וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספטמבר הקרוב: The Medium מגיע לפלייסטיישן 5

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 17:51

משחק האימה מקבל שידרוג בקונסולה של סוני וישתמש ביכולות המיוחדות של שלט ה-DualSense החדש על מנת לשאוב את השחקנים אל תוך החוויה

The Medium PS5/Sony

The Medium הוא משחק אימה-פסיכולוגי שוחרר בינואר האחרון בתור כותר בלעדי לפלטפורמות המחשב האישי וקונסולות האקס בוקס Series X\S, וזכה לביקורות מאוד חיוביות מצד המבקרים והשחקנים כאחד.

כעת חברת סוני מכריזה כי המשחק יגיע גם אל קונסולת הפלייסטיישן 5 ב-3 בספטמבר, ומשחררת סרטון המסביר כיצד The Medium ינצל את היכולות של שלט ה-DualSense החדש של המשחק. צפו בהדגמה בטריילר בנגן המצורף>

במהלך המשחק השחקנים יגלמו את דמותה של מרי אן - מדיום המסוגלת לתקשר עם המתים ולעבור בין העולם האמיתי לעולם הנשמות. חלק מהכוחות של מרי אן יקבלו נוכחות וביטוי באמצעות יכולת ה-Haptic Feedback של ה-DualSense החדש - בו הרטט של השלט מדמה בצורה מדוייקת את המתרחש על המסך - הכל על מנת לשאוב את השחקנים אל עולם המשחק ולגרום להם לשקוע בתוך החוויה.

כאשר השחקנים ישתמשו במגן של מרי אן, "השחקנים ירגישו זרם אנרגיה בידיהם" לפי המפתחים. שחקנים ששיחקו במשחק יכולים לזכור את היכולת של מרי אן להעביר את נשמתה בין העולם האמיתי לעולם הנשמות, אך לא לזמן רב - גם יכולת זו תקבל ביטוי באמצעות פעימות הלב של מרי אן דרך הרטט של השלט ושילוב יכולות ה-Haptic Feedback.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
The Medium PS5. Sony, אתר רשמי
The Medium PS5/אתר רשמי, Sony
The Medium PS5. Sony, אתר רשמי
The Medium PS5/אתר רשמי, Sony

שלט ה-DualSense החדש ישתמש גם ביכולות ה-Adaptive Triggers, בה לחצני ה-R2\L2 (המשומשים ברוב המשחקים לתקיפה) יקשו מעט על הלחיצה במהלך הקרבות כאשר השחקנים ישתמשו ביכולת האנרגיה של מרי אן- מה שיוסיף לאינטסיביות, לאקשן, ולאימרסיביות של השחקנים.

גם יכולות פד המגע יקבלו ביטוי והשחקנים יוכלו לבצע באמצעותו אינטרקציה עם חפצים שימצאו בעולם המשחק, בנוסף לשימוש ברמקולים של ה-DualSense - ומכיוון ומדובר במשחק אימה ככל הנראה השחקנים יוכלו לצפות לקולות ורעשים שיבקעו מתוך אותם רמקולים.

The Medium PS5. Sony, אתר רשמי
The Medium PS5/אתר רשמי, Sony
  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully