וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע של הקיץ: אליפות ישראל בגיימינג תחרותי 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 15:50

"ערוץ הגיימינג" ישדר את המשחקים בשידור ישיר בטלוויזיה בליווי ידוענים מהרשת, פרשנים מקצועיים, ועם הציוד ברמה הגבוהה ביותר

אליפות ישראל בספורט אלקטרוני 2017. אניטה קרפל,
אליפות ישראל בספורט אלקטורני 2017/אניטה קרפל

במהלך היומיים הקרובים ערוץ הגיימינג בטלוויזיה (HOT, אפיק 66) ובדיגיטל (מדור "ערוץ הגיימינג" בוואלה!) מציג את אליפות ישראל בספורט אלקטרוני בשיתוף העיר חיפה והעמותה לגיימינג התחרותי. האירוע יימשך יומיים שלמים ויציג גיימינג ברמה הגבוהה ביותר. האליפות תשודר בשידור ישיר בערוץ הגיימינג, בהשתתפות הקבוצות החזקות בארץ והיוטיוברים הכי מוכרים בתחום, במחיר מיוחד לתושבי חיפה.

הצופים מוזמנים לראות את השחקנים הטובים בישראל, כאשר הקבוצות והשחקנים שינצחו - יעפילו לאליפות העולם בספורט אלקטרוני למדינות - IESF שתתקיים באילת בחורף הקרוב בהשתתפות 85 נבחרות מכל העולם.

גביע הגיימינג. ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
גביע הגיימינג/אתר רשמי, ערוץ הגיימינג

האירוע הגדול יתקיים בימים שלישי ורביעי בתאריכים 17-18.8 במועדון הביט, הנשיא 124,מרכז הכרמל חיפה והכניסה ניתנת בחינם.

המשחקים שבהם יתמודדו הקבוצות יהיו רוקט ליג, Valorant, eFootball (לשעבר פרו אבולשן), קאונטר סטרייק, ו-Tekken.

את השידור ילוו מנחי ערוץ הגיימינג וכוכבי היוטיוב - שלומי בן עטר מערוץ "המרתף" ובן קיסר, בליווי פרשנות מקצועית של צמד הפרשנים אלעד בררו ואייל יוסף.

גביע הגיימינג הופק בהשתתפות ספונסרים רבים שסיפקו את הפרסים והציוד לתחרות. עמדות הגיימינג המקצועיות נתרמו בחסות על ידי רשת TMS, ומסכי הגיימינג המתקדמים בחסות Gigabyte.

הזוכות בכותרים Valorant וקאונטר סטרייק זכו בסטים של אזניות, עכברי ומקלדות גיימינג מקצועיות של מותג הגיימינג Volcano, בחסות Modecom.

הזוכים בתואר ה-MVP זכו בקונסולות אקס בוקס Series S מתנת "בנדא מגנטיק". נותני חסות נוספים הם עסקים מקומיים מחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
הטאלנטים של ערוץ הגיימינג ביחד עם קוספליירים וקוספלריות/שוקה כהן

ערוץ הגיימינג של ישראל

לראשונה בישראל- ערוץ שלם שכל שידוריו מוקדשים לעולמות הגיימינג . הערוץ משדר מגוון רצועות שידור, וכולליפ תכני מקור ורכש מהמבוקשים בעולם, שידורי e-sport ותוכניות בהובלת הטאלנטים והיוטיוברים המובילים בישראל .על פי ההערכות קיימים בישראל כארבעה מיליון גיימרים בפלטפורמות השונות (מובייל, PC וקונסולות משחק) הערוץ הינו מיזם משותף לקבוצת צרלטון והמפיק יוני פארן.

קבוצת צ'רלטון ומפיק הטלוויזיה והיזם יוני פארן, חושפים מיזם טלוויזיוני חדש וייחודי - "ערוץ הגיימינג". הערוץ החל לשדר החלמהקיץ בחברת HOT באפיק 66 בשלט ובהמשך יעלה ביתר פלטפורמות השידור, עם רצועות שידור יומיות שיחלו בשעות הבוקר ויסתיימו בשעות הקטנות של הלילה. בין הטאלנטים הבולטים בערוץ: שחר טבוך, בן קיסר, ליאור בוכנר-נונסטופ גיימינג, שלומי ואייל-המרתף, רון נשר, גיל גולן-שובר מסך, נועה בונה, שי בן בסט-מר שיבולת, איתי בנוז, רעות אריה, ארז גבאי, רועי פלדמן ועוד ועוד.

ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
הטאלנטים של ערוץ הגיימינג ביחד עם קוספליירים וקוספלריות/שוקה כהן

תכנית ספיישל העלייה לאוויר של ערוץ הגיימינג

חווית גיימינג גדולה ובטוחה מאי פעם

הערוץ משדר החל משעות הבוקר תכני מקור שמדברים לקהל הצעיר; בשעות הצהריים ישודרו תכנים לכל הגילאים -ניוז, תרבות, מוזיקה, קולנוע, גאדג'טים או ספורט אלקטרוני. החל מהשעה 20:00, הערוץ יותאם לגילאי 16+ עם תכנים משוחררים והומוריסטים לגיימרים הבוגרים יותר. הערוץ הוא מרחב כייפי, מהנה אבל בטוח לחלוטין מבחינת השקט הנפשי של ההורים, אל מול ערוצי היוטיוב.
 
הרעיון למיזם נולד בעקבות זיהוי פוטנציאל הביקוש של צרכני הגיימינג בישראל שמחפשים תוכן איכותי, מושקע ומבוקר עם ערך מוסף ברמת ההשקעה בהפקת המקור. מטרת הערוץ להעניק לחובבי הגיימינג, חוויה גדולה ומרגשת יותר מפלטפורמות כמו יוטיוב וכדומה. בנוסף, זיהינו את החשש של ההורים משידורים ללא פיקוח. על פיתוח התוכן וההפקה אחראים מיטב אנשי התוכן המובילים בעולם הגיימינג בארץ ובעולם.

ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
יוני פארן ובן כספית/שוקה כהן

שאיפות בינלאומיות לעתיד

תקופת הקורונה עשתה לתחום הגיימינג בעולם ובארץ רק טוב. למעשה מדובר בתעשיית הבידור היחידה שלא רק שלא נפגעה, אלא צמחה: המכירות בשוק הגיימינג העולמי צמחו בשנת 2020 ב-20% ל-179.7 מיליארד דולר, יותר מרווחי תעשיית הקולנוע והספורט יחדיו. על הרקע הזה יותר גורמים וגופי שידור בעולם מבינים את הפוטנציאל הטמון בעולם התוכן הזה וכך גם ערוץ הגיימינג הישראלי מכוון להתקשרויות בינלאומית באמצעות הפקות המקור שהערוץ מפיק.

אדר זהבי מנכ"ל צ'רטון: " ערוץ הגיימינג מביא לישראל סטנדרט חדש של תוכן בתחום הגיימינג כפי שנראה עד היום בחו"ל . מהתכנים המקוריים שלנו ועד למשחקי E-sport הגדולים ביותר שישודרו בלייב עם קריינים בעברית. צוות הערוץ מורכב מגיימרים שיודעים לעשות טלוויזיה ומאנשי טלויזיה ואנשי תוכן שחיים ונושמים גיימינג. מנהלי התוכן של הערוץ, אייל יוסף ושלומי בן עטר המוכרים מערוץ "המרתף", מגיעים עם נסיון רב בעולם הגיימינג ותוכן ברמה טלויזיונית."

"יש היום כארבעה מליון גיימרים בישראל לכמליון וחצי בתי אב יש כיום קונסולת משחק בישראל, בכל הגילאים ועם מגוון רחב של תחומי עניין" מספר יוני פארן הבעלים של פארן סטודיו ושותף בערוץ, "ערוץ הגיימינג קם כדי להיות הבית. אנחנו נשלב תכני מקור שמופקים אצלנו ע"י צוות תוכן מומחה בעולם הגיימינג, לצד כמה מהליגות הגדולות בעולם לספורט אלקטרוני ורכש של סדרות מבוקשות מחו"ל. יינתן דגש רב לנושא האינטרקטיביות ושיתוף הצופים בזמן אמת".

מחברת HOT נמסר: "HOT שמחה להציע ללקוחותיה מקהילת הגיימרים , את ערוץ הגיימינג על המסך . הערוץ הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף בהוט המבקש להציב את חווית הגיימינג במרכז. לצד הערוץ החדש, החברה מציעה היום את רשת האינטרנט החזקה ביותר בישראל - כך שהגיימרים יוכלו לקבל גם את המהירות שהם צריכים לחוויית משתמש איכותית"

ערוץ הגיימינג זמין בחינם עד הודעה חדשה באפיק 66 ב-HOT, ובהמשך בפלטפורמות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully