וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים: אליפות ישראל בספורט אלקטרוני 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 20:31

האירוע החגיגי יתקיים בחיפה במהלך אוגוסט מול קהל, וישודר לראשונה בטלוויזיה בערוץ הגיימינג החדש של ישראל

אליפות ישראל בספורט אלקטרוני 2017. אניטה קרפל,
אליפות ישראל בספורט אלקטורני 2017/אניטה קרפל

ענף הגיימינג התחרותי בישראל עולה מדרגה

לאחר שנים שענף הגיימינג התחרותי בישראל בצמיחה, עיריית חיפה יחד עם ערוץ הגיימינג פורסים את חסותם על אליפות ישראל בגיימינג תחרותי לשנת 2021, המופעלת ע"י העמותה לגיימינג תחרותי. במסגרת שיתוף הפעולה, שידורי האליפות יופקו, והתחרויות יופעלו מ "בית מילר" המרכז לתקשורת דיגיטל וחדשנות של עיריית חיפה, תוך ביצוע שני אירועי שיא פיזיים במהלך העונה.

לראשונה אי פעם, אליפות ישראל תשודר באופן רציף בטלוויזיה בערוץ הגיימינג (66 בHOT). משחקי הגמר יתקיימו במשך יומיים של משדרים מיוחדים עם קהל, בשידור ישיר ממועדון ה"ביט" שבחיפה, ובשיתוף מכללת תלתן. מדובר באליפות הספורט האלקטרוני הראשונה מאז 2017 בישראל שתתקיים מול קהל חי ובשידור ישיר.

>לפרטים נוספים, לחצו כאן על מנת לעבור לאתר האליפות<

נבחרת ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2019. העמותה לגיימינג תחרותי,
נבחרת ישראל לשנת 2019/העמותה לגיימינג תחרותי

אליפות ישראל תכלול השנה לא פחות משמונה תחרויות במשחקים הפופולאריים בישראל ובעולם: Counter Strike: Global Offensive, VALORANT, Rocket League,Tekken, PES eFootball לצד משחקים נוספים במתכונת אונליין.

המנצחים יזכו להשתתף בנבחרת הלאומית ולייצג את ישראל באליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני, שמתקיימת השנה בישראל באירוח העמותה לגיימינג תחרותי ומכבי תנועה עולמית באילת. אליפות העולם תיערך בנובמבר הקרוב, בהשתתפות של כ-500 שחקנים מלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נבחרת ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2018. העמותה לגיימינג תחרותי,
נבחרת ישראל לשנת 2018/העמותה לגיימינג תחרותי

גיימינג: נקודת המפגש בין תרבות לספורט

האירוע ישודר ע"י שדרני הספורט האלקטרוני של ערוץ הגיימינג ובהנחייה של צוות ערוץ הגיימינג הכולל את הגיימרים המוכרים בישראל ביניהם: אייל יוסף ושלומי בן-עטר ("המרתף"), שי בן בסט (מר שיבולת), ליאור בוכנר (נונסטופ), בן קיסר, רעות אריה ועוד. האירוע יתקיים תחת מגבלות הקורונה, ובמתכונת של מוזמנים בלבד לקהל בשידורי הגמר. המשחקים משודרים מדי חמישי בערוץ הגיימינג, משחקי הגמר יתקיימו ב-17-18 לאוגוסט בשידור ישיר ממועדון ה"ביט" בחיפה, עם קהל מוזמן.

אליפות ישראל היא התחרות המרכזית בישראל בתחום הגיימינג הנערכת אחת לשנה בחודשי הקיץ על ידי העמותה לגיימינג תחרותי מאז 2010. באליפות משתתפים השחקנים המובילים והטובים ביותר בישראל והיא מהווה קרש קפיצה לאירועים ותחרויות בינלאומיות.

עיריית חיפה זיהתה את הפוטנציאל של הגיימינג והספורט האלקטרוני, ומשקיעה בפרוייקטים רבים עבור הגיימרים, מפתחי המשחקים, והגיימינג התחרותי. מתוך הבנה שעולם הגיימינג הוא פלטפורמה לקהילתיות, יזמות, מצוינות, וחינוך.

אליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני 2018. העמותה לגיימינג תחרותי,
נבחרת העולם למדינות בספורט אלקטרוני 2018/העמותה לגיימינג תחרותי

בשנים האחרונות הוקמה בעיר תוכנית יחודית בשם LogInn המופעלת ב"בית מילר" המרכז לתקשורת דיגיטל וחדשנות התוכנית כוללת פעילות שונות סביב עולם הגיימינג בדגש על צעירים והכשרה מקצועית במקצועות טכנולוגיים ואקטואליים. פיתוח, ניו-מדיה, ברודקאסט ועוד. עם הבאת אליפות ישראל לעיר, ובשיתוף ערוץ הגיימינג, אנחנו רק מגדילים את החשיבות של חיפה בתעשייה הארצית והבינלאומית.


עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי: "לאחר קרוב לשנתיים של פעילות גיימינג מאתגרת מאוד ועיקרה באונליין בעקבות מגפת הקורונה, אני גאה ונרגש על שיתוף הפעולה הייחודי שנרקם עם עיריית חיפה, בית מילר וערוץ הגיימינג".

"אליפות ישראל 2021 מבטיחה להיות סדרת התחרויות הגדולה והטובה ביותר שנראתה בתולדות אליפות ישראל, ואנו מצפים בכיליון עיניים לצפות במשחקים ולגלות מי יהיו אלופי ישראל שיצטרפו לנבחרת ישראל וייצגו אותנו באליפות העולם. אני מברך את ועדת הארגון של אליפות ישראל ומבקש להודות לשותפים בחיפה ובערוץ הגיימינג על התמיכה בהגשמת חזון האליפות. בהצלחה לכל המשתתפים!".

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי. העמותה לגיימינג תחרותי,
עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי/העמותה לגיימינג תחרותי
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully