GTA 6, ולזכור שעד שלא קיבלתם מרוקסטאר הודעה רשמית על המשחק - יש מצב סביר שנתקלתם בפייק ניוז.

GTA Trilogy. Charlie Intel,
קחו בעירבון מאוד מוגבל: שמועות רומזות כי נקבל חידוש לטרילוגיה הקלאסית של GTA 3, וייס סיטי וסן אנדרס כבר בשנה הבאה/Charlie Intel
  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully