וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מכריזה על המשחקים החינמיים לחודש אוגוסט

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 18:39

מנויי שירות PS Plus מתפנקים בשלושה כותרים: Plants vs. Zombies, Hunter's Arena: Legends ו- Tennis World Tour 2

PS Plus August. סוני, אתר רשמי
PS Plus August/אתר רשמי, סוני

הגענו לעוד סוף חודש, ולעוד הכרזה של סוני על המשחקים החינמיים שיהיו זמינים להורדה עבור מנויי שירות הפלייסטיישן פלוס כבר בשבוע הבא, ב-3 לאוגוסט.

המשחק הראשון הוא Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville של חברת EA ונכון לעכשיו יהיה זמין להורדה עבור קונסולת הפלייסטיישן 4 בלבד. מדוברמשחק אקשן בקבוצות שמכיל 23 דמויות שונות בעלות יכולות מיוחדות מעולם המשחק של Plants vs. Zombies, ומאפשר לשחקנים גם Co-Op במסך מפוצל עם החברים שיושבים לידכם.

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville. EA, אתר רשמי
מתוך Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville/אתר רשמי, EA

הכותר השני שנחשף על ידי סוני הוא Tennis World Tour 2 - סימולטור הטניס המקצועי הפופולארי שישוחרר גם הוא עבור קונסולת הפלייסטיישן 4 בלבד. המשחק השלישי הוא Hunter's Arena: Legends - שעד עכשיו היה זמין לשחקני המחשב בלבד וכעת מגיע לקונסולת הפלייסטיישן, ומאפשר קרבות אחד על אחד ומערכת לחימה מרשימה הכוללת קומבואים, מהלכים נגדיים, וכל מה מה שצריך על מנת להפוך אתכם כשחקנים למכונות לחימה יעילות.

השחקנים יוכלו להוריד את המשחקים החדשים של חודש אוגוסט החל מה-3 לאוגוסט עד ה-6 בספטמבר, ולאלו שלא הספיקו להוריד את Call of Duty: Black Ops 4, WWE 2K Battlegrounds, A Plague Tale: Innocence ו-Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown ששוחררו לחודש יולי - תוכלו להספיק ולעשות זאת עד ה-2 באוגוסט.

Hunter’s Arena: Legends. סוני, אתר רשמי
מתוך Hunter's Arena: Legends/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully