וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את Mech Arena: Robot Showdown

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 19:35

משחק המובייל החדש של חברת פלאריום הישראלית יציב אתכם ברובוטים בזירה מול החברים ושחקנים נוספים ברשת

צפו בטריילר של Mech Arena: Robot Showdown

Mech Arena: Robot Showdown/Palarium

חברת פלאריום ענקית המשחקים מישראל המפתחת ומשווקת משחקי מובייל ולמחשב, הודיעה על השקה גלובלית של המשחק החדש Mech Arena: Robot Showdown למכשירי האנדרואיד וה- iOS, וזמין להורדה בחינם ב- Apple App Store וכן ב- Google Play.

המשחק Mech Arena הוא משחק רב-שחקנים יחודי במסגרתו קבוצות של שחקנים ומגוון מתארי לחימה של 5 מול 5 או 2 מול 2 נלחמות בקרבות יריות בעולם עתדיני. המשחק למעשה מותאם לכל סוג של גיימר - החל מגיימרים ממזדמנים ועד לגיימרים "כבדים".

המשחק Mech Arena מכיל מגוון רחב של רובוטים וארסנל של עשרות כלי נשק אותם ניתן לבחור, כל רובוט וכלי נשק עם יכולות מיוחדות ואין ספור קומבינציות בכל אתגר ואתגר. השחקנים למעשה יכולים לבנות קבוצות עם שחקנים אחרים וכך לסייע אחד לשני לכבוש נקודות שליטה במרחב המשחק וכך להביס את יריביהם. במשחק יש 23 מפות ייחודיות בהן אתגרים מגוונים שיהפכו את המשחק לחוויה סוחפת ומרגשת.

המשחק מושק עם 15 רובוטים, כל אחד עם סטטיסטיקות שונות, יכולות מיוחדות, נשקים שונים ושילוב בין מהירות, כח אש ונשק על מנת להתאים עצמו לסגנונות משחק שונים ולאסטרטגיות משחק שונות. בחירה בין ארבעה סגנונות משחק: 5 נגד 5, 2 נגד 2, משחקים מותאמים אישית ועוד אפשרויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Mech Arena: Robot Showdown. Palarium, אתר רשמי
Mech Arena: Robot Showdown/אתר רשמי, Palarium

Mech Arena יכלול 39 כלי נשק הניתנים לשדרוג: מתותחים ועד למשגרי טילים, קרני לייזר ועוד, בנוסף ל-23 מפות ייחודיות המוטמעות בעולם הווירטואלי: מהחולות של פרדייז פלאזה ועד לרחובות הנאון של העיר האסורה, לקרחונים קפואים.

"עיצבנו את המשחק Mech Arena: Robot Showdown מן היסוד כך שיתאים לכל שחקן, בכל גיל ובכל רמת משחק", אומר אבירם שטיינהרט, מנכ"ל פלאריום. "חובבי הז'אנר שרוצים להנות מכמה סיבובי משחק מהירים יכולים ישר להיכנס וליהנות מהאקשן שיש במשחק. הם יוכלו ליהנות מקרבות עם סוגי כלי נשק מגוונים, מפות, רובוטים, עולמות וכל זאת מבלי להתחייב למשחק ארוך טווח, לצד ניהול קרבות עם שחקנים יותר מסורים למשחק".

Mech Arena: Robot Showdown. Palarium, אתר רשמי
Mech Arena: Robot Showdown/אתר רשמי, Palarium

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully