וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סוני תאפשר הרחבת זכרון בפלייסטיישן 5

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 17:15

השחקנים יוכלו להתקין כרטיס SSD פנימי על מנת להרחיב את נפח הקונסולה, אך העדכון ישוחרר תחילה למשתמשי הבטא שנרשמו לשירות

Sony Playstation 5 Trailer/סוני

מאז שקונסולת הדור החדש - הפלייסטיישן 5 יצאה לאור בנובמבר 2020, לא מעט שחקנים ציינו כי נפח הזכרון בדגמי הקונסולות ששוחררו לא בהכרח מספיק להם על מנת להכיל את כל המשחקים בספרייה שלהם (משחקים כמו קול אוף דיוטי Warzone - אנחנו מסתכלים לכיוונם) וכי נדרשת לא מעט התעסקות הכוללת מחיקה והתקנה של משחקים באופן שיטתי.

סוני הבטיחה כי תאפשר תמיכה של כונני SSD חיצוניים בקונסולה החדשה כפי שהיה ניתן לבצע עם הפלייסטיישן 4 בדור הקודם, ושחקנים רבים חיכו ליום שבו החברה תכריז על העדכון המיוחל, וכעת סוני משחררת עדכון בבלוג הרשמי שלה בו היא מסבירה כי כעת השחקנים יכולים להתקין כרטיס SSD פנימי על מנת להעניק עוד נפח זכרון לקונסולה עצמה.

ראשית, סוני מבהירה כי עדכון התכנה למערכת ההפעלה של הקונסולה זמין נכון לעכשיו רק עבור "משתמשי בטא" - משתמשי סוני שנרשמו לשירות בדיקות הבטא של החברה על מנת שיוכלו לבדוק עדכונים על מערכת ההפעלה של הקונסולה לפני שהם משוחררים לצרכן הממוצע.

משתמשי הבטא יוכלו לרכוש כרטיס M.2 SSD הנתמכים על ידי סוני, לעקוב אחר ההוראות שכוללות את פתיחת הקונסולה, להתקינם בצורה עצמאית - וכך יוכלו להשתמש בנפח הזכרון החדש שלהם להורדת ואחסון משחקים וקבצים נוספים על הפלייסטיישן 5.

כאמור, השחקנים אינם יכולים לרכוש כל כונן SSD העולם לרוחם, והם מחוייבים לרכוש כרטיסי M.2 SSD מותאמים, אך אל דאגה - יצרניות כרטיסים כמו Seagate כבר הכריזו על סדרת כרטיסים שתתמך גם על קונסולה הפלייסטיישן 5, ויצרניות רבות יצטרפו בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Sony M.2 SSD. סוני, אתר רשמי
סוני מציגה אילו כרטיסי M.2 SSD יתמכו בקונסולת הפלייסטיישן 5/אתר רשמי, סוני

נכון לעכשיו עדכון המערכת סגור רק למשתמשי הבטא במדינות כמו ארה"ב, יפן, אנגליה, גרמניה וצרפת, ויהפוך לזמין לצרכן הממוצע ברגע שסוני תיווכח שהניסוי עבד בהצלחה. אמנם מדובר בתוספת מבורכת בהחלט עבור השחקנים, אך אין ספק שרובם מצפים לעדכון שיאפשר להם לחבר כונני SSD חיצוניים שמתחברים ישירות לקונסולה באמצעות כבל USB, ולא לעדכון הדורש מהם "התעסקות" מיותרת שכוללת פתיחה של הקונסולה והחלפת רכיבים בעצמם - במיוחד כאשר משווים למיקרוסופט המתחרה, שמאפשרת זאת עם קונסולת האקס בוקס Series X כבר מיום ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully