וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים ראשונים של נטפליקס בעולם הגיימינג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:32

החברה פתחה בניסוי מצומצם ומאפשרת למשתמשים גישה למשחקים מעמוד הבית

Netflix Gaming. נטפליקס, אתר רשמי
Netflix Gaming/אתר רשמי, נטפליקס

במהלך החודשים האחרונים צצו לא מעט ידיעות על כך שענקית הסטרימינג נטפליקס מתכוונים להרחיב אופקים ולהצטרף לתעשיית הגיימינג. כעת החלו בחברה לבחון את האופציה ופתחו בניסוי ראשוני שזמין נכון לעכשיו רק בפולין.

נטפליקס פתחה את האפשרות עבור משתמשי האפליקצייה במכשירי האנדרואיד ושני משחקים המבוססים על הסדרה "דברים מוזרים" (Stranger Thing) הפכו לזמינים. להפתעת רבים, לא מדובר במשחקים חדשים שפותחו במיוחד עבור המאורע, אלא בשני משחקי מובייל שהיו זמינים עד היום לרכישה בחנות הגוגל פליי.

נטפליקס שיחררה הצהרה בעמוד הטוויטר שלה וציינה: "היום המשתמשים בפולין יכולים להתנסות בנטפליקס מובייל גיימינג למכשירי האנדרואיד. אנו מציעים שני משחקי - "דברים מוזרים 3" ו-"דברים מוזרים 1984". זהו בצעד הראשון בהליך מאוד ארוך, ויש לנו עוד עבודה רבה לעשות".

המשחקים זמינים עבור המשתמשים במסך הבית של האפליקציה לצד שאר הסרטים והסדרות, ולחיצה עליהם תעביר את המשחקים אל דף הבית של המשחק בחנות הגוגל פליי על מנת שהשחקנים יוכלו להתקין את המשחקים. חשוב לציין שגם משתמשים ללא נטפליקס יוכלו להוריד את המשחק על ידי חיפושו בגוגל פליי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Stranger Things: 1984. נטפליקס, אתר רשמי
Stranger Things: 1984/אתר רשמי, נטפליקס

כפי שבוודאי שמתם לב, נטפליקס לא פיתחה אפליקציה או ממשק חדש עבור שירות הגיימינג שלה, ולאחר ההתקנה של המשחקים למשתמשים תהיה גישה אליהם גם מעמוד הבית, כך שהמנויים למעשה יוכלו להוריד ולשחק במשחקי נטפליקס באמצעות החשבון שלהם ללא תשלום.

מדובר בצעדים הראשונים של נטפליקס בעולם הגיימינג ובחודשים האחרונים כבר הוכרז כי החברה גייסה לשורותיה את מייק ורדו, שעבד בעבר בחברות כמו EA ואוקולוס קווסט, על מנת להוביל את הפרוייקט העתידי.

Stranger Things 3. נטפליקס, אתר רשמי
Stranger Things 3/אתר רשמי, נטפליקס

למרות שעוד ועוד שירותי סטרימינג צצים לאורך השנים ומהווים תחרות ישירה לנטפליקס, בחברה לא מודאגים מאפל טיוי, דיסני פלוס, HBO מקס או אמאזון פריים, וציינו בעבר כי התחרות שלהם נובעת בעיקר ממשחקים כמו פורטנייט.

נטפליקס כבר התנסתה בעבר עם תכנים אינטראקטיביים, ומעבר למשחקי "דברים מוזרים" היא שיחררה בעבר את הסרט "מראה שחורה: בנדרסנאץ'", שמאפשר לשחקנים לבחור את ההחלטות עבור הדמות הראשית, ממש כמו משחקי "בחר את ההרפתקאה שלך" (Choose You own Adventure).

נטפליקס הפיקה גם את סדרת האנימה המבוססת על המשחק Castlevania של חברת קונאמי, או את סדרת הפנטזיה The Witcher של Cd Projekt Red, והיא עתידה לפתח גם עוד מגוון סדרות המבוססים על משחקים מוכרים בעתיד, כך שהיא לא זרה לעולם הגיימינג.

Castlevania. נטפליקס, אתר רשמי
Castlevania בנטפליקס/אתר רשמי, נטפליקס
The Witcher. נטפליקס, אתר רשמי
The Witcher בנטפליקס/אתר רשמי, נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully