וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדמיית הגיימינג של לנובו סוגרת את העונה שנייה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 15:41

הגיימרים הצעירים שעברו תכנית אימונים במשחק Valorant מסכמים עונה

Legion Gaming Academy 2.0/Lenovo

אקדמיית הגיימינג של Legion Lenovo סיכמה בסוף השבוע את העונה השניה שלה שהוקדשה הפעם למשחק היריות הקבוצתי Valorant. את אירוע הסיום חגגו השחקנים הצעירים במתחם של Nom Gaming, שאירחה והובילה את תוכנית אימונים. במהלך אירוע הסיום, שכלל גם פיצות, גלידה וקאפקייקס נבחרו ברוק גיטליץ מיכאלי כ-MVP של האקדמיה וניר לוי זכה בתואר Most improved player.

הגיימרים שהתקבלו לאקדמיה זכו לתוכנית אימונים בת 4 שבועות שהתבססה על שגרת האימונים של השחקנים והמועדונים המובילים בעולם ואשר עד כה היתה שמורה רק לשחקני ה-eSport המקצועיים ביותר. התוכנית כללה ליווי של צוות המאמנים של Nom Gaming ובניית תוכנית אימונים אישית עם כלי אימון מתקדמים על מחשבים ומסכי גיימינג של Legion Lenovo המותאמים לצרכים של גיימרים תחרותיים. בנוסף ללימוד מקוון נפגשה הנבחרת מדי שבוע ללימודים פרונטליים במתחם Nom החדש במידטאון תל-אביב.

Legion Gaming Academy 2.0. Lenovo,
בתמונה:תומר ברטוב מ-Nom Gaming, ברוק גיטליץ מיכאלי ה-MVP וסיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל/Lenovo

Valorant הוא משחק ירי קבומתי בגוף ראשון (FPS), שמגיע מבית Riot Games. המשחק שיצא לפני כשנה בלבד, צבר תאוצה בעולם הגיימינג התחרותי והיום נחשב כאחד מהמשחקים החמים בתחום. את תוכנית האימונים ליוו משפיעני הואלורנט דן דן, מיטל ריינבוקווין, רונןGG, שירי ואסיף deduction ואת אירוע הסיום של האקדמיה חתם טורניר שבסיומו שיחקה הקבוצה הטובה ביותר של האקדמיה מול נבחרת המשפיענים.

לדברי סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל: "אקדמיית הגיימינג Legion של לנובו הוקמה לראשונה בשנה שעברה על רקע מגפת הקורונה וביטולן של מספר תוכניות בעולמות הגיימינג. אבל מהביטול הזה קרו רק דברים טובים - יצאנו במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בארץ ובעולם והקמנו את האקדמיה, סיימנו עכשיו עונה שניה ובעיקר - הצלחנו לבנות קהילה של שחקנים, שסייענו להם להתפתח ולהשתפר ולהכיר שחקנים נוספים כמוהם. אנחנו כאן כדי להישאר ונמצא את הדרך לקחת את זה קדימה ולהמשיך לתרום לביסוס הקהילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Legion Gaming Academy 2.0. Lenovo,
Legion Gaming Academy 2.0/Lenovo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully