וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלהבתם מהמשחקים ל-PS PLUS החודש? יש לנו חדשות רעות

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 17:45

משתמשי השירות חשבו שיקבלו את The Medium, אך המפתחת פסלה את ה"חשיפה" שהתגלתה כזיוף

התמונה שדלפה לרשת שחושפת את המשחקים שלכאורה השחקנים יקבלו בשירות ה-PS PLUS. Tomasz Gawlikowski, צילום מסך
התמונה שדלפה לרשת שחושפת את המשחקים שלכאורה השחקנים יקבלו בשירות ה-PS PLUS/צילום מסך, Tomasz Gawlikowski

ה-PS PLUS של חברת סוני הוא שירות המנויים בתשלום של החברה המאפשר למשתמשים לשחק עם הקונסולה ברשת, הנחה קבועה בחנות הדיגיטליות של פלייסטיישן, גישה מוקדמת למשחקים ואף משחקים חינמיים המחולקים במהלך כל חודש.

במהלך הימים האחרונים הסתובב ברשת צילום מסך שהסעיר את הרשת, מכיוון ולטענת המדליפים, אותו צילום חושף את המשחקים אותם סוני תחלק החודש כחלק משירות ה-PS PLUS - המשחק Haven, החידוש של טוני הוק פרו סקייטר 1+2, והמשחק שעד עכשיו היה אקסקלוסיבי לקונסולת האקס בוקס והפלטפורמות של מיקרוסופט - The Medium.

למרות שמדובר ברשימה משחקים מכובדת בהחלט צר לנו לבשר כי מדובר בזיוף ולא בהדלפה מאומתת, ומנהל השיווק של חברת Bloober Team שפיתחה את המשחק כבר שיחרר הצהרה רשמית והדף את הטענות כי המשחק יגיע אל שירות ה-PS PLUS במהלך החודש הקרוב.

ההודעה שוחררה בחשבון הטוויטר הרשמי של תומאס גאליקווסקי, מנהל השיווק ב-Bloober Team שם הוא ציין: "אנשים לא מפסיקים לשאול אותי, וזה לא נכון. The Medium ישוחרר לקונסולת הפלייסטיישן 5 ב-3 בספטמבר ויכלול תמיכה בשלט ה-DualSense, אך הוא לא יהיה זמין בשירות ה-PS PLUS".

במהלך חודש שעבר דווח כי The Medium ישוחרר גם לקונסולת הפלייסטיישן 5 לאחר שהיה משחק בלעדי של חברת מיקרוסופט במשך החודשים האחרונים, ובאותה נשימה תומאס מאשר כי המשחק אכן ישוחרר לקונסולה כמתוכנן, אך לא יכלל בשירות. גם בחשבון הטוויטר הרשמי של Bloober Team הצטרפו לתומאס ושם אישרו את הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully