וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים על קול אוף דיוטי החדש דלפו לרשת

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 12:51

כורי מידע שלפו קבצים של המשחק וחשפו: הכותר יקרא Vanuguard ויתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה

קול אוף דיוטי WWII. Activision, אתר רשמי
מתוך קול אוף דיוטי WWII/אתר רשמי, Activision

במהלך החודשים האחרונים צצו לא מעט חדשות וידיעות באתרי מעריצים כי הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי יחזור למלחמת העולם השנייה ויקבל את השם Vanugaurd.

כעת, לאחר שהמפתחת אקטיוויז'ין שיחררה את העדכון לעונה החמישית של Cold War ו-Warzone, שחקנים וכורי מידע פתחו וחקרו את קבצי המשחקים, וגילו כמה פרטים שמאשרים את השמועות.

קול אוף דיוטי WWII. Activision, אתר רשמי
מתוך קול אוף דיוטי WWII/אתר רשמי, Activision

הדבר הראשון שכורי המידע נתקלו בו הוא תמונה המאשרת שגם השנה קול אוף דיוטי יכלול שלוש גרסאות שונות: גרסה סטנדרטית, גרסת Cross-Gen שתאפשר לשחקנים לשדרג ארת המשחק מקונסולות הדור הקודם לדור החדש, וגרסת Ultimate.

שחקנים שירכשו את גרסת ה-Ultimate של המשחק יזכו לקבל גם גישה מוקדמת לבטא של המשחק. חלק נכבד מהתמונות שדלפו לרשת כבר הוסרו על ידי אקטיוויז'ן - אך הן חשפו את הסקינים לשלושה Operators שיהיו זמינים במצב האונליין בנוסף לכלי הנשק ותוכן נוסף.

התמונות מאשרות כי השמועות אכן היו נכונות, וקול אוף דיוטי אכן יקרא Vanuguard ויחזור לתקופת הזמן של מלחמת העולם השנייה - אך בציר זמן אלטרנטיבי בו המלחמה לא נגמרה בשנת 1945, והיא נמשכה אל תוך שנות ה-50.

קול אוף דיוטי WWII. Activision, אתר רשמי
השמועות היו נכונות: קול אוף דיוטי Vanuguard יתקיים בתקופת מלחמת העולם השנייה. מתוך WWII/אתר רשמי, Activision

נכון לעכשיו אקטיוויז'ן עוד לא הכריזה על המשחק באופן רשמי, אך לרוב המחזור השנתי של כותרי קול אוף דיוטי היה כזה שבאזור אפריל-מאי החברה התחילה לשחרר טיזרים, בחודשי יוני המשחק היה נחשף בתערוכת E3, ועד תערוכת Gamescom באוגוסט השחקנים זכו להתנסות בעצמם בגרסת בטא כזו או אחרת.

מאז שנה שעברה, ולא בטוח אם זה בגלל מגפת הקורונה או בגלל שאקטיויז'ן לא רוצה לפגוע בWarzone, היא נמנעת מליצור באז סביב המשחק החדש, לכן גם Cold War הוכרז ממש חודשים ספורים לפניי יציאתו.

יתכן גם שעצם ההסתרה, והכנסת התמונות לקבצי המשחקים נעשו על מנת ליצור הייפ סביב המשחק החדש. אקטיויז'ן כאמור הוציאה כבר מכתבי תביעה כנגד מי שמפרסם את התמונות והסירה אותן מהרשת - ובכך למעשה נתנה אישור לנכונות המידע ש"הודלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully