וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו התאריכים של כנס Gamescom 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

5.8.2021 / 16:30

העיתונאי והמגיש הבכיר ג'ף קיילי מכין את הקרקע לקראת האירוע השנתי הישודר ברשת

Gamescom 2019. Gamescom, אתר רשמי
Gamescom 2019/אתר רשמי, Gamescom

עיתונאי ומגיש הגיימינג הבכיר, ג'ף קיילי, מכין את הקרקע לקראת אחד מאירועי הגיימינג הנוצצים של השנה - Gamescom 2021, וחושף את התאריכים והשעות של הכנס היוקרתי ששחקנים רבים מצפים לו כל שנה.

במהלך השנה האחרונה העולם עבר כולו לקיום כנסים בצורה דיגיטלית באמצעות ערוצי הסטרימינג והרשתות החברתיות, אבל זה לא אומר שהמארגנים יוותרו על ההזדמנות לבצע אירוע נוצץ ומרהיב.

קיילי צייץ בטוויטר פירוט וציין שגם השנה הוא ינחה את טקס הפתיחה של 2021 Gamescom שיפתח בעוד כשלוש שבועות ב-25.8 לאוגוסט בשעה 21:00 בערב, והבטיח כי נקבל הצצה למשחקים הגדולים שישוחררו במהלך השנה הקרובה.

טקס Gamescom הוא כנס גיימינג שנתי בו מיטב המפתחות והמפיצות בתעשייה חושפות את המשחקים וההכרזות הגדולות לשנה הקרובה וברוב המקרים גם מאפשרות לשחקנים להתנסות בעצמם במשחקים.

רשימת המשתתפים בכנס השנה עוד לא הופצה ונחשפה, אך ניתן לצפות לכל החברות הגדולות - מיקרוסופט, נינטנדו, Take-Two ועוד רבות וטובות.

סביר להניח שחברה שלא נזכה לראות בכנס היא סוני, שהחליטה לנטוש את הכנסים השנתיים הקבועים בתעשייה דוגמת Gamescom או E3 על מנת שיוכלו לקיים אירועים פרטיים משלהם ולא תצטרך לחלוק את התהילה עם המתחרות בשוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מתוך שידור היוטיוב של ערב הפתיחה Gamescom 2020. Gamescom, צילום מסך
מתוך שידור היוטיוב של ערב הפתיחה Gamescom 2020/צילום מסך, Gamescom

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully