וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: דמות טרנסג'נדרית חדשה מצטרפת לעולם הגיימינג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 14:38

חברת יוביסופט מכריזה על הדמות החדשה שתצטרף למשחק היריות הטקטי הקבוצתי Rainbow Six Siege

Osa Trailer Rainbow Six Siege/יוביסופט

משחק היריות הטקטי הקבוצתי ברשת Rainbow Six Siege מתוחזק ומקבל עדכונים באופן רציף החל מיום השקתו, וכל כמה חודשים חברת יוביסופט שמפתחת את המשחק משחררת סט דמויות חדש עם יכולות מיוחדות על מנת לרענן את הנוסחא ולחדש לשחקנים את חווית המשחק.

כעת חברת יוביסופט מכריזה כי אחת הדמויות החדשות היא Osa - דמות Operator טרנסג'נדרית ראשונה שמופיעה בעולם המשחק. צפו בטריילר המציג את דמותה של Osa בנגן המצורף בראש הכתבה>>>

Osa. יוביסופט, אתר רשמי
קונספט ארט של דמותה של Osa/אתר רשמי, יוביסופט

חברת יוביסופט הצהירה על דמותה של Osa: "ההחלטה להוסיף דמות טרנסג'נדרית התקבלה בשלב מוקדם יחסית, וזאת כחלק מהיוזמה שכל הדמויות השחיקות יכללו צוות כולל ומכיל של דמויות. היועצים שעזרו לנו ליצור את דמותה של Osa הם טרנסג'נדרים כולם, ורצינו לוודא ש-Osa מיוצגת בצורה אותנטית ואורגנית ככל האפשר".

"דמותה של Osa נכתבה על ידי אדם קוויר, והיא מדובבת בידי אישה טרנסית. הזהות שלה מושפעת מהמגדר שלה, מי היא ומה היא עבור יקום המשחק ומה כשרונותיה מביאים לעולם המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Osa Rainbow Six Siege. יוביסופט, אתר רשמי
Osa Rainbow Six Siege/אתר רשמי, יוביסופט

ביוביסופט החליטו לשלב דמות טרנסג'נדרית במשחק מכיוון ודמויות כאלו נחשבות לנדירות, והקהילה כמעט ולא מקבלת במה וייצוג בעולם הגיימינג, ובחברה מעוניינים שיהיה יצוג לכל קצוות הקשתות בחברה, מכל מגזר, לאום, גזע או מגדר: החל מדמיות אסייתיות, שחורות, אירופאיות וגם דמויות מהקשת הלהט"בית. ולמי שלא ידע - דמותה של Ash שנמצאת במשחק עוד מימיו הראשונים היא סוכנת FBI ששירתה בצה"ל בעברה ונולדה בירושלים, אז גם ישראל מקבלת במה וייצוג.

מדובר בחדשות מעניינות מכיוון וזו בין הפעמים הבודדות בעולם הגיימינג שבה סטודיו מחליט לייצג את קהילת הטרנסג'נדרים. דוגמאות בולטות לכך מהשנים האחרונות הוא דמותו של טיילר מ-Tell me Why אשר חלק מעלילת המשחק עסק בזהותו המגדרית, או דמותו של לב מהמשחק The Last of Us II, שהיה חלק מקהילת ה-Serpents במשחק שדחתה אותו לאחר שהחל בתהליך השינוי.

Lev The Last of Us II. naughty dog, אתר רשמי
דמותו של לב מתוך המשחק The Last of Us II/אתר רשמי, naughty dog
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully