וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאריך ההשקה של Horizon Forbidden West נחשף

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 13:54

החדשות הרעות: המשחק נדחה עד לפברואר 2022, אך בסוני יפתחו את ההזמנות מראש כבר בשבוע הבא

Horizon Forbbiden West. Guerilla Games, אתר רשמי
Horizon Forbbiden West/אתר רשמי, Guerilla Games

המשחק Horizon Forbidden West הוא כותר חדש ובלעדי לקונסולות הסוני פלייסטיישן 4 ו-5 שהוכרז לפניי כשנה, ומדובר במשחק המשך לאחד הכותרים האקסקלוסיבים המצליחים ביותר שבבעלות סוני - Horizon Zero Dawn ששוחרר בשנת 2017.

ההמשך היה אמור לצאת עד סוף שנת 2021, אך בתחילת החודש הנוכחי (אוגוסט) החלו לצוץ שמועות ברשת המדווחות כי סוני תדחה את המשחק, אך מהחברה לא נמסרה התייחסות רשמית - עד אתמול בלילה.

Horizon Zero Dawn Announcement Trailer/Guerrilla Games

אתמול, במהלך כנס Gamescom 2021, שוחררה הודעה רשמית של חברת Guerilla Games שמפתחת את המשחק כי Horizon Forbidden West אכן נדחה לשנת 2022, אך המעריצים לא יצטרכו להמתין יותר מידי, מכיוון והוא ישוחרר ב-18 בפברואר, וכבר משבוע הבא ב-2 לסטפמבר, השחקנים יוכלו להתחיל להזמין מראש את המשחק.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של סוני מודיעים כי ההחלטה על הדחייה למשחק לא הייתה קלה, אך היא הייתה נחוצה, וככל הנראה נועדה לדאוג שהמשחק ישוחרר בצורה מלוטשת ללא תקלות ובאגים בהשקה. מעבר לכך, סוני ניצלה את ההזדמנות כדי להודיע כי המשחק הראשון, Zero Dawn מקבל עדכון התאמה לקונסולת הפלייסטיישן 5 והוא זמין להורדה - מה שיאפשר לשחקנים לשחק על 60 פריימים לשנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סוני ידועה בליטוש המשחקים הבלעדיים שלה, וזו לא הפעם הראשונה שמשחק אקסקלוסיבי של החברה סופג דחייה. בדור הקודם דוגמאות בולטות לכך היו משחקים כמו The Last of Us II ו-Ghost of Tsushima שנדחו במספר שבועות על מנת שהמשחקים יוכלו לצאת מלוטשים וללא תקלות.

Horizon Forbidden West/Guerrilla Games

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully