וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החשיפות של אקס בוקס מכנס Gamescom 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 11:12

שירות הענן של מיקרוסופט מצטרף ל-Game Pass, רכבים חדשים ושלט מעוצב ב-Forza Horizon ומבול של משחקים חדשים

Gamescom 2021 Xbox Steam. מיקרוסופט, אתר רשמי
Gamescom 2021 Xbox Steam/אתר רשמי, מיקרוסופט

טקס Gamescom הוא כנס גיימינג שנתי בו מיטב המפתחות והמפיצות בתעשייה חושפות את המשחקים וההכרזות הגדולות לשנה הקרובה וברוב המקרים גם מאפשרות לשחקנים להתנסות בעצמם במשחקים.

במהלך השנה האחרונה העולם עבר כולו לקיום כנסים בצורה דיגיטלית באמצעות ערוצי הסטרימינג והרשתות החברתיות, אך זה לא אומר שהמארגנים וויתרו על האירוע הנוצץ והמרהיב.

אתמול בערב שודר טקס הפתיחה של כנס Gamescom שאותו פתחה חברת מיקרוסופט. אם במהלך כנס E3 קיבלנו עדכונים על המשחקים הגדולים שנקבל מצד החברה במהלך השנה הקרובה, הפעם בחרה מיקרוסופט להתמקד בעדכונים עבור קונסולת האקס בוקס והשירותים השונים שהיא מציעה.

שירות הענן של מיקרוסופט מגיע לקונסולות

ה-xCloud הוא שירות מבוסס הענן של של מיקרוסופט המשמש לסטרימינג של משחקים ישירות למכשירי האנדרואיד, ה-iOS והמחשב האישי של המשתמשים ללא צורך בהורדה או התקנה של המשחק.

אתמול פתחה מיקרוסופט את כנס ה-Gamescom בהכרזה המרעישה כי שירות ה-xCloud שלה יגיע גם אל קונסולות הקודם, האקס בוקס וואן, בנוסף ל-Series X\S מהדור החדש. שירות ה-Game Pass של מיקרוסופט הוא שירות בו המנויים מקבלים גישה לקטלוג הכולל מאות משחקים ומתעדכן באופן חודשי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

השילוב הזה למעשה שאומר ששחקני הקונסולות יוכלו לשחק במשחקים מתוך ספריית ה-Game Pass בלחיצת כפתור ולא יאלצו לחכות עד להורדת הכותרים, שבימינו יכולים להגיע גם למאות של ג'יגה. השילוב הזה יאפשר גם לשחקנים להתנסות מעט במשחקים באופן מיידי, לפני שיחליטו אם להוריד את המשחק. או שלא.

מיקרוסופט ממשיכה בצעדים המאוד ידידותיים עבור הצרכנים שבהם החלה לנקוט בשנים האחרונות. בחברה כבר הצהירו לא פעם כי מעוניינים להפוך ליותר נגישים עבור הצרכן, ולאפשר לשחקנים לשחק באיזו פלטפורמה שיבחרו - בין אם מדובר בקונסולות, מחשב אישי, או סמארטפון. תוסיפו לכך את העובדה ששירות ה-Game Pass לשירות מוצל ומצליח כאחד - ומדובר בשילוב מנצח.

ה-xCloud מגיע לקונסולות האקס בוקס

xCloud on Game Pass. מיקרוסופט, צילום מסך
אינסטנט-גיימינג בלחיצת כפתור/צילום מסך, מיקרוסופט

רכבים חדשים ושלט מעוצב ב-Forza Horizon 5

המשחק Forza Horizon 5 נחשף בכנס E3 השנה וכבר הציג גרפיקה ריאליסטית ובין המרשימות שנחשפו עד עכשיו, וב-Gamescom החליטו לפנק ולחשוף חלק מהרכבים החדשים מהמשחק, כמו פורד ברונקו 2021 ומרסדס AMG, בנוסף, לשלט חדש מעוצב בסטיל המשחק. המשחק ישוחרר ב-9 בנובמבר.

Forza Horizon 5 Controller. מיקרוסופט, אתר רשמי
שלט האקס בוקס החדש מעוצב בסטייל של Forza Horizon 5/אתר רשמי, מיקרוסופט
Forza Horizon 5 Ford Bronco. מיקרוסופט, אתר רשמי
Forza Horizon 5 Ford Bronco/אתר רשמי, מיקרוסופט
Forza Horizon 5 Mercedes AMG. מיקרוסופט, אתר רשמי
Forza Horizon 5 Mercedes AMG/אתר רשמי, מיקרוסופט

מבול של משחקי אינדי בשירות ה-Game Pass

Humble Bundle היא מפיצת המשחקים הגדולה של מפתחי משחקי האינדי, המספקת להם במה ופלטפורמה להפצת המשחקים הצנועים והקטנים יותר בתעשייה שפותחו על ידי סטודיואים קטנים ללא תקציבי ענק. כעת מיקרוסופט מכריזה כי לשירות ה-Game Pass שלה יגיעו לא מעט משחקי אינדי חדשים כבר ביום ההשקה שלהם, ונראה שהיא עושה עוד צעד בלקרב את עצמה לצרכן הממוצע ולהראות שהיא תומכת גם במפתחים עצמאיים ולא רק בחברות ענק.

קיבלנו גם הצצה נרחבת המציגה את Dying Light 2 - משחק ששחקנים רבים מצפים לו, וניתן לראות שהוא שומר על התבנית המוכרת של פארקור מלא אנדרנלין והמון המון זומבים.

סימולטור הטיסה של מיקרוסופט יקבל לא מעט עדכונים שישפרו את חווית המשחק שכוללים מצב מירוצים חדש, מגוון דגמים של מטוסים ממהלך ההיסטוריה, ועדכונים למפת העולם במדינות כמו גרמניה, שוויץ ואוסטריה.

המפתחים של משחק האסטרטגיה בזמן אמת Age of Empires IV שיחררו עדכון על מערכת כלי הנשק מתקופת ימי הביניים וכיצד הם ישתלבו במשחק, בנוסף לתאריך השחרור שנחשף - ה28 לאוקטובר.

גם המשחק החדש Stray Blade נחשף עם טריילר קצרצר, ובזמן שלא נחשפו יותר מידי פרטים, המפתחים מתארים את המשחק בתור "משחק אקשן-תפקידים ברוטאלי עם מערכת קרב קשוחה וחקירת מפת המשחק". Stray Blood ישוחרר במהלך שנה הבאה, ופרטים חדשים ייחשפו בהמשך.

משחק התפקידים-אסטרטגיה Crusader Kings III יגיע סוף סוף אל הקונסולות, ובמיקרוסופט טוענים כי מכיוון ומדובר במשחק אסטרטגיה המכיל ניווט בתפריטים רבים, מערכת המשחק הותאמה על מנת לעבוד עם שלטים של קונסולה במקום עם מקלדת ועכבר - בלי לפגוע בעומק וחוויית המשחק של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully