וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה לפיפ"א ופרו אבולושן? תכירו את UFL

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 21:26

משחק כדורגל חינמי חדש בפיתוח וקורא תיגר על EA וקונאמי המתחרות

צפו בטריילר ההכרזה של משחק הכדורגל החדש - UFL

UFL announcement Trailer/Strickerz Inc.

במהלך כנס Gamescom שהתרחש במהלך סוף השבוע האחרון נחשפו לא מעט טריילרים למשחקים שעתידים לצאת אלינו כבר במהלך השנה הקרובה. אחד מאותם משחקים מסקרנים שנחשפו הוא UFL - סימולטור כדורגל חדש שפותח במהלך חמשת השנים האחרונות והציב לעצמו מטרה אחת: לכבוש את לבבות השחקנים. צפו בטריילר ההשקה בנגן המצורף בראש הכתבה>>>

UFL. Strickerz inc, אתר רשמי
UFL/אתר רשמי, Strickerz inc

למרות שהטריילר לא מציג לנו את המשחקיות, מצד הסטודיו הבלרוסי שמפתח אותו - Strikerz, נאמר כי המשחק יהיה חינמי בו השחקנים יצטרכו לנהל את מועדון הכדורגל שלהם, ליצור הרכבים ולבצע טקטיקות, כולל האפשרות לשחק ברשת מול שחקנים אחרים והמועדונים שלהם - הכל על מנת לטפס בראש טבלת הדירוג העולמית.

לצערינו לא נחשפו פרטים נוספים כמו תאריך ההשקה או הקונסולות שאליהם ישוחחר המשחק, אך נאמר כי "ישווק לכל הפלפטורמות העיקריות", כך שניתן להסיק כי ישוחרר לפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S. מה שכן נאמר הוא ש-UFL יפותח גם על מנוע הדור הבא החדש - Unreal 5, שכבר נחשף בשנה שעברה והציג יכולות מרשימות במיוחד.

UFL. Strickerz inc, אתר רשמי
UFL/אתר רשמי, Strickerz inc

מנכ"ל Strikerz, החברה שמפתחת את UFL, יוג'ין נשילוב, התראיין ודיבר על ההכרזה על משחק הכדורגל החדש, וזרק על הדרך גם עקיצה על המתחרות הגדולות, כמו EA וקונאמי: "משחקי כדורגל נמצאים בשוק עולם המשחקים כבר 25 שנים, אך המשחקים שזמינים כיום נכשלים בלחדש, ומשחקי כדורגל כיום לא עומדים בסטנדרטים המודרניים של עולם הגיימינג, במכניקות השונות ובמודלים העסקיים של ימינו - דברים שקהילות השחקנים מתלוננים עליהם במשך שנים".

"למשחקים ולחברות הללו קיימת מורשת ארוכה, ויכול להיות שקשה להם לשנות את התפיסה ולהביא חידושים בזמן. UFL הוא משחק כדורגל חדש שמטרתו להוות תקווה לשחקנים ולשקף את הרצונות של הקהילה".

UFL. Strickerz inc, אתר רשמי
UFL/אתר רשמי, Strickerz inc

אי אפשר להתבלבל יותר מידי עם האמירה של יוג'ין, והיא מכוונת בעיקר כלפי העובדה ש-EA גובה 60 דולר באופן שנתי עבור פיפ"א או מאדן NFL, למרות שהחברה מתחזקת חנות דיגיטלית בה השחקנים ממשיכים לבצע רכישות בתוך המשחקים גם לאחר ששילמו עליו מחיר מלא.

לא מעט משחקים בימינו אימצו מודל כלכלי בו המשחק עצמו חינמי להורדה, אך הוא כולל רכישות דרך חנות דיגיטלית בתוך המשחק - פורטנייט, קול אוף דיוטי Warzone, קאונטר סטרייק, Apex Legends, ועוד רבים וטובים, ולפי יוג'ין - כנראה שאין שום סיבה שגם EA לא תאמץ את הגישה ותהפוך את פיפ"א למשחק חינמי.

אותו מצב משחק פופולארי הוא האולטימייט טים, המאפשר לשחקנים לרכוש חבילות קלפים דיגיטליות על מנת שיוכלו להרכיב את קבוצת החלומות שלהם באמצעות אותם שחקנים שיוצאים בחבילה - ולשחק איתה על המגרש הוירטואלי.

על מנת להשיג את חבילות הקלפים, השחקנים יכולים או לחרוש על אותם משחקים, או לרכוש מטבע דיגיטלי שבאמתעותו יוכלו לרכוש חבילות קלפים. מכיוון ובשני המצבים השחקנים אינם מודעים לאילו קלפים ושחקנים יקבלו, מצבי המשחק הללו הושוו לא אחת להימורים לא חוקיים במדינות רבות ברחבי העולם. מדינות כמו בלגיה אף הרחיקו לכת והוציאו את מצבי המשחק הללו מחוץ לחוק.

UFL. Strickerz inc, אתר רשמי
UFL/אתר רשמי, Strickerz inc
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully