וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה של הקיץ: אריאנה גרנדה מגיעה לפורטנייט

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 15:41

כוכבת הפופ תקיים שלוש הופעות בתוך משחק הבאטל רויאל הפופולארי, בזמן שהשחקנים והשחקניות מתפנקים בסקין חדש ואייטמים בהשראת הזמרת

Fortnite Rift Tour Trailer/Epic Games

המשחק הבאטל רויאל הפופולארי פורטנייט הוא כבר הרבה מעבר למשחק והוא מתפקד גם בתור רשת חברתית פעילה ואינטרקטיבית בה השחקנים יכולים לא רק לתקשר אחד עם השני, אלא לעבור חוויות חדשות לחלוטין שלא בוצעו בעבר באף משחק רשת.

חברת אפיק שפיתחה את המשחק מקדישה לא מעט מאמצים על מנת לעדכן את המשחק באופן שוטף עם תכנים חדשים ולבצע אירועים גדולים בשרתי המשחק: החל מהופעות של זמרים ואמנים מוכרים ואפילו עד להקרנת סרטים באורך מלא בתוך מפת המשחק - כל אלה מאפשרים לקהילת המשחק להתאחד ולהפוך למגובשת הרבה יותר.

Fortnite Rift Tour/Epic Games

כעת זו תורה של אריאנה גרנדה להצטרף למשחק ולקבל נציגות וסקין משלה במשחק - וחברת אפיק מכריזה כי החל מיום שישי הקרוב ועד יום ראשון (ה-6-8 באוגוסט) זמרת הפופ תתארח בפורטנייט ותקיים כחמש הופעות שונות להנאת השחקנים.

ההופעה הראשונה תתקיים ב6 לאוגוסט בשעה 1:00 בלילה, ההופעה השנייה תתקיים ב-7 לאוגוסט בשעה 21:00, וההופעות האחרונות יתקיימו ב-8 לאוגוסט בשעות 7:00 בבוקר, 17:00 אחה"צ ו-1:00 לפנות בוקר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
Fortnite Rift Tour. Epic Games, אתר רשמי
Fortnite Rift Tour/אתר רשמי, Epic Games

מעבר להופעות, המשחק יכיל גם מספר משימות חדשות שהשחקנים יוכלו להשלים ולזכות באייטמים או מטבעות דיגיטליים לרכישת אייטמים חדשים בהשראת הכוכבת. השחקנים או השחקניות שיצפו באחד המופעים של הזמרת יקבלו גליידר יחודי בהשראת הזמרת.

Fortnite Rift Tour. Epic Games, אתר רשמי
Fortnite Rift Tour/אתר רשמי, Epic Games

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully