וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ייצגו את ישראל באליפות העולם בגיימינג?

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 15:46

השחקנים הטובים במדינה ירכיבו את הנבחרת שתייצג את ישראל באליפות העולם למדינות שתתקיים השנה לראשונה במדינתנו הקטנה

גביע הגיימינג. בן מזרחי,
גביע הגיימינג/בן מזרחי

בשבוע שעבר התקיים לו האירוע הגדול של הקיץ - "גביע הגיימינג", שהציג את אליפות ישראל בספורט אלקטרוני. האירוע נמשך כיומיים והתקיים במועדון הביט שבחיפה, ושודרה בשידור ישיר בערוץ הגיימינג בליווי של פרשנים מקצועיים ויוטיוברים מהתחום.

האירוע הוא יוזמה של "ערוץ הגיימינג" (HOT בטלוויזיה, אפיק 66) תחת גביע הגיימינג - חממת התחרויות של הערוץ. האירוע בקיץ הוא תוצאה של שיתוף פעולה עם העמותה לגיימינג תחרותי מצד אחד, וליגת BLAST העולמית המשודרת בערוץ.

אליפות ישראל שודרה באופן רציף בטלוויזיה בערוץ הגיימינג, בזמן שמשחקי הגמר התקיימו במשך יומיים של משדרים מיוחדים עם קהל, בשידור ישיר ממועדון ה"ביט" שבחיפה, ובשיתוף מכללת תלתן.

במסגרתו התקיימו תחרויות במשחקים המובילים במתכונת של אליפות לאומית ומוקדמות ללא פחות משלוש ליגות בינלאומיות, והשחקנים הטובים בישראל השתתפו במשחקים כמו רוקט ליג - משחק הכדורגל-מכוניות, משחקי היריות הקבוצתיים Valorant וקאונטר סטרייק, משחק הכדורגל eFootball (לשעבר פרו אבולושן) ומשחק המכות הפופולארי טקן.

גביע הגיימינג. בן מזרחי,
גביע הגיימינג/בן מזרחי

המשחקים רוקט ליג ו-Valorant אינם נכללים באליפות העולם למדינות, לכן הקבוצות שהתמודדו בגביע הגיימינג התחרו על תואר "אלופות ישראל". מהצד השני, המשחקים קאונטר סטרייק, טקן ו-eFootball אכן נכללים בטורניר הגדול, ולכן הזוכים והקבוצה יקחו חלק מהנבחרת הלאומית שתייצג את ישראל באליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני.

אותה אליפות מתקיימת השנה בישראל באירוח העמותה לגיימינג תחרותי ומכבי תנועה עולמית באילת. אליפות העולם תיערך בנובמבר הקרוב בעיר אילת, בהשתתפות של כ-500 שחקנים מלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי בן עטר ואייל יוסף מפרשנים את גמר ה-eFootball. בן מזרחי,
שלומי בן עטר ואייל יוסף מפרשנים את גמר ה-eFootball/בן מזרחי
גביע הגיימינג. בן מזרחי,
גביע הגיימינג/בן מזרחי

במשחק eFootball (ששינה את שמו השנה באופן רשמי ובעבר רובכם הכרתם אותו בשם "פרו אבולושן") השתתפו שי בוזנח, ניר טוביה, דור אדרי ואוראל דניאל - שכבר זכה באליפות ישראל בעבר וזכה לייצג את המדינה באליפות העולם ואף בטורניר ה-eEuro. בגמר הגדול היו אלו אוראל ושי שמצאו את עצמם בקרב ראש בראש, אך היה זה אוראל שניצח בתוצאה של 0-3 וזכה לשמור על התואר שלו ולייצג את המדינה גם השנה באליפות העולם.

בגמר הטקן השתתפו השחקנים אדיר עמיאל, גיא גוזמן, אמנון מורה ומיכאל קרקז - שכבר ייצג את ישראל באליפויות עבר כמה שנים ברציפות.השנה הייתה זו הפתעה כאשר בגמר הגדול היו אלו אדיר עמיאל ומיכאל קרקז שמצאו את עצמם בסיבוב ראש בראש, שבסופו של דבר היה זה עמיאל שהצליח לקטוע את הרצף של האלוף לשעבר קרקז - ולבסס את עצמו כשחקן הטקן של נבחרת ישראל.

בגזרת המשחק קאונטר סטרייק לרבע הגמר הגיעו שמונה קבוצות שונות: Worstfive, prembots, CP0, X4ckers, Niisun , Hapyjamot, Unstop ו-Nom Gaming - הקבוצה הטרייה של של ארגון ה-eSports הישראלי. בגמר הגדול Nom Gaming הביסו את יריביהם Hapyjamot במפה מותחת שהסתיימה בתוצאה של 11-15.

שחקני ה-eFootball (פרו אבולושן לשעבר) - אוראל דניאל ושי בוזנח. בן מזרחי,
שחקני ה-eFootball (פרו אבולושן לשעבר) - אוראל דניאל ושי בוזנח/בן מזרחי
הזוכה הגדול - אוראל דניאל. בן מזרחי,
הזוכה הגדול ב-eFootball- אוראל דניאל/בן מזרחי
גמר הטקן - מיכאל קרקז נגד אדיר עמיאל. בן מזרחי,
גמר הטקן - מיכאל קרקז נגד אדיר עמיאל/בן מזרחי
הזוכה בגמר הטקן - אדיר עמיאל. בן מזרחי,
הזוכה בגמר הטקן - אדיר עמיאל/בן מזרחי

במשחק הכדורגל מכוניות "רוקט ליג" השתתפו הקבוצות Maccabi Slavik , הסוסים, מכוניות עפות, Ball Chasers, 636, Enter Team Name, AGAP ו-OKEY. במהלך כל השלבי ובגמר הגדול היו אלה Enter Team Name שהראו שליטה ונצחו את Maccabi Slavik בתוצאה של 2-5.

משחק היריות הטקטי Valorant גם קיבל נציגות מפתיעה השנה, והשתתפו בו Team Adventure, HunterzZZ, Bababoys, Best Aimers ו-Mix. אין ספק ש-Mix נחשבה להפתעת הטורניר, לאחר שהצליחה להוציא את עצמה מבית המפסידים ולמצוא את עצמה בגמר מול Team Adventure, ולבסוף גם לכבוש את היעד ולהכריז על עצמם כאלופי ישראל והקבוצה שתייצג את המדינה באליפות העולם למדינות.

מתח במהלך גמר הקאונטר סטרייק. בן מזרחי,
מתח במהלך גמר הקאונטר סטרייק/בן מזרחי
הזוכים בגמר הקאונטר סטרייק - Nom Gaming. בן מזרחי,
הזוכים הגדולים בגמר הקאונטר סטרייק - Nom Gaming/בן מזרחי
הזוכים ברוקט ליג - Enter Team Name. בן מזרחי,
הזוכים ברוקט ליג - Enter Team Name/בן מזרחי
הזוכים ב-Valorant - קבוצת Mix. בן מזרחי,
הזוכים ב-Valorant - קבוצת Mix/בן מזרחי

אליפות ישראל היא התחרות המרכזית בישראל בתחום הגיימינג הנערכת אחת לשנה בחודשי הקיץ על ידי העמותה לגיימינג תחרותי מאז 2010. באליפות משתתפים השחקנים המובילים והטובים ביותר בישראל והיא מהווה קרש קפיצה לאירועים ותחרויות בינלאומיות.

גביע הגיימינג הופק בהשתתפות ספונסרים רבים שסיפקו את הפרסים והציוד לתחרות. עמדות הגיימינג המקצועיות נתרמו בחסות על ידי רשת TMS, ומסכי הגיימינג המתקדמים בחסות Gigabyte.

הזוכות בכותרים Valorant וקאונטר סטרייק זכו בסטים של אזניות, עכברי ומקלדות גיימינג מקצועיות של מותג הגיימינג Volcano, בחסות Modecom.

הזוכים בתואר ה-MVP זכו בקונסולות אקס בוקס Series S מתנת "בנדא מגנטיק". נותני חסות נוספים הם עסקים מקומיים מחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully