וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים: סיכום היום הראשון של Gamescom 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 12:55

משחק חדש של מארוול, ריבוט ל-Saints Row, הצצה לקול אוף דיוטי ועונה חדשה ל-Fall Guys ועוד רבים וטובים. כל ההכרזות מהאירוע החגיגי

Gamescom 2021 Opening Night Live. Gamescom, אתר רשמי
Gamescom 2021 Opening Night Live/אתר רשמי, Gamescom

טקס Gamescom הוא כנס גיימינג שנתי בו מיטב המפתחות והמפיצות בתעשייה חושפות את המשחקים וההכרזות הגדולות לשנה הקרובה וברוב המקרים גם מאפשרות לשחקנים להתנסות בעצמם במשחקים.

במהלך השנה האחרונה העולם עבר כולו לקיום כנסים בצורה דיגיטלית באמצעות ערוצי הסטרימינג והרשתות החברתיות, אך זה לא אומר שהמארגנים וויתרו על האירוע הנוצץ והמרהיב.

ביום שלישי בערב פתחה חברת מיקרוסופט שודר את טקס הפתיחה של Gamescom והתמקדה בשירותים השונים שהיא מציעה ללקוחות, ואתמול בערב התחיל היום הראשון של ההכרזות וכל המשחקים הגדולים שמצפים לנו במהלך השנה הקרובה. אז מה היה לנו?

Saints Row

סדרת Saints Row הותיקה מקבל ריבוט חדש שישוחרר ב-25 לפברואר השנה, ומעריצי המותג לא יכלו להיות מרוצים יותר. הטריילר הראשון שנחשף אולי לא חושף את המשחקיות שנקבל, אך הוא מראה לנו שבניגוד למשחקים הקודמים בסדרה, במקום לשחק ראש ארגון פשיעה גדול, השחקנים יחלו דווקא בתור פושע פשוט מתחתית פרמידת שרשרת המזון של עולם הפשיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Marvel's Midnight Suns

חברת Firaxis היא המפתחת של סדרת המשחקים התפקידי הטקטי XCOM, והיא מכריזה על כותר חדש בכיכוב הגיבורים של מארוול. השחקנים יגלמו את דמותה של The Hunter, שתצטרף אל דמויות כמו וולברין, איירון מן, קפטן אמריקה, גוסט ריידר, בלייד, ועוד רבות. הטריילר הסינמטי לא חושף הרבה, אך כבר בשבוע הבא ב-1 לספטמבר נקבל הצצה למשחקיות וכנראה לתאריך ההשקה.

קול אוף דיוטי Vanguard

קיבלנו הצצה נרחבת למשחק החדש של קול אוף דיוטי שישוחרר השנה, ולקמפיין הראשי שיתקיים בתקופת מלחמת העולם השנייה בציר זמן אלטרנטיבי בו המלחמה המשיכה גם אל תוך שנות ה-50. המשחקיות מציגה לנו צלפית רוסית בשם פולינה שמדגימה לנו את כישוריה בחיסול נאצים.

Halo Infinite

גם מצב המולטיפלייר של Halo Infinite שישוחרר השנה קיבל טריילר סינמטי שחושף לנו את עלילת העונה הראשונה של השחקנים. כמו משחקי מולטיפלייר רבים, מצב הרשת של Halo Infinite יהיה חינמי ויתעדכן באופן קבוע עם מפות, כלי נשק, וסקינים חדשים על מנת לתחזק את קהילת השחקנים. כעת אנחנו מקבלים גם את תאריך השיחרור - ה-8 בדצמבר.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

צבי הנינג'ה חוזרים במשחק רטרו Beat em Up חדש שיחזיר אתכם לימי הארקייד הנוסטלגיים ולמשחקים כמו Turtles in Time. המשחק כבר נחשף במהלך השנה האחרונה, אך כעת אנחנו מקבלים טריילר חדש שמציג לנו כי גם דמותה של אפריל אוניל תהיה זמינה במשחק, ואנחנו לא יכולים לתהות האם נקבל בהמשך גם טריילר חשיפה לדמותו של קייסי ג'ונס.

Riders Republic

משחק הספורט אקסטרים של יוביסופט מקבל טריילר חדש והיא מציגה לנו את מתחם הלובי במצב הרשת בו השחקנים יוכלו לבצע אינטרקציות עם שחקנים נוספים מרחבי העולם ולהרשם ולהשתתף בטורנירים ברשת. הבטא של המשחק נפתחה ותהיה זמינה עד יום ראשון, המשחק המלא ישוחרר במהלך חורף 2022.

Century Age of Ashes

משחק חדש שיהיה חינמי להורדה מציג לנו משחקיות מפתיעה שבה השחקנים יוכלו לרכב ולהלחם בדרקונים במצבי משחק שונים. הטריילר אמנם היה קצרצר, אבל אין ספק כי לא נדרשו מעבר למספר שניות ודרקונים על מנת לסקרן. ישוחרר ב-18 בנובמבר השנה.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

משחקי הלגו הפכו לקאלט בקרב אוכלוסית הגיימרים הצעירים, אבל גם מבוגרים יכולים להנות משלל המשחקים השונים שמציגים זכיונות מוכרים עם משחקיות פשוטה וממכרת. כעת השחקנים יחוו את תשעת הסרטים המקוריים של מלחמת הכוכבים - אבל בלגו. המשחק ישוחרר במהלך אביב 2022.

Fall Guys Season 5

משחק הפלטפורמר באטל רויאל ששיגע את העולם מקבל עונה חמישית בקרוב, ולראשונה הוכרז שיתוף פעולה עם חברת דיסני בו שחקנים יוכלו לזכות בסקינים של ספר הג'ונגל.

YzEgBWtxyf0

Age of Empires IV

מיקרוסופט ממשיכה לחשוף לנו עוד ועוד פרטים על משחק האסטרטגיה החדש, ואנחנו מקבלים הצצה על האימפריה הרומנית - אחת מהציווילזציות החדשות שהשחקנים יוכלו לשחק. ישוחרר ב-28 באוקטובר.

Valheim: Hearth & Home

משחק הרשת Valheim נחשב לאחת הפתעות השנה ותפס לא מעט שחקנים בהפתעה, וכעת המשחק מקבל עדכון בשם Hearth & Home וטריילר סינמטי חדש. העדכון למשחק ישוחרר ב-16 לספטמבר.

Sifu

המשחק נחשף לפניי מספר חודשים באחד מאירועי State of Play של סוני, ואנחנו נחשפנו למשחק אמנויות לחימה מהיר וססגוני, וכעת אנחנו מקבלים טריילר שחושף לנו עוד קצת מהגיימפליי שאנו עתידים לקבל. המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, ולמחשב האישי בפלטפורמת ה-Epic Store.

Death Stranding: Directors Cut

"גרסת הבמאי" בדרך כלל שמורה לסרטים, אבל בשנים האחרונות היא מגיעה גם אל עולם הגיימינג. גרסת הבמאי של Death Stranding תכיל תוספות שלא היו במשחק המקורי, ויספקו לשחקנים דרכים חדשים לנווט במפה ולהעביר את המשלוחים שלהם בבטחה: מגפי גרביטציה שירככו נפילה ממקומות גבוהים, רובוט שיתלווה אליכם ויסחוב עבורכם מטען, ועוד לא מעט הפתעות משוגעות כמו שרק הידאו קוג'ימה, יוצר המשחק, יודע לספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully