וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בתעשיית הגיימינג: מנהל בליזארד מתפטר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 19:32

לאחר כתב התביעה משבוע שעבר, ג'יי אלן בראק עוזב את תפקידו ובמקומו יכנסו לנעליו זוג מנהלים: ג'ן אוניל ומייק יבארה

J. Allen Brack blizzard. Blizzard,
ג'יי אלן בארק/Blizzard

תקופה לא פשוטה עוברת על ענקית המשחקים בליזארד: רק בשבוע שעבר הוגש מכתב תביעה כנגדה בטענות כי במשרדי החברה שררה אווירה קבועה ותרבות של אפליה על רקע מגדרי והתנהגות בלתי הולמת עבור נשים.

התביעה הוגשה מטעם המחלקה לדיור והעסקה הוגנת (Department of Fair Employment and Housing) של מדינת קליפורניה והתבססה על חקירת בת שנתיים שבה עלו ממצאים על הטרדות מיניות על בסיס קבוע בנוסף לעידוד תרבות ואווירה של אפליה על רקע מגדרי והסתרת תלונות כנגד נשים.

כעת בליזארד משחררת הצהרה רשמית בבלוג שלה והיא מודיעה כי מנהל החברה בשנים האחרונות - ג'יי אלן בראק, עוזב את תפקידו, ואת מקומו יתפסו צמד מנהלים חדשים: מייק יבארה - שהיה מפיק בכיר במחלקת האקס בוקס של מיקרוסופט, וג'ן אוניל - שהייתה בצוות המפתחים הבכירים של משחקים כמו Overwatch או דיאבלו שבבעלות החברה.

בהצהרה ששיחררה בליזארד נכתב כי צמד המנהלים החדש יהיו "מחוייבים עמוקות עבור כלל העובדים בחברה, ויעבדו על מנת לדאוג שבבליזארד תשרור אווירה בטוחה עבור נשים ואנשים מכל מין, מוצא אתני, רקע או נטייה מינית".

ג'יי אלן בראק הגיב על ההכרזה המרעישה וכתב גם הקדשה עבור הזוג החדש בתפקיד: "אני משוכנע שג'ן אוניל ומייק יבארה יובילו את בליזארד למימוש הפוטנציאל המלא של החברה והם יקדמו את השינוי המתבקש בחברה".

"אני מאמין שהם יבצעו זאת עם התשוקה וההתלהבות הנדרשת והם יובילו את החברה לרמה הגבוהה ביותר של יושרה תוך כדי התחייבות לכל מה שהופך והפך את בליזארד לחברה כה מיוחדת לאורך השנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ן אוניל ומייק יבארה. Blizzard,
ג'ן אוניל ומייק יבארה/Blizzard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully